Jammer alleen dat Douglas niet kan voetballen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Helaas zal dat er nooit in zitten
2e beste verdediger van de Eredivisie wel, namelijk Douglas, geef hem een kans. Hij is tenminste een beer, groter dan onze kleine backs van NL.
Volgend jaar Heitinga - Van Rhijn - Wielquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:52 schreef JamFlava het volgende:
Elke speler krijgt op een moment een dip.. Kijk bijvoorbeeld naar Vertonghen of Heitinga, die hadden het ook. Daarna komen ze beter dan ooit terug. Volgend seizoen wil iedereen Douglas in Oranje (want de verdediging zuigt bij NL).
Ik niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:52 schreef TJV het volgende:
Ik ben bang dat hij zonder ruimte voor zich niet lekker speelt.
Buttnerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:33 schreef anoukane het volgende:
Als Ajax een linksback gaat kopen. Welke vinden jullie geschikter?
Poulsen of Buttner?
tegen Twente had hij (Blind) het toch wel moeilijk, hij heeft wel meer zelfvertrouwen dat welquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:03 schreef Bieks het volgende:
beiden eigenlijk prima spelers, zou er geen problemen mee hebben.
liever natuurlijk gewoon boilesen, koppers en blind de kans geven, blind lijkt opeens een sterk stijgende lijn te pakken te hebben. Vraag me af waar dat eindigt.
Het is wel veel maar voor wijnaldum en fer wordt ook gewoon meer dan 5 miljoen betaald en die hadden nog maar 1 jaar contract. En Janko was ook al zo duur.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:52 schreef honkeytonk het volgende:
Trouwens, Twente dat 7,7 miljoen voor Tadic betaalt verdient ook wel een
ja klopt natuurlijk maar die jongen mag ook fouten maken toch? Hij word zo gigantisch met de grond gelijk gemaakt omdat hij zogenaamd op zijn vader zou teren, maar in balbezit is hij echt heel erg sterk vind ik. En nu hij met meer zelfvertrouwen speelt toont hij toch echt wel aan dat er nog flink wat rek in hem zit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
tegen Twente had hij (Blind) het toch wel moeilijk, hij heeft wel meer zelfvertrouwen dat wel
Een CB die moet kunnen voetballenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jammer alleen dat Douglas niet kan voetballen.
ja ik geniet echt van het beleid wat nu gevoerd word man, meteen de selectie voor volgend jaar rond willen hebben, nog voor het EK. De rest gewoon aanvullen met jeugd, het is zo ongelofelijk duidelijk opeens. Geweldig vind ik dat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:14 schreef honkeytonk het volgende:
Gelukkig is Ajax een beetje verstandiger aan het worden qua aankopen
Dat doet Douglas toch ook niet meer, gewoon verdedigen? Hij lijkt helemaal niets meer te kunnenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Een CB die moet kunnen voetballenHij moet gewoon verdedigen en de bal wegtrappen. Ik vind dat mensen hem enorm onderwaarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |