Voorzitter van de fanclub.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens kijken of Johan Bert gaat verdedigen vanavond
Als je Bouma oproept ben je sowieso niet geloofwaardig.quote:
YouTube heeft alle video's verwijderd. 75% van me kanaal is weg. Je loopt een beetje achter. Misschien dat hij op Dailymotion staat dankzij Oliver.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar staat dat filmpje van Johan over Bert zijn spitfire? Youtube heeft het verwijdert.
Ik loop achter?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:53 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
YouTube heeft alle video's verwijderd. 75% van me kanaal is weg. Je loopt een beetje achter. Misschien dat hij op Dailymotion staat dankzij Oliver.
Genee zou zich wel inhouden met kritische vragen.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je Bouma oproept ben je sowieso niet geloofwaardig.
Ben wel benieuwd wat hij te melden heeft over Kuyt
Ah, 4 PSVers. Heb je er toevallig iets tegen?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Bouma
Maar ook Willems
Of Wijnaldum
Of de 2e keep van Ajax oproepen en de 1e thuislaten
MAAR CLASIE NIET SELECTEREN EN STROOTMAN EN ANITA WEL
fruitvliegjes?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zit hier gvd helemaal onder van die insectjes. Ze zijn te groot voor donderbeestjes maar te klein voor vliegen. Iedereen heeft er last van hier.
ben jij het eens met de oproepen van Willems, Bouma en Wijnaldum dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, 4 PSVers. Heb je er toevallig iets tegen?
kloten op schooquote:Op maandag 7 mei 2012 17:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mooizo, wat heb je gedaan?
Die van mij ook, lief dat je het vraagt.
Neequote:Op maandag 7 mei 2012 17:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, 4 PSVers. Heb je er toevallig iets tegen?
Ik denk dat Bert ze gewoon een keer wil laten proeven aan de sfeer enso.. ik zou echt niet weten waarom andersquote:Op maandag 7 mei 2012 17:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Bouma
Maar ook Willems
Of Wijnaldum
Of de 2e keep van Ajax oproepen en de 1e thuislaten
MAAR CLASIE NIET SELECTEREN EN STROOTMAN EN ANITA WEL
siquote:Op maandag 7 mei 2012 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die dingen die rond afval vliegen?
Willems goede bankzitter voor het EK. Wil je dan Braafheid? Neem maar mee voor de toekomst.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:56 schreef Cara het volgende:
[..]
ben jij het eens met de oproepen van Willems, Bouma en Wijnaldum dan?
wat zit je die gozert af te kraken danquote:Op maandag 7 mei 2012 17:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Willems goede bankzitter voor het EK. Wil je dan Braafheid? Neem maar mee voor de toekomst.
Wijnaldum nog niet goed genoeg. Bouma mag thuis blijven.
Blijkbaar wordt het dus toch Büttner en anders heb je je nog Anita of Emanuelson die op LB kunnen. Ook niet bepaald droomkandidaten, maar die kunnen tenminste ook nog ergens anders ingezet worden.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Willems goede bankzitter voor het EK. Wil je dan Braafheid? Neem maar mee voor de toekomst.
Wijnaldum nog niet goed genoeg. Bouma mag thuis blijven.
The Willems hype force is strong in you, young Davywan.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wijnaldum nog niet goed genoeg. Bouma mag thuis blijven. Strootman 100% mee.
Furby komt denk ik in de basis. Pieters gaat niet mee.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt het dus toch Büttner en anders heb je je nog Anita of Emanuelson die op LB kunnen. Ook niet bepaald droomkandidaten, maar die kunnen tenminste ook nog ergens anders ingezet worden.
Daley Blind doet het ook goed de laatste wedstrijden.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jullie kijken PSV niet de laatste wedstrijden. Ik kan je het dan ook niet kwalijk nemen.
Je zegt het zelf gelukkig al; de laatste wedstrijden. Op basis van een paar wedstrijden iemand selecteren is natuurlijk compleet belachelijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jullie kijken PSV niet de laatste wedstrijden. Ik kan je het dan ook niet kwalijk nemen.
het enige wat ik me kan herrineren is dat hij helemaal kapotgedold en gespeeld werd door Schaken. Kan nu al niet wachten als hij tegenover Ronaldo of Nani staat.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt. Daarna alleen maar beter geworden.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:59 schreef Cara het volgende:
[..]
het enige wat ik me kan herrineren is dat hij helemaal kapotgedold en gespeeld werd door Schaken. Kan nu al niet wachten als hij tegenover Ronaldo of Nani staat.
Als iemand in vorm is, waarom niet. Alsof onze LBs allemaal zo geweldig zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zegt het zelf gelukkig al; de laatste wedstrijden. Op basis van een paar wedstrijden iemand selecteren is natuurlijk compleet belachelijk.
nee het kon gvd ook niet slechter neequote:Op maandag 7 mei 2012 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt. Daarna alleen maar beter geworden.
Waarover anders in een VBL slowchatquote:Op maandag 7 mei 2012 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh, het gaat hier over voetbal. Ik ga al weg
Blind had ook een dipje en speelde steeds beterquote:Op maandag 7 mei 2012 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klopt. Daarna alleen maar beter geworden.
Serieus, zelfs FUCKING Bruno Martins Indi is nog beter dan Willems op de LB.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als iemand in vorm is, waarom niet. Alsof onze LBs allemaal zo geweldig zijn.
Oke.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blind had ook een dipje en speelde steeds beter
3 wedstrijden aardig spelen tegen nietszeggende tegenstanders die totaal niet vergelijkbaar zijn met de tegenstand die je op het EK krijgt is geen vorm.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als iemand in vorm is, waarom niet. Alsof onze LBs allemaal zo geweldig zijn.
Ja Breuer speelde gister heel goedquote:Op maandag 7 mei 2012 18:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Serieus, zelfs FUCKING Bruno Martins Indi is nog beter dan Willems op de LB.
ZELFS BREUER zou het nog beter doen
Hoe wil je een goede bankzitter zijn, een warme dikke suri kont hebben?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Serieus, zelfs FUCKING Bruno Martins Indi is nog beter dan Willems op de LB.
ZELFS BREUER zou het nog beter doen
Lul gewoon slap mee, dat doet helpmefok ook altijdquote:Op maandag 7 mei 2012 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vaak genoeg gezien dat het hier niet over voetbal gaat hoor.
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
strootman in je avatar en nou weer zo'n plaatje, ben je verliefd op hem ofzo?quote:
Ik dacht dat je weg was, blijf dan gelijk lekker alsnogquote:Op maandag 7 mei 2012 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Hiermee wimpel je soort gelijke redeneringen af hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |