Dus de bemanning ook via de normale doorgang voortaanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als ze bij de ene uitgang staan te wachten tot een of andere bankier zijn champagne op heeft en het behaagt zich richting douanier te begeven terwijl de bij de andere post er een rij van paar uur staat dan lijkt me dat geen zinnig aanwending van ambtenarentijd. En dan moet de douane dan dus niet akkoord gaan met een dergelijke gang van zaken wanneer die door de luchthaven zo is georganiseerd. De douane is niet ondergeschikt aan de luchthaven, uiteraard kunnen ze niet los van elkaar opereren maar de douane moet daarin gewoon opkomen voor haar dienstverlenende taak tegenover álle reizigers en burgers ipv in te laten schakelen voor de winstgevende projectjes van een particulier bedrijf.
Ik ook niet, .... wil je niet in de rij staan dan betaal je gewoon. Wil je niet betalen, dan wacht je gewoon. En als veel mensen betalen om niet in de rij te staan, wordt de rij voor de wel wachtenden ook korter, win win dus.quote:
Kon jij toch mooi lachen om die malloot die 2K heeft afgetikt...quote:Op maandag 14 mei 2012 11:41 schreef Viajero het volgende:
Ik was trouwens vorige week woensdag op Heathrow terminal 3. Er was geen rij, ik kon zo doorlopen bij de paspoortcontrole en toen ik bij de bagageband aankwam zak ik mijn koffer al.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |