Hoezo deze fout Steven?quote:
Daarom ook alleen bij de voorlopige selectie. Dat is een goed signaal vanuit BVM dat hij op de goede weg is en er in 2014 echt bij kan zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n Clasie heeft eigenlijk toch nog niks op zo'n EK te zoeken? Zijn zat betere spelers als we eerlijk zijn.
ik dacht dat jij de ts wasquote:
Veel betere inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik had een betere
Fuck het EK, geef ons maar clubvoetbal
jaquote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik dacht dat jij de ts wasmaar iemand nakt je topic dus.
Is ook zo en je krijgt meteen een ster op het shirtquote:Op maandag 7 mei 2012 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
NL is er zo vaak dichtbij geweest, die frustratie is bij mij in elk geval erg groot. Daarnaast is er maar eens in de 4 jaar een kans op die titel...
Niet alleen Rotterdam, maar het hele land in één grote overwinningsroes. 4 jaar lang de beste van de wereld zijn... De keuze blijft moeilijk voor mij.
Ik wist dat jij het met mij eens zou zijnquote:
En dan kom je nog met zo'n tt aan ookquote:
Dat dacht ik dus ook. Nogmaals TS ga leren, nozem!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik dacht dat jij de ts wasmaar iemand nakt je topic dus.
PSV heeft het geld van de gemeente al opgemaakt of niet?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Joh, Als het speelschema bekend is. Verlang ik alweer naar het nieuwe seizoen/
.
Sowieso benieuwd wat PSV en Twente gaan doen op de marrekt
is nog overquote:Op maandag 7 mei 2012 15:55 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
PSV heeft het geld van de gemeente al opgemaakt of niet?
Nogmaals een bewijs dat je op die leeftijd nog weinig kunt zeggen. Echte toptalenten daargelaten.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:53 schreef Rens-Reith het volgende:
Ja maar serieus hoeveel spelers zijn er doorgebroken van Jong Oranje? Was een aardig talentvolle selectie.
sowieso twente in eerste ronde europaquote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Joh, Als het speelschema bekend is. Verlang ik alweer naar het nieuwe seizoen/
.
Sowieso benieuwd wat PSV en Twente gaan doen op de marrekt
Oh ja, die sterquote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook zo en je krijgt meteen een ster op het shirt
Maar heb jij bij vidar gezeten?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Nogmaals TS ga leren, nozem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |