Gloryhunter dat het isquote:Op maandag 7 mei 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje popi jopie doen in Rotterdam vandaag.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 07-05-2012 om 21:53:55Wanneer #Feyenoord alleen al de 3e voorronde van de Champions League overleeft, levert dat de club al 2,1 miljoen euro op. reageer retweet
Ja. Gewoon met dé Lee Towers op de foto.quote:
Ben jij dat?quote:Op maandag 7 mei 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje popi jopie doen in Rotterdam vandaag.
Seedorf 2quote:Op maandag 7 mei 2012 22:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Die Manu is 18 maar heeft echt de fysiek van een gozer van midden 20 hoor. Volgens mij is die gast echt beresterk en heel atletisch
Daarom lach ik er ook om. Kan het me niet voorstellenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Caland op de foto met Wijnaldem, denk het niet eerlijk gezegd
Dat is juist het sterkte punt van Clasie. Ongelofelijk dat iemand dit uit zijn toetsenbord krijgt... Als er één talent is in Nederland die die kwaliteiten heeft dan is het Clasie wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat zal niet de taak zijn van Clasie bij het Nederlands elftal. Daar is op die positie belangrijk dat hij snel de bal kan doorspelen aan de bepalende spelers. Iets waar Anita goed voor is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ja.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe laat komt die Pi-air docu? Pas na die mongolen van voetbalfans?
Luiers en Tiendalli, herkenbaar?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:24 schreef Caland het volgende:
Is toch waar hij is opgegroeid enzo? Heb ik al eens gezien.
Pi-air is half mocro toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:
De zwarte parel van Steenbergen om 22:30 op RTL7!
Die heeft toch een permbanquote:Op maandag 7 mei 2012 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Pi-air is half mocro toch?
In before inzanity.
quote:Van Hooijdonk heeft Marokkaanse vader
VOETBAL - De natuurlijke vader van Pierre van Hooijdonk was een Marokkaan, meldt biograaf Emile Schelvis op de dvd 'Het laatste gevecht' over het voetballeven van Van Hooijdonk.
Zie ook:
De oud-voetballer zelf zegt op de dvd nooit de behoefte gehad te hebben de man te ontmoeten. Hij beschouwt Jan van Hooijdonk, de man van zijn moeder, als zijn echte vader.
Alleen is Anita daar verder in voor zover ik dat kan beoordelen. Nu moet ik zeggen dat ik niet elke wedstrijd van Feyenoord kijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is juist het sterkte punt van Clasie. Ongelofelijk dat iemand dit uit zijn toetsenbord krijgt... Als er één talent is in Nederland die die kwaliteiten heeft dan is het Clasie wel.
Ik heb 220 euro gewonnen.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:31 schreef Sjapoela het volgende:
Ik speel de laatste tijd geen toto meer, maar ben wel erg benieuwd wat de quotering was bij Heerenveen-Feyenoord1,5-15-2,5 zoiets? Of deed de toto daar niet aan mee
Just wondering
Inderdaad, ook alles tegen Engeland. Verder vind ik het vaak niet zo interessant.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb 220 euro gewonnen.![]()
Odd om mee te beginnen was iets boven de 1.6 voor Feyenoord geloof ik. Ik heb lekker bijna alles teruggestort en paar tientjes bewaard om met het EK in te zetten. De afgelopen 3 grote toernooien heb ik echt elke keer geld gewonnen, ik verwacht wederom een gouden mogelijkheid om te verdienen aan de structurele overschatting van het Engelse nationale elftal door al die gokkende Engelsen.
Z'n ma heeft gewoon een Marokkaan gebatst, niks adoptie.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:34 schreef Bonkers. het volgende:
Pi-air is geadopteerd vanuit Marokko ja, voor de rest gedraagt ie zich zo West-Brabants als ie maar zijn kan.
Ach. Het heeft wel wat opgeleverd.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Z'n ma heeft gewoon een Marokkaan gebatst, niks adoptie.
Heel mooi, ja.quote:
Oh echt? Hoe zit dat dan? Krijg je dan zomaar gratis geld?!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:10 schreef NumberSeven het volgende:
In de CL valt dik geld te verdienen, als we nou op zn minst de groepsfase halen, is er toch weer een deel van de schuld afgelost.
Per gewonnen wedstrijd toch. lolquote:Op maandag 7 mei 2012 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh echt? Hoe zit dat dan? Krijg je dan zomaar gratis geld?!
En gratis bierquote:Op maandag 7 mei 2012 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso 4 miljoen voor het halen van de groepsfase.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |