Tegen Twente en AZquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoezo? Waarom zou je de hoofdprijs voor die twee betalen die in topwedstrijden helemaal NIETS hebben laten zien?
Ik heb hetzelfde hoor. Countervoetballer à la Mickey..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:52 schreef TJV het volgende:
Ben ik de enige die zijn twijfels heeft bij Narsingh? Ik ben bang dat hij zonder ruimte voor zich niet lekker speelt.
'quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:52 schreef TJV het volgende:
Ben ik de enige die zijn twijfels heeft bij Narsingh? Ik ben bang dat hij zonder ruimte voor zich niet lekker speelt.
Ik heb bij de Boer niet het idee dat je wekelijks moet presteren om je basisplaats te behouden.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
'
Ach Sulejmani blijft toch ook? Dat betekent dat ze wekelijks moeten presteren, anders gaan ze d'r uit. En Boerrigter (die ook snel is) is in de kleine ruimtes ook niet heel bijzonder, hij heeft dan alleen z'n kracht mee.
Wel als er twee personen zijn die bijna gelijkwaardig zijn zoals Narsingh/Sulejmani. De Boer is idd niet de persoon die je na 1 slechte wedstrijd meteen wisselt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:56 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb bij de Boer niet het idee dat je wekelijks moet presteren om je basisplaats te behouden.
Ik hoop niet dat Narsingh gelijkwaardig is met Mickey.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Wel als er twee personen zijn die bijna gelijkwaardig zijn zoals Narsingh/Sulejmani. De Boer is idd niet de persoon die je na 1 slechte wedstrijd meteen wisselt.
Nee oke, maar je weet wel wat ik bedoel. Qua talent potentie etc etc.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Narsingh gelijkwaardig is met Mickey.
Nationaliseren dusquote:,,Wellicht ben ik inmiddels wel meer Amsterdammer dan Belg. Hier in deze stad ben ik volwassen geworden en heb ik mijn sociale leven opgebouwd. Alles speelt zich af in Amsterdam. Ik woon er, mijn vriendin komt hier vandaan, mijn vrienden, Ajax, noem het maar op. Ik weet niet beter meer.”
Vertonghen en Heitingaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:02 schreef OverRated het volgende:
[..]
Een goede verdediger voor het NL 11tal
En hem dan nog gaan verneuken als linksback.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:31 schreef Lindgren. het volgende:
Vertonghen - Mathijsen - Heitinga - Wiel
Zou toch een mooie oplossing zijn geweest.
Vertonghen > Jorisquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:31 schreef Lindgren. het volgende:
Vertonghen - Mathijsen - Heitinga - Wiel
Zou toch een mooie oplossing zijn geweest.
Helaas zal dat er nooit in zittenquote:
Douglas is een soepstengel man, ekte ethiopiërquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Helaas zal dat er nooit in zitten
2e beste verdediger van de Eredivisie wel, namelijk Douglas, geef hem een kans. Hij is tenminste een beer, groter dan onze kleine backs van NL.
Douglas, houten klaasquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Helaas zal dat er nooit in zitten
2e beste verdediger van de Eredivisie wel, namelijk Douglas, geef hem een kans. Hij is tenminste een beer, groter dan onze kleine backs van NL.
Overschatte speler iddquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Douglas is een mongoolKeer op keer maakt hij fouten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |