Gloryhunter dat het isquote:Op maandag 7 mei 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje popi jopie doen in Rotterdam vandaag.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 07-05-2012 om 21:53:55Wanneer #Feyenoord alleen al de 3e voorronde van de Champions League overleeft, levert dat de club al 2,1 miljoen euro op. reageer retweet
Ja. Gewoon met dé Lee Towers op de foto.quote:
Ben jij dat?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje popi jopie doen in Rotterdam vandaag.
Seedorf 2quote:Op maandag 7 mei 2012 22:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Die Manu is 18 maar heeft echt de fysiek van een gozer van midden 20 hoor. Volgens mij is die gast echt beresterk en heel atletisch
Daarom lach ik er ook om. Kan het me niet voorstellenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Caland op de foto met Wijnaldem, denk het niet eerlijk gezegd
Dat is juist het sterkte punt van Clasie. Ongelofelijk dat iemand dit uit zijn toetsenbord krijgt... Als er één talent is in Nederland die die kwaliteiten heeft dan is het Clasie wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat zal niet de taak zijn van Clasie bij het Nederlands elftal. Daar is op die positie belangrijk dat hij snel de bal kan doorspelen aan de bepalende spelers. Iets waar Anita goed voor is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ja.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe laat komt die Pi-air docu? Pas na die mongolen van voetbalfans?
Luiers en Tiendalli, herkenbaar?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:24 schreef Caland het volgende:
Is toch waar hij is opgegroeid enzo? Heb ik al eens gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |