Hoezo deze fout Steven?quote:
Daarom ook alleen bij de voorlopige selectie. Dat is een goed signaal vanuit BVM dat hij op de goede weg is en er in 2014 echt bij kan zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n Clasie heeft eigenlijk toch nog niks op zo'n EK te zoeken? Zijn zat betere spelers als we eerlijk zijn.
ik dacht dat jij de ts wasquote:
Veel betere inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik had een betere
Fuck het EK, geef ons maar clubvoetbal
jaquote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik dacht dat jij de ts wasmaar iemand nakt je topic dus.
Is ook zo en je krijgt meteen een ster op het shirtquote:Op maandag 7 mei 2012 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
NL is er zo vaak dichtbij geweest, die frustratie is bij mij in elk geval erg groot. Daarnaast is er maar eens in de 4 jaar een kans op die titel...
Niet alleen Rotterdam, maar het hele land in één grote overwinningsroes. 4 jaar lang de beste van de wereld zijn... De keuze blijft moeilijk voor mij.
Ik wist dat jij het met mij eens zou zijnquote:
En dan kom je nog met zo'n tt aan ookquote:
Dat dacht ik dus ook. Nogmaals TS ga leren, nozem!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik dacht dat jij de ts wasmaar iemand nakt je topic dus.
PSV heeft het geld van de gemeente al opgemaakt of niet?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Joh, Als het speelschema bekend is. Verlang ik alweer naar het nieuwe seizoen/
.
Sowieso benieuwd wat PSV en Twente gaan doen op de marrekt
is nog overquote:Op maandag 7 mei 2012 15:55 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
PSV heeft het geld van de gemeente al opgemaakt of niet?
Nogmaals een bewijs dat je op die leeftijd nog weinig kunt zeggen. Echte toptalenten daargelaten.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:53 schreef Rens-Reith het volgende:
Ja maar serieus hoeveel spelers zijn er doorgebroken van Jong Oranje? Was een aardig talentvolle selectie.
sowieso twente in eerste ronde europaquote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Joh, Als het speelschema bekend is. Verlang ik alweer naar het nieuwe seizoen/
.
Sowieso benieuwd wat PSV en Twente gaan doen op de marrekt
Oh ja, die sterquote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook zo en je krijgt meteen een ster op het shirt
Maar heb jij bij vidar gezeten?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Nogmaals TS ga leren, nozem!
Hij zou eerder die boot jattenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een Hindoestaan en roeien?Zie je 'm al gaan?
Surinaams kwartiertje?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 week, 2x te laat voor een training en toen moest ik weg.
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als bootvluchteling dacht ik een voorsprong te hebben
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een Hindoestaan en roeien?Zie je 'm al gaan?
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 week, 2x te laat voor een training en toen moest ik weg.
Drenthe komt denk ik nog wel, die moet gewoon een club vinden waar ie veel aan spelen toekomt maar ik vind dat serieus een goede spelerquote:Op maandag 7 mei 2012 15:59 schreef Rens-Reith het volgende:
Stijn Schaars, Romeo Castelen, Daniël de Ridder, Hedwiges Maduro, Royston Drenthe, Gianni Zuiverloon allemaal talenten en het nooit echt doorgebroken bij Oranje.
Al vind ik dat je zo'n Drenthe prima wat vaker bij de selectie mag halen hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:59 schreef Rens-Reith het volgende:
Stijn Schaars, Romeo Castelen, Daniël de Ridder, Hedwiges Maduro, Royston Drenthe, Gianni Zuiverloon allemaal talenten en het nooit echt doorgebroken bij Oranje.
Eigenlijk was ik maar 1x te laat, de 2e keer was ik vergeten en ben helemaal niet geweest.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al vind ik dat je zo'n Drenthe prima wat vaker bij de selectie mag halen hoor.
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Drenthe komt denk ik nog wel, die moet gewoon een club vinden waar ie veel aan spelen toekomt maar ik vind dat serieus een goede speler
Schaars komt nog wel, daar maken ze wel een kerel van in Portugal. Drenthe heeft de grootste kans volgens mij.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:59 schreef Rens-Reith het volgende:
Circusartiest, moet lekker in de zaal gaan voetballen.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:03 schreef Rens-Reith het volgende:
Quincy Owusu-Abeyie was ook altijd wel een leuke speler om naar te kijken, maar had last van gedragsproblemen ofzo.
Leuk jeugd wk gehad maar meer ook nietquote:Op maandag 7 mei 2012 16:03 schreef Rens-Reith het volgende:
Quincy Owusu-Abeyie was ook altijd wel een leuke speler om naar te kijken, maar had last van gedragsproblemen ofzo.
Dit dusquote:Op maandag 7 mei 2012 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Circusartiest, moet lekker in de zaal gaan voetballen.
Drenthe moet gewoon lekker gaan backen man. Als die gast leert verdedigen kan hij bij een topclub mee. Elke Europese topclub zoekt zo'n type speler op de back.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Schaars komt nog wel, daar maken ze wel een kerel van in Portugal. Drenthe heeft de grootste kans volgens mij.
Daar voelt hij zich te goed voor. Als hij zich op de linksback positie richt kan het wat worden inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Drenthe moet gewoon lekker gaan backen man. Als die gast leert verdedigen kan hij bij een topclub mee. Elke Europese topclub zoekt zo'n type speler op de back.
Doen het laatste jaren aardig goed in EL.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:05 schreef Smoofie het volgende:
Mensen overschatten de portugese competitie.
Inderdaad, had hij bij Real al moeten doenquote:Op maandag 7 mei 2012 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Drenthe moet gewoon lekker gaan backen man. Als die gast leert verdedigen kan hij bij een topclub mee. Elke Europese topclub zoekt zo'n type speler op de back.
Op het middenveld bij Everton heeft ie zeer goede wedstrijden gespeeld andersquote:Op maandag 7 mei 2012 16:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ze doen het de laatste tijd zelf aardig in de Europese competities en er stromen ook behoorlijk wat talenten door naar Engeland, Spanje e.d.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:05 schreef Smoofie het volgende:
Mensen overschatten de portugese competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |