Ajacied1 t/m 421 waren al in gebruik.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ajacied422, waarom heb je jezelf eigenlijk Ajacied422 genoemd?
Hij is Ajacied+random vak gekozen.. 422..quote:Op maandag 7 mei 2012 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
Ook nog minimaal 1.0 seeden?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet ideaal nee, maar ja gewoon laten draaien. Schommelt jammer genoeg wel heel erg met downloadsnelheid.
laat hem dan maar zoquote:
Ik ben niet onzeker, toch? Of vind jij van wel?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet zo onzeker. Gewoon bij je TT blijven man.
Maar toen was hij 13. Wist hij toen al van de vakken bij Ajax?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij is Ajacied+random vak gekozen.. 422..
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker, toch? Of vind jij van wel?
Jongen kinderen van 6 weten tegenwoordig al wat neuken is.. dan is een vak bij ajax googlen niet zo moeilijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar toen was hij 13. Wist hij toen al van de vakken bij Ajax?
Dat is gewoon toegstaan, zolang je het niet tijdens een ban van je orginele account doet.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dan word je toch betrapt op dubbelaccount?
Dan moet hij helemaal opnieuw beginnenquote:
Maar A422... dan ben je al je posts kwijt! Al je harde werk..quote:Op maandag 7 mei 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dan word je toch betrapt op dubbelaccount?
ah. Eerst even een leuke naam verzinnenquote:Op maandag 7 mei 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is gewoon toegstaan, zolang je het niet tijdens een ban van je orginele account doet.
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is gewoon toegstaan, zolang je het niet tijdens een ban van je orginele account doet.
27 is al bezetquote:
25 was er gisterenquote:
StijnVreven.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ah. Eerst even een leuke naam verzinnen
ElStino natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tong90 of tong422quote:
Ja dat zeg ik net, die was er gisterenquote:
Especiero de Baloncestoquote:Op maandag 7 mei 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zag het niet dat jij postte manquote:Op maandag 7 mei 2012 19:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik net, die was er gisteren
FelizNarizquote:Op maandag 7 mei 2012 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Ben jij dit El Stino?quote:
quote:
quote:
I've been there.. blijkbaar verlies je dan ook je mojo en ben je niet meer grappigquote:Op maandag 7 mei 2012 19:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Blijf gewoon lekker Ajacied422 joh, je bent je hele imago zo kwijt, je hele reputatie en JE HELE POSTCOUNT
Jullie zijn toch broertjes?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Thanks manIk wou het doen, maar als jij het doet is het ook prima.
Geo3kant was een stuk grappiger dan jij idd.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I've been there.. blijkbaar verlies je dan ook je mojo en ben je niet meer grappig
Ik dacht dit wel altijd eigenlijkquote:
QFTquote:Op maandag 7 mei 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geo3kant was een stuk grappiger dan jij idd.
Nee hoor. Best groot verschil ookquote:Op maandag 7 mei 2012 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet niet eens wat er anders isvolgens mij trollen jullie mij gewoon.
Dan mag je je gaan schamen, serieusquote:Op maandag 7 mei 2012 19:14 schreef PizzaGeit het volgende:
MUHAHA MIJN POSTCOUNT EN POSTS/DAY IS HOGER DAN DIE VAN AJACIED![]()
![]()
Ik bedoel de nieuwe ajacied dus.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan mag je je gaan schamen, serieus
kutquote:
quote:
quote:
Moet je niet al naar bed el stino?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:16 schreef Albanus het volgende:
Leon en de speurtocht naar Phoxy nu op PSV TV
Enorm infantiel. Je zou je doodschamen als PSVer.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:16 schreef Albanus het volgende:
Wie is Ajacied?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:17 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die grap gaat te ver![]()
Net als Ajacied's slaaptekort.
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Enorm infantiel. Je zou je doodschamen als PSVer.
Ah... Vertel eens wat meer over hem.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die hier constant postte, gelukkig is hij nu weg.
neequote:Op maandag 7 mei 2012 19:19 schreef PizzaGeit het volgende:
Noem je dan JodenZoon
Of gewoon NarizFeliz of FelizNariz
Helpmelevenquote:
Maak een account aan met GizzaPeitquote:
Jouw humorquote:Op maandag 7 mei 2012 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je je daar mee aanmeld geven ze je een permbanis je leven wel geholpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou enquote:
quote:
Oh, dan is het goedquote:Op maandag 7 mei 2012 19:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Das een liedje dat ik van hun ken, via Fifa 08 ofzo
???quote:Op maandag 7 mei 2012 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Dat is hetzelfde als zeggen dat je Nirvana luistert. En dan keihard smells like teen spirit zingen.
Ach stokstaart was best een leuke wanneer ie nuchter was, kon altijd goed om hem lachenquote:
Ja ik begreep het even verkeerdquote:Op maandag 7 mei 2012 19:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
???
Waar zie jij dat ik zeg dat ik ze luister?
Vreemde dingen zie jij in je hoofd
Die sowieso niet, wat een mongol was datquote:
Ja jouw ''quote:Op maandag 7 mei 2012 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik begreep het even verkeerdsorry sorry gelijk boos.
Daarom, ik kon er wel om lachenquote:Op maandag 7 mei 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die sowieso niet, wat een mongol was dat
teveel op fokquote:Op maandag 7 mei 2012 19:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik mis stevenmac26 .
Waar is die gozer tegenwoordig?
En koala ofzo, was ook een hageneesquote:Op maandag 7 mei 2012 19:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daarom, ik kon er wel om lachen![]()
En Contador_the_best heb ik een ban aangenaaidheb ik ook spijt van.
Heeft hij Permban ofwat?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daarom, ik kon er wel om lachen![]()
En Contador_the_best heb ik een ban aangenaaidheb ik ook spijt van.
jaquote:
Doe het niet Ajacied422.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:16 schreef Albanus het volgende:
Wie is Ajacied422quote:Op maandag 7 mei 2012 19:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe het niet Ajacied422.Nu ben je al je fucking posts kwijt man appel...
En wat is er mis met je oude naam dan?
Kan niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Albanus heeft in de zomervakantie toch een post of 100.000
Jij kan alles El Stinoquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:30 schreef Gramulanion het volgende:
Een nieuw account en dan nog steeds die kut standaard-PI.
Hakan Sukurquote:
Nee, ik heb er al teveel gehad op fokquote:
Ik wou van het AFCA af in mijn username.quote:
Zie nu pas dat je een andere accountnaam hebtquote:Op maandag 7 mei 2012 19:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wou van het AFCA af in mijn username.
En wou eigenlijke verder gaan posten onder Tak maar die is al bezet.
Dus dan dit maar.
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zie nu pas dat je een andere accountnaam hebt
het lukt je toch niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
Haal hier Stijn over...
Haal hier Stijn over...
Haal hier Stijn over...
Sowieso, mensen met ajacied in hun usernamequote:Op maandag 7 mei 2012 19:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind dit veel mooier dan Ajacied422al die cijfers! bah.
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:38 schreef Typisch het volgende:
Ajacied422 heeft te weinig aandacht gehad de afgelopen dagen, nu denkt hij met een nieuwe (belachelijke) naam er weer een paar weken tegenaan te kunnen. Sneu.
Ik had gelijk. Alleen was het een paar minuten.quote:
Nee. Twee browserzquote:Op maandag 7 mei 2012 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Kijk 'm uit z'n plaat gaan met een laptop naast z'n pc.
OK,quote:Op maandag 7 mei 2012 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
Je hebt nu trouwens wel weer genoeg aandacht gehad hoor Ajacied422. Klaar nu voor vanavond.
lol sneaky.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:43 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
Wat ik nu tegenkom op PSV-Netwerk
PSV Netwerk debielen
Fail.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:43 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
PSV Netwerk debielen
Muis eroverquote:Op maandag 7 mei 2012 19:43 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
PSV Netwerk debielen
Failquote:Op maandag 7 mei 2012 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Muis erover
http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=380423&aid=2]Deze feyenoorders bij de bus
FAAL FAAL UBERFAALquote:Op maandag 7 mei 2012 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Muis erover
http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=380423&aid=2]Deze feyenoorders bij de bus
Ik trapte erin.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Muis erover
Faal.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Muis erover
http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=380423&aid=2]Deze[/url] feyenoorders bij de bus
Je faalt.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Muis erover
http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=380423&aid=2]Deze[/url] feyenoorders bij de bus
Ik was naar school ja? Hoezo?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh wacht.. je had toch weer een leven vanaf vandaag?
Was ie er in dan?quote:
Wel godverdomme, vieze rat.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:43 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
PSV Netwerk debielen
Hier ook. Die maaltijd was nog verassend lekker man. Zo nog ff naar de super voor een toetje.quote:
Bij mij idemquote:
Chocolade Moussequote:Op maandag 7 mei 2012 19:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier ook. Die maaltijd was nog verassend lekker man. Zo nog ff naar de super voor een toetje.Ben er alleen nog niet over uit wat het wordt.
Koffiequote:Op maandag 7 mei 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
Ik ga me toch een lekker bekje koffie zetten, echt niet te geloven.
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Bij mij idem
Ook PSV'ers flink uit lopen lachen, nog ruzie gehad met een kereltje uit de 3e
Nog bijna mee gaan vechten ook, al hele kring om ons heen, toen kwamen er 2 leraren aangerend
Voor mij voorlopig niet meer helaas.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
Ik ga ook voor de koffie, en smeer een lekkeur boordjuh. tot latur aliegateursquote:Op maandag 7 mei 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
Ik had een redelijk goeie pasta iets gemaaktquote:Op maandag 7 mei 2012 19:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier ook. Die maaltijd was nog verassend lekker man. Zo nog ff naar de super voor een toetje.Ben er alleen nog niet over uit wat het wordt.
Ja, al bijna 5 jaar lang mien jong. Heerlijk om elke dag te eten waar je zin in hebt.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Chocolade Mousse![]()
Heerlijk joh, jij kan gewoon je eigen eten bepalen
* onlogisch meedoet.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
Op kamers wonen lijkt me echt heerlijkquote:Op maandag 7 mei 2012 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, al bijna 5 jaar lang mien jong. Heerlijk om elke dag te eten waar je zin in hebt.
Zo!quote:Op maandag 7 mei 2012 19:51 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ook nog 1 assist van Achahbar.
upc ligt er toch gewoon uitquote:Op maandag 7 mei 2012 19:54 schreef Helpmefok het volgende:
Hebben meer mensen er hier last van dat hun internet niet helemaal lekker werkt? Ik kom veel internationale sites niet op.
UPC @ Rotterdam, maar ook met de glasvezelverbinding niet.
Dankje, dan weet ik nu dus wat er aan de hand is.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
upc ligt er toch gewoon uit
stond op nu.nl
Nog nooit een 10 gehad in een competitie wedstrijd.quote:
http://www.telegraaf.nl/d(...)_internet_UPC__.htmlquote:Op maandag 7 mei 2012 19:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dankje, dan weet ik nu dus wat er aan de hand is.
Je hebt ''offline gebruiken'' ingesteld?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:56 schreef Helpmefok het volgende:
Eigenlijk werkt bijna geen enkele site behalve Fok!. Hoe briljant is dat.
1 jaar geluierd, 1 jaar psychische klachten gehad. Heb daar nu de consequenties van idd. C'est la vie, kan er niks meer aan doen dus ga me er niet druk om maken.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Op kamers wonen lijkt me echt heerlijk
5 jaar trouwens
Je deed toch iets van rechten? Je neemt de tijd dan
Ik komquote:Op maandag 7 mei 2012 19:56 schreef Jojoortje het volgende:
21e diploma-uitreiking. Jullie mogen ook komen
28,5m2 met een eigen keuken en badkamer op je neus vieze Brabander.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:53 schreef Geo4kant het volgende:
Een bezem kast van 3 bij 4 met gedeelde keuken en wc.. klinkt geweldig
Google DNS wordt automatisch verleent aan elke computer in onze range. Dat is het probleem dus nietquote:Op maandag 7 mei 2012 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon even je DNS aanpassen naar 8.8.8.8
Dan heb je nergens meer last van.
Was ook een grapjequote:Op maandag 7 mei 2012 19:57 schreef Helpmefok het volgende:
Nee want ik krijg jullie reacties toch door Pizza'tje.
Maar serieus man, dat is echt bizar.
De glaslijn werkt nu weer wel: vriendin had het modem eruit getrokken 'want het internet is kapot'.![]()
.
Bij mij werkt alles nog hoor?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:56 schreef Helpmefok het volgende:
Eigenlijk werkt bijna geen enkele site behalve Fok!. Hoe briljant is dat.
Het loste bij mij en vele andere, zie twitter, direct het probleem op.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Google DNS wordt automatisch verleent aan elke computer in onze range. Dat is het probleem dus niet.
Vrouwen he.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:57 schreef Helpmefok het volgende:
Nee want ik krijg jullie reacties toch door Pizza'tje.
Maar serieus man, dat is echt bizar.
De glaslijn werkt nu weer wel: vriendin had het modem eruit getrokken 'want het internet is kapot'.![]()
.
Helemaal naar Hengelo?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:56 schreef Jojoortje het volgende:
Naah, ik ben de eerste 20x al geweest...quote:Op maandag 7 mei 2012 19:56 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
1 jaar geluierd, 1 jaar psychische klachten gehad. Heb daar nu de consequenties van idd. C'est la vie, kan er niks meer aan doen dus ga me er niet druk om maken.
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Naah, ik ben de eerste 20x al geweest...
Thanks, er zat ook een fout in het routertje. Stonden logerrors in de doorgifte van DNS.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het loste bij mij en vele andere, zie twitter, direct het probleem op.
Gezicht, tieten of kont?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:56 schreef Jojoortje het volgende:
Graag gedaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thanks, er zat ook een fout in het routertje. Stonden logerrors in de doorgifte van DNS.
Die hyperventilatie waar we 't een paar dagen geleden over hadden.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Psychische klachten
Da's kut, wat moet ik me daar bij voorstellen dan ?
''We'' ?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die hyperventilatie waar we 't een paar dagen geleden over hadden.
Jaquote:
Nou en?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Naah, ik ben de eerste 20x al geweest...
Bloemenquote:Op maandag 7 mei 2012 20:02 schreef DonRaja het volgende:
Wie weet er een niet-afgezaagd idee/cadeau voor moederdag?
Doe moeder- en vaderdag samen en doe een dinerbon ofzoquote:Op maandag 7 mei 2012 20:02 schreef DonRaja het volgende:
Cursus marmertaart maken.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:02 schreef DonRaja het volgende:
jaloers, 13m2 met gedeelde keuken en badkamertquote:Op maandag 7 mei 2012 19:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
28,5m2 met een eigen keuken en badkamer op je neus vieze Brabander.
Doet mijn broertje alquote:Op maandag 7 mei 2012 20:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe moeder- en vaderdag samen en doe een dinerbon ofzo
Fles ghbquote:Op maandag 7 mei 2012 20:02 schreef DonRaja het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |