abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111295294
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als ze bij de ene uitgang staan te wachten tot een of andere bankier zijn champagne op heeft en het behaagt zich richting douanier te begeven terwijl de bij de andere post er een rij van paar uur staat dan lijkt me dat geen zinnig aanwending van ambtenarentijd. En dan moet de douane dan dus niet akkoord gaan met een dergelijke gang van zaken wanneer die door de luchthaven zo is georganiseerd. De douane is niet ondergeschikt aan de luchthaven, uiteraard kunnen ze niet los van elkaar opereren maar de douane moet daarin gewoon opkomen voor haar dienstverlenende taak tegenover álle reizigers en burgers ipv in te laten schakelen voor de winstgevende projectjes van een particulier bedrijf.
Dus de bemanning ook via de normale doorgang voortaan :?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 14 mei 2012 @ 11:31:14 #252
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_111526779
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 15:41 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zie het probleem niet, eigenlijk.
Ik ook niet, .... wil je niet in de rij staan dan betaal je gewoon. Wil je niet betalen, dan wacht je gewoon. En als veel mensen betalen om niet in de rij te staan, wordt de rij voor de wel wachtenden ook korter, win win dus.
  maandag 14 mei 2012 @ 11:41:50 #253
111528 Viajero
Who dares wins
pi_111527132
Ik was trouwens vorige week woensdag op Heathrow terminal 3. Er was geen rij, ik kon zo doorlopen bij de paspoortcontrole en toen ik bij de bagageband aankwam zak ik mijn koffer al.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_111530400
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 11:41 schreef Viajero het volgende:
Ik was trouwens vorige week woensdag op Heathrow terminal 3. Er was geen rij, ik kon zo doorlopen bij de paspoortcontrole en toen ik bij de bagageband aankwam zak ik mijn koffer al.
Kon jij toch mooi lachen om die malloot die 2K heeft afgetikt...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')