Hoezo deze fout Steven?quote:
Daarom ook alleen bij de voorlopige selectie. Dat is een goed signaal vanuit BVM dat hij op de goede weg is en er in 2014 echt bij kan zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n Clasie heeft eigenlijk toch nog niks op zo'n EK te zoeken? Zijn zat betere spelers als we eerlijk zijn.
ik dacht dat jij de ts wasquote:
Veel betere inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik had een betere
Fuck het EK, geef ons maar clubvoetbal
jaquote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik dacht dat jij de ts wasmaar iemand nakt je topic dus.
Is ook zo en je krijgt meteen een ster op het shirtquote:Op maandag 7 mei 2012 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
NL is er zo vaak dichtbij geweest, die frustratie is bij mij in elk geval erg groot. Daarnaast is er maar eens in de 4 jaar een kans op die titel...
Niet alleen Rotterdam, maar het hele land in één grote overwinningsroes. 4 jaar lang de beste van de wereld zijn... De keuze blijft moeilijk voor mij.
Ik wist dat jij het met mij eens zou zijnquote:
En dan kom je nog met zo'n tt aan ookquote:
Dat dacht ik dus ook. Nogmaals TS ga leren, nozem!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik dacht dat jij de ts wasmaar iemand nakt je topic dus.
PSV heeft het geld van de gemeente al opgemaakt of niet?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Joh, Als het speelschema bekend is. Verlang ik alweer naar het nieuwe seizoen/
.
Sowieso benieuwd wat PSV en Twente gaan doen op de marrekt
is nog overquote:Op maandag 7 mei 2012 15:55 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
PSV heeft het geld van de gemeente al opgemaakt of niet?
Nogmaals een bewijs dat je op die leeftijd nog weinig kunt zeggen. Echte toptalenten daargelaten.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:53 schreef Rens-Reith het volgende:
Ja maar serieus hoeveel spelers zijn er doorgebroken van Jong Oranje? Was een aardig talentvolle selectie.
sowieso twente in eerste ronde europaquote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Joh, Als het speelschema bekend is. Verlang ik alweer naar het nieuwe seizoen/
.
Sowieso benieuwd wat PSV en Twente gaan doen op de marrekt
Oh ja, die sterquote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook zo en je krijgt meteen een ster op het shirt
Maar heb jij bij vidar gezeten?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Nogmaals TS ga leren, nozem!
Hij zou eerder die boot jattenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een Hindoestaan en roeien?Zie je 'm al gaan?
Surinaams kwartiertje?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 week, 2x te laat voor een training en toen moest ik weg.
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als bootvluchteling dacht ik een voorsprong te hebben
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een Hindoestaan en roeien?Zie je 'm al gaan?
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 week, 2x te laat voor een training en toen moest ik weg.
Drenthe komt denk ik nog wel, die moet gewoon een club vinden waar ie veel aan spelen toekomt maar ik vind dat serieus een goede spelerquote:Op maandag 7 mei 2012 15:59 schreef Rens-Reith het volgende:
Stijn Schaars, Romeo Castelen, Daniël de Ridder, Hedwiges Maduro, Royston Drenthe, Gianni Zuiverloon allemaal talenten en het nooit echt doorgebroken bij Oranje.
Al vind ik dat je zo'n Drenthe prima wat vaker bij de selectie mag halen hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:59 schreef Rens-Reith het volgende:
Stijn Schaars, Romeo Castelen, Daniël de Ridder, Hedwiges Maduro, Royston Drenthe, Gianni Zuiverloon allemaal talenten en het nooit echt doorgebroken bij Oranje.
Eigenlijk was ik maar 1x te laat, de 2e keer was ik vergeten en ben helemaal niet geweest.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al vind ik dat je zo'n Drenthe prima wat vaker bij de selectie mag halen hoor.
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Drenthe komt denk ik nog wel, die moet gewoon een club vinden waar ie veel aan spelen toekomt maar ik vind dat serieus een goede speler
Schaars komt nog wel, daar maken ze wel een kerel van in Portugal. Drenthe heeft de grootste kans volgens mij.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:59 schreef Rens-Reith het volgende:
Circusartiest, moet lekker in de zaal gaan voetballen.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:03 schreef Rens-Reith het volgende:
Quincy Owusu-Abeyie was ook altijd wel een leuke speler om naar te kijken, maar had last van gedragsproblemen ofzo.
Leuk jeugd wk gehad maar meer ook nietquote:Op maandag 7 mei 2012 16:03 schreef Rens-Reith het volgende:
Quincy Owusu-Abeyie was ook altijd wel een leuke speler om naar te kijken, maar had last van gedragsproblemen ofzo.
Dit dusquote:Op maandag 7 mei 2012 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Circusartiest, moet lekker in de zaal gaan voetballen.
Drenthe moet gewoon lekker gaan backen man. Als die gast leert verdedigen kan hij bij een topclub mee. Elke Europese topclub zoekt zo'n type speler op de back.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Schaars komt nog wel, daar maken ze wel een kerel van in Portugal. Drenthe heeft de grootste kans volgens mij.
Daar voelt hij zich te goed voor. Als hij zich op de linksback positie richt kan het wat worden inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Drenthe moet gewoon lekker gaan backen man. Als die gast leert verdedigen kan hij bij een topclub mee. Elke Europese topclub zoekt zo'n type speler op de back.
Doen het laatste jaren aardig goed in EL.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:05 schreef Smoofie het volgende:
Mensen overschatten de portugese competitie.
Inderdaad, had hij bij Real al moeten doenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Drenthe moet gewoon lekker gaan backen man. Als die gast leert verdedigen kan hij bij een topclub mee. Elke Europese topclub zoekt zo'n type speler op de back.
Op het middenveld bij Everton heeft ie zeer goede wedstrijden gespeeld andersquote:Op maandag 7 mei 2012 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ze doen het de laatste tijd zelf aardig in de Europese competities en er stromen ook behoorlijk wat talenten door naar Engeland, Spanje e.d.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:05 schreef Smoofie het volgende:
Mensen overschatten de portugese competitie.
Er zijn maar 4 clubs daar.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dnek het niet, ze doen het de laatste tijd zelf aardig in de Europese competities en er stromen ook behoorlijk wat talenten door naar Engeland, Spanje e.d.
Daarnaast heeft Schaars wel het talent, maar heeft hij een te lage handelingssnelheid. Juist dat ga je snel verbeteren als je na 3x te traag handelen je knieschijven kunt ophalen in de 2e ring.
In Spanje maar 2, in Engeland maar 2 en in Italie eigelijk ook op dit moment, dus wat is daar het probleem vanquote:
In Engeland maar 2?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Spanje maar 2, in Engeland maar 2 en in Italie eigelijk ook op dit moment, dus wat is daar het probleem van
United en City, de rest staat 20punten achter ofzoquote:
city en united. rest staat miljard punten achter.quote:
What he said. Het zegt ook wel iets dat de aanstormende talenten ook voor Portugal beginnen te kiezen: Van Wolfswinkel, Schaars, Witsel, Labyadquote:Op maandag 7 mei 2012 16:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Spanje maar 2, in Engeland maar 2 en in Italie eigelijk ook op dit moment, dus wat is daar het probleem van
Toch denk ik dat Engeland nog steeds de sterkste competitie heeft. Jammer dat Arsenal en Chelsea het in de competitie zo slecht doen. Liverpool blijft voor mij ook nog een topclub.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
city en united. rest staat miljard punten achter.
Doelsaldoquote:Op maandag 7 mei 2012 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe zit het in Engeland: onderling resultaat, of doelsaldo wat telt voor de leaguewinst?
Doelsaldoquote:Op maandag 7 mei 2012 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe zit het in Engeland: onderling resultaat, of doelsaldo wat telt voor de leaguewinst?
Toch denk ik dat hij als back zou kunnen excelleren in een dominant team.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op het middenveld bij Everton heeft ie zeer goede wedstrijden gespeeld anders
Het is een moderne back ja, veel opkomen enzoquote:Op maandag 7 mei 2012 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hij als back zou kunnen excelleren in een dominant team.
Ja maar dat is vanwege de historie. River Plate bijvoorbeeld heeft ook historie, maar is toch echt geen topclub....quote:Op maandag 7 mei 2012 16:11 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Engeland nog steeds de sterkste competitie heeft. Jammer dat Arsenal en Chelsea het in de competitie zo slecht doen. Liverpool blijft voor mij ook nog een topclub.
En dan vergeten we Dufour nog eventjes voor het gemak die bij Porto zit, geweldige spelerquote:Op maandag 7 mei 2012 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
What he said. Het zegt ook wel iets dat de aanstormende talenten ook voor Portugal beginnen te kiezen: Van Wolfswinkel, Schaars, Witsel, Labyad
Uhhhhhhh Sure dat je deze opmerking als Feijenoorder wil uiten?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja maar dat is vanwege de historie. River Plate bijvoorbeeld heeft ook historie, maar is toch echt geen topclub....
River Plate speelt in de 2e divisie, kan best zo'n opmerking danquote:Op maandag 7 mei 2012 16:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uhhhhhhh Sure dat je deze opmerking als Feijenoorder wil uiten?
Waarom heeft Ajax die niet gewoon gehaald. Daar zaten ze al 4 jaar achteraan ofzo.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan vergeten we Dufour nog eventjes voor het gemak die bij Porto zit, geweldige speler
Ja was iets met geld, en dat ie voor Standard koos omdat ie daar wel garantie kreeg op een basisplaatstquote:Op maandag 7 mei 2012 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom heeft Ajax die niet gewoon gehaald. Daar zaten ze al 4 jaar achteraan ofzo.
Gerrard is over zijn top heen man, zelfde gaat op voor Terry en Lampard van Chelseaquote:
Gerrard is echt een van m'n favoriete spelers ever.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gerrard is over zijn top heen man, zelfde gaat op voor Terry en Lampard van Chelsea
Steve Gerrard Gerrard, He'll pass the ball 40 yards. He's big and he's Fucking hard. Steve Gerrard Gerrard.!quote:Op maandag 7 mei 2012 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gerrard is echt een van m'n favoriete spelers ever.
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:15 schreef ulq het volgende:
[..]
Hoezo Strootman optiefen? Heeft veel meer techniek dan Van Bommel en De Jong en doet verdedigend ook niet voor die 2 onder.
Feiten blijven feiten. Daarom zal PSV bijvoorbeeld wel topwedstrijden kunnen spelen, maar nooit Klassiekers. En de afgelopen jaren zijn wij een grote, mooie club geweest, maar zeker geen topclub. Dat komt nu pas weer.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uhhhhhhh Sure dat je deze opmerking als Feijenoorder wil uiten?
fixedquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2012 16:23:33 ]
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:21 schreef napoleonfour het volgende:
strootman meest dramatische speler ooit.
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Buttner geselecteerd als vervanger voor Erik PieterS
quote:
Best een leuk ploegje dacht ik zoquote:De voorlopige selectie van Jong Oranje:
Doel: Sergio Padt (AA Gent), Jeroen Zoet (RKC Waalwijk)
Verdediging: Daley Blind (Ajax), Jeffrey Gouweleeuw (sc Heerenveen), Kelvin Leerdam (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Bram Nuytinck (NEC), Ricardo van Rhijn (Ajax)
Middenveld: Leandro Bacuna (FC Groningen), Jordy Clasie (Feyenoord), Lerin Duarte (Heracles Almelo), Leroy Fer (FC Twente), Marco van Ginkel (Vitesse)
Aanval: Alex Schalk (NAC Breda), Yanic Wildschut (VVV-Venlo), Género Zeefuik (NEC) en Rajiv van La Parra (sc Heerenveen).
zie, best aardig jongen hoor haters.quote:
Zoetquote:Op maandag 7 mei 2012 16:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Best een leuk ploegje dacht ik zo
Alleen Zeefuik
Zeefuik is een leuke speler voor de jupiler league, meer ook nietquote:Op maandag 7 mei 2012 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
Zeefuik begint beter te spelen, kan wel kaatsen en bal aan nemen.. paar goaltjes gemaakt.
Maar gaat nooit wat worden, sowieso kijk zijn figuur man kan niet als sportman.
Sorry, wordt het al vervelend?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:24 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe vaak ga je dat plaatje nog posten Kapitein?Dit is al de derde..
Zet hem effe in de OP als je hem zo grappig vindhoeven we die reposts niet te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boelersquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kan wel tegen een geintje maar 4x posten binnen 2 uur is wat vervelend ja
Is toch belachelijk, wat is dat tegenwoordig met al die vetkleppen op het veld?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:26 schreef Geo4kant het volgende:
Zeefuik begint beter te spelen, kan wel kaatsen en bal aan nemen.. paar goaltjes gemaakt.
Maar gaat nooit wat worden, sowieso kijk zijn figuur man kan niet als sportman.
Ja maar maar hoeveel vreet je dan wel niet?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is toch belachelijk, wat is dat tegenwoordig met al die vetkleppen op het veld?
Fucking sugar lee hoopers allemaal...
quote:
In Nederland heb je er maar 3quote:Op maandag 7 mei 2012 16:31 schreef Smoofie het volgende:
Met in portugal 4 clubs bedoelde ik maar 4 grote clubs, de rest is excelsior achtig.
In portugal heb je na braga alleneen maar Roda clubs. Wij hebben nog de huidige top 6+ vitesse als het ware nuquote:
In Portugal heb je zowat het hele jaar door mooi weerquote:Op maandag 7 mei 2012 16:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In portugal heb je na braga alleneen maar Roda clubs. Wij hebben nog de huidige top 6+ vitesse als het ware nu
Portugal is wel een 3e wereld land.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Portugal heb je zowat het hele jaar door mooi weer
watquote:
Zeker. Spaanse voetbal kan ook niet zo langer doorgaan, gezien de banken ook failliet zijn in Spanje.quote:
Ja, alleen maar fap fap fap.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:35 schreef kapiteintje het volgende:
Hadden die boelers van Studio voetbal gister avond trouwens nog wat te melden over Feyenoord?
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb wel zin in VI Oranje bier klappen op een terrasje in de zon met een schaal bitterballen.
atm te bewolkt.quote:
Gastquote:Op maandag 7 mei 2012 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Door de euro niet meer dan dat wij zijn.
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Door de euro niet meer dan dat wij zijn.
Neequote:Op maandag 7 mei 2012 16:35 schreef napoleonfour het volgende:
nu we het over failliet hebben, je geld al gehad steven?
Smerig.. kroketten en bitterballen zijn ranzig.quote:
Bekijk het objectief. Portugal een 3e wereldland noemen is onzin. Portugal een land noemen dat potentieel failliet kan gaan en daarmee de eurobroertjes veel geld (ratings) gaat kosten is realistisch.quote:
Nigger what?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Smerig.. kroketten en bitterballen zijn ranzig.
Alleen al hoe het eruit ziet.. dan denk ik aan gepureerde road kill met een krokant korstje
![]()
![]()
Frikandel en bamihapjesquote:Op maandag 7 mei 2012 16:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Smerig.. kroketten en bitterballen zijn ranzig.
Alleen al hoe het eruit ziet.. dan denk ik aan gepureerde road kill met een krokant korstje
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
Frikandel > alles.
Maar mixed is wel nice, bami blokje, gehaktballetje, kipnugget, andere kip snacks.
behalve die gehakttroep die er altijd bijzitquote:Op maandag 7 mei 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
Frikandel > alles.
Maar mixed is wel nice, bami blokje, gehaktballetje, kipnugget, andere kip snacks.
Kentucky Fried Chickenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
Frikandel > alles.
quote:
Wie drinkt er dan ook heet bier.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:40 schreef TakAFCA het volgende:
Ik verbrand altijd mijn smoel aan bitterballen + bier.
Zoals kapiteintje zou zeggen:quote:Op maandag 7 mei 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit.. zo vlezig.. smurry maken, met paneer shit een krokant randje = kroket.
Zo stel ik mij dat er bij voor, echt te nasty gewoon..
En dan gaan veel mensen het ook zo helemaal prakken op hun brood bahhhh
Door mijn maag is niet zo probleem, het door mijn strot krijgen, daar zit het fout.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:42 schreef Rens-Reith het volgende:
Bij de MAC krijg ik alleen de Milkshakes, de mckroket en de kipnuggets door mijn maag,
mcchicken ook nie?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:42 schreef Rens-Reith het volgende:
Bij de MAC krijg ik alleen de Milkshakes, de mckroket en de kipnuggets door mijn maag,
Honderden mooie vrouwen worden er gepost, heerlijk eten, de leukste grappen en die kan ik geen van allen hier zien. Dan post er iemand roadkill en dat verschijnt gewoon netjes op mijn beeldschermquote:Op maandag 7 mei 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit.. zo vlezig.. smurry maken, met paneer shit een krokant randje = kroket.
Zo stel ik mij dat er bij voor, echt te nasty gewoon..
En dan gaan veel mensen het ook zo helemaal prakken op hun brood bahhhh
Kerel plain is met helemaal niks erop. Een gewone 1 euro hamburger zit standaard die vieze augurk op.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
Ik eet bij de MAC alleen friet en hamburg plain.. moet eens een keer bigmac proberenmaar zitten allemaal groenten rotzooi op
dus dan pas ik al.
En ja de augurk gaat ook van de plain af.
Ik denk dat de ingredienten van jouw frikandel nog het meest in de buurt komen van die roadkill van je, maargoed.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:39 schreef Geo4kant het volgende:
Frikandel > alles.
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:44 schreef Geo4kant het volgende:
Och dit valt wel mee, zijn geen pics van rotten.com (haha rotten, snap je hem) waar mensen met een shotgun hun kop eraf knallen.
Dit was om mijn punt te illustreren.
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat de ingredienten van jouw frikandel nog het meest in de buurt komen van die roadkill van je, maargoed.
Je ben toch Hindu man.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:41 schreef DonRaja het volgende:
Frikandellen zijn![]()
Maar dan wel de echte met varkens/koeienafval en niet die neppe kipafval knockoffs...
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoals kapiteintje zou zeggen:
Wat ben jij voor kk boeler man
Mijn god zeg.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
Ik eet bij de MAC alleen friet en hamburg plain.. moet eens een keer bigmac proberenmaar zitten allemaal groenten rotzooi op
dus dan pas ik al.
En ja de augurk gaat ook van de plain af.
ben je neger of watquote:
Nee, ik ben hindoestaan, geen hindoe (geloof/afkomst). Ik ben namelijk katholiek...quote:
Ik ookquote:Op maandag 7 mei 2012 16:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik ben hindoestaan, geen hindoe (geloof/afkomst). Ik ben namelijk katholiek...
Ik ook, alleen dan wel bruin als pindaquote:Op maandag 7 mei 2012 16:46 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
25% Indonesisch dus dat valt wel mee.
Jij vreet nog wel een paar treetjes minder dan dat gezegde eigenlijk bedoelt. Een aansteller of 'fussy eater' noemen we dat bij ons thuis.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben een pitser zoals ze dat zeggen in brabant. Wa een boer ni kent frit ie ni.
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik ben hindoestaan, geen hindoe (geloof/afkomst). Ik ben namelijk katholiek...
een kwart nog welquote:Op maandag 7 mei 2012 16:46 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
25% Indonesisch dus dat valt wel mee.
Heb je Schaken in de spits?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:47 schreef napoleonfour het volgende:
22 schoten op doel en slechts 2 doelpunten fu footballmanager.
Dat is altijd zo.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:47 schreef napoleonfour het volgende:
Gister na Feyenoord moest een maatje van me (Ariër pur sang, net als ik trouwens.quote:
when i'm in detroit i run red lightsquote:
Ik had laatst met FIFA online 28 schoten op doel en 1 goal en ik verloor met 2-1.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:47 schreef napoleonfour het volgende:
Rucka Rucka Aliquote:Op maandag 7 mei 2012 16:48 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
when i'm in detroit i run red lights
the cops don't mind, it's aight they say
you can do whatever you white
baby i can do whatever i'm white, yeah
Is niet zo vreemd hoor, in Suriname is een deel van de indiase arbeiders door de nonnekes opgeleid. Zo ook de familie van mijn moederskant.quote:
Riki oid. Ben deportivo, werd een beetje gek om engeland proberen te veroveren met Peterborough united.quote:
Die is mij niet bekend haha. Maar ken wel molukkers bij AFCA.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
een kwart nog wel
Je vertelde laatst iets over familie maar ben je familie van Ishan of niet
Wally?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:49 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Die is mij niet bekend haha. Maar ken wel molukkers bij AFCA.
Dus officieel ben je dan een kleine indiër met een grote snor.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gister na Feyenoord moest een maatje van me (Ariër pur sang, net als ik trouwens.) persé naar de KFC. Had ie voor 15 euro aan van die wings gehaald, hij had er uiteindelijk 20 op gegeten.
![]()
Inclusief wat peper dat wij er stiekem op hadden gegooid om te testen of hij het dan nog at. Zijn hoofd was helemaal rood aan het einde. Tering rotzooi man.
Hier heb je de Quick. Voor mijn gevoel is dat zo mogelijk nog vetter en ongezonder dan de Mac en BK...quote:Op maandag 7 mei 2012 16:51 schreef Geo4kant het volgende:
Een fatsoenlijke hamburger of een stuk vlees > McDonalds/KFC/BK..
Maar toch loop je altijd bij die ongezonde kut tenten binnen.
Quickquote:Op maandag 7 mei 2012 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hier heb je de Quick. Voor mijn gevoel is dat zo mogelijk nog vetter en ongezonder dan de Mac en BK...
Without Jewsquote:Op maandag 7 mei 2012 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GO COPS.. let's pull over black guys
Trust me, dat is echt smerig.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:52 schreef Geo4kant het volgende:
Nog nooit van gehoord Quick. Sowieso moet ik die tenten toch allemaal weigeren
Go copsquote:Op maandag 7 mei 2012 16:52 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Without Jews![]()
Had gister ook een vet nummer van hem gevonden maar kan hem nergens meer vinden.
Lekker plofkippen eten die in 3 dagen van kuiken naar volgroeid gaan. Goed voor je hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:54 schreef Rens-Reith het volgende:
Was bij de huldiging Ajax afgelopen donderdag de burgerking ingelopen bij het Bijlmer station, wat een rotzooi verkopen ze daar. Nee geef mij maar KFC.
Koop daar altijd maar gewoon een paar hb'tjes ofzo. Vind 't niet zo geweldig.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Quick
1x geweest voor Anderlecht-Ajax, nooit meer
Die eet je ook in willekeurige AH producten geloof ik.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker plofkippen eten die in 3 dagen van kuiken naar volgroeid gaan. Goed voor je hoor.
ojah die actie kippenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die eet je ook in willekeurige AH producten geloof ik.
Ik vind Quick toch echt een graadje erger, maar dat kan ook komen doordat ik altijd langs de Quick op het Zuidstation loop. Daar zie je het verschil niet tussen de zwervers en het personeel...quote:Op maandag 7 mei 2012 16:54 schreef DorperTed het volgende:
[..]
Net zo smerig als mac en burger king, prima als je gezopen hebt.
Daarom ook kip (en vlees in het algemeen) van de plaatselijk (keur)slager.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die eet je ook in willekeurige AH producten geloof ik.
Ik vind juist die zaanse mayo 10x zo lekker.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:55 schreef The_Groove het volgende:
Gewoon Belgische patattakes met van die lekkere zure mayo
Zaanse mayoquote:Op maandag 7 mei 2012 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind juist die zaanse mayo 10x zo lekker.
poelier voor kip zou ik doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom ook kip (en vlees in het algemeen) van de plaatselijk (keur)slager.
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zaanse mayo![]()
Ooit die meuk gemaakt als vakantie baantje
Ik weet het niet meer.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Go cops
Give a jew some gold
Fuck France
I can do whatever i'm white
Ima Korean
I'll be watching you
I wanna blow up China
Me no rikey youtube part 1 & 2
That;s just the 80's
Mwa, als je zelf mayo maakt dan smaakt het zo als de Belgen het maken...quote:Op maandag 7 mei 2012 16:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind juist die zaanse mayo 10x zo lekker.
quote:
in het dorp waar ik vandaan kom heb je er gewoon twee.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hebben we hier niet in het dorp. Dan moet ik naar Rotterdam rijden, meestal geen zin in.
Kheb et alleen in Luik gegeten, misschien zit er verschil tussen.. Was ook redelijk bezopen dus dat heeft wel invloed gehad.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind Quick toch echt een graadje erger, maar dat kan ook komen doordat ik altijd langs de Quick op het Zuidstation loop. Daar zie je het verschil niet tussen de zwervers en het personeel...
Dude...ga gewoon normaal eten ofzo.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Verpakking ziet er niet uit.. maar echt nonomnomnnom(gewoon koud te eten)
Ben ik mee bezig.. maar dat is echt moeilijk, ik ben echt een transfatty (as in transgender) .. a fat kid in a small bodyquote:Op maandag 7 mei 2012 17:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dude...ga gewoon normaal eten ofzo.
Weet jij waarom ze elke 3 dagen de ramen van de Connexxion busjes vervangen?quote:
Snap niet echt waarom iedereen zich daar druk om maakt. Valt toch dalijk af.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar gelukkig is Bouma ook geselecteerd
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet jij waarom ze elke 3 dagen de ramen van de Connexxion busjes vervangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Ik weet dat het al 100x is gezegd maar Boumaquote:Op maandag 7 mei 2012 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Bouma, Strootman en Kuyt verzwakt het nog meer
Waarom zou je die plek verspillen aan Bouma? en niet een jong iemand de kans geven?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snap niet echt waarom iedereen zich daar druk om maakt. Valt toch dalijk af.
Of was het kroketten? Ik weet nog te herrinneren dat een van de twee ze niet kenden en ze daarom bij oma moest vreten.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja hoor, zowel thuis in de Kempen als hier in Brussel kun je ze overal krijgen.
Wie maakt er zich druk over dan? Ik zit te wachten op de uitnodiging voor Romano Denneboomquote:Op maandag 7 mei 2012 17:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snap niet echt waarom iedereen zich daar druk om maakt. Valt toch dalijk af.
Ik denk kroketten, want die heb ik inderdaad niet gezien.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:04 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Of was het kroketten? Ik weet nog te herrinneren dat een van de twee ze niet kenden en ze daarom bij oma moest vreten.
Ik zou zeggen, vraag het Bert.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Waarom zou je die plek verspillen aan Bouma? en niet een jong iemand de kans geven?
Raar idd. Neem dan een random verdediger van Feyenoord, of Van Rhijn. Kan die mooi ervaring op doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Waarom zou je die plek verspillen aan Bouma? en niet een jong iemand de kans geven?
quote:Op maandag 7 mei 2012 17:06 schreef napoleonfour het volgende:
in belgie heb je toch ook patat stoofvlees oid
Uhm ja, maar dat heb je in Nederland toch ook gewoon?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:06 schreef napoleonfour het volgende:
in belgie heb je toch ook patat stoofvlees oid
geloof het niet, nog nooit gezien in het westen iig.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uhm ja, maar dat heb je in Nederland toch ook gewoon?
Ik welquote:Op maandag 7 mei 2012 17:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geloof het niet, nog nooit gezien in het westen iig.
Gast, iedere cafetaria in Tilburg verkoopt een frietje stoofvlees.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geloof het niet, nog nooit gezien in het westen iig.
La Bamba in Zwolle is ook een fenomeen!quote:Op maandag 7 mei 2012 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, iedere cafetaria in Tilburg verkoopt een frietje stoofvlees.
Als je echt lekkere friet wil moet je naar Cafetaria 't Ra gaan. Ook de hamburgers daar zijn echt
Tilburg is niet het Westen!quote:Op maandag 7 mei 2012 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je echt lekkere friet wil moet je naar Cafetaria 't Ra gaan. Ook de hamburgers daar zijn echt
kom niet uit tilburg man. westen is ook niet echt tilburgia.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Patat met vlees, is nog best lekker ookquote:
Ik had het over Nederland, laatste keer dat ik er was hoorde Tilburg daar ook nog bij...quote:Op maandag 7 mei 2012 17:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kom niet uit tilburg man. westen is ook niet echt tilburgia.
jup, maar kom oorspronkelijk uit een dorp dichtbij steven of niet steven?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had het over Nederland, laatste keer dat ik er was hoorde Tilburg daar ook nog bij...
Maar je studeert toch in Tilburg?
Redelijk jaquote:Op maandag 7 mei 2012 17:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jup, maar kom oorspronkelijk uit een dorp dichtbij steven of niet steven?
Whatever, niet belangrijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jup, maar kom oorspronkelijk uit een dorp dichtbij steven of niet steven?
Krijg jij hiervoor betaald door hun?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Whatever, niet belangrijk.
Wel belangrijk: Dé lekkerste friet van Tilburg
Zijn eigen tent, raja staat voor Traquote:Op maandag 7 mei 2012 17:19 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Krijg jij hiervoor betaald door hun?
Zou toch een surinaamse broodjeszaak wordenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel typisch een Amerikaanse look bij een fastfood website.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
kquote:Op maandag 7 mei 2012 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ah ok. Broodje Kapitein is dus nog altijd mogelijkquote:Op maandag 7 mei 2012 17:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is de broodjeszaak van mijn oom, die is nog niet open.
Maar het zit in Goirle?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is te hopen van wel.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:22 schreef eight het volgende:
[..]
ah ok. Broodje Kapitein is dus nog altijd mogelijk
Vrolijke koster!quote:Op maandag 7 mei 2012 17:22 schreef Rens-Reith het volgende:
Is dan mijn werk gedaan
Dan kan ik de straat op gaan
Dan zie je op de bar
Geen koster meer voor je staan
Dan zie je de vrolijke snuiter
Als koster zo jong en fijn
Want om altijd als koster te leven
Moet je stapel mesjokke voor zijn
Lang leve het bier en de klare
Het heerlijke nat van Schiedam
De vrouwen de wijn en de sigaren
In ons heerlijk mooi Amsterdam
Neuh, maar aardige mensen met lekker eten promoot ik graagquote:Op maandag 7 mei 2012 17:19 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Krijg jij hiervoor betaald door hun?
Ja, die komt er ook.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:22 schreef eight het volgende:
[..]
ah ok. Broodje Kapitein is dus nog altijd mogelijk
Daar ga ik ook altijd naar toe, ik zie net dat het filiaal in Tilburg er niet meer isquote:
Dat zou zo prachtig zijn he.quote:
Maar wat is er speciaal aan die toko dan? Maken ze alles zelf?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar ga ik ook altijd naar toe, ik zie net dat het filiaal in Tilburg er niet meer is![]()
Maar goed Tilburgseweg in Goirle is gewoon langs het Willem II stadion 3 minuten recht doorrijden.
Ze maken alles zelf inderdaad, ik vind het er erg lekker. Maar of dat ze speciaal maakt, weet ik niet...quote:Op maandag 7 mei 2012 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar wat is er speciaal aan die toko dan? Maken ze alles zelf?
Ok, keertje proberen dan maar.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze maken alles zelf inderdaad, ik vind het er erg lekker. Maar of dat ze speciaal maakt, weet ik niet...
5 min.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:33 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ben nog maar 5 minuten buiten geweest om de hond uit te laten.
Gast, zielig voor dat hondje..quote:Op maandag 7 mei 2012 17:33 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ben nog maar 5 minuten buiten geweest om de hond uit te laten.
Als we hetquote:
Nou die is vandaag al 3 uit gelaten en we hebben een grote tuin waar ze de hele dag rond rent, alleen is het niet de bedoeling dat ze daar de behoefte doet dus dan moet ik haar even uit laten.quote:
Oke, oke.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:36 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Als we het
[..]
Nou die is vandaag al 3 uit gelaten en we hebben een grote tuin waar ze de hele dag rond rent, alleen is het niet de bedoeling dat ze daar de behoefte doet dus dan moet ik haar even uit laten.
vooruit dan maarquote:Op maandag 7 mei 2012 17:36 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Als we het
[..]
Nou die is vandaag al 3 uit gelaten en we hebben een grote tuin waar ze de hele dag rond rent, alleen is het niet de bedoeling dat ze daar de behoefte doet dus dan moet ik haar even uit laten.
Tiesto!quote:Op maandag 7 mei 2012 17:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://worldredeye.com/2012/05/tiesto-at-liv-5/
DroombaanAl die chicks willen hem.
Wat is je obsessie exact?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://worldredeye.com/2012/05/tiesto-at-liv-5/
DroombaanAl die chicks willen hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |