te veel om op te noemenquote:
have funquote:Op maandag 7 mei 2012 12:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ok, tandenpoetsen en naar schooltot over 2 uur.
erg hequote:
Zijn ze weer terug?quote:
Veel pluzier op school darling!quote:Op maandag 7 mei 2012 12:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ok, tandenpoetsen en naar schooltot over 2 uur.
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Veel pluzier op school darling!
(groetjes, je moeder)
Holy shit, gast.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Veel pluzier op school darling!
(groetjes, je moeder)
Ga maar gewoon weg.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Huh waarom haten ik trol net zoals de rest.
Niet helemaal, man.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Huh waarom haten ik trol net zoals de rest.
Naja...quote:
Klinkt ook zeker niet verkeerdquote:Op maandag 7 mei 2012 12:52 schreef Robophatt het volgende:
Mijn lunch
Het brood was op, dus ik balen en kijken of we nog wraps hadden want daar maak ik soms ook iets mee voor de lunch maar dat feest ging ook niet door. Dus ik dacht: even improviseren en combineren!
Men neme: 2 eieren, 2 plakjes kipfilet, een beetje geraspte kaas en een beetje rucola.
Eieren klutsen, omeletje van bakken en als dat gaar is het vuur laag houden. Beetje geraspte kaas over het hele oppervlak strooien en dan op 1 helft wat rucola en de kipfilet. Dubbelvouwen, wachten tot het vast zit...
????
PROFIT!
Super lekkerNormaal eet ik dit dus met een wrap in plaats van eieren en bij voorkeur met rauwe ham ipv kipfilet. Maar de rauwe ham was dus ook op
Maar dit smaakte ook lang niet slecht
En dat voor een keukenprinsesje als ikquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:52 schreef Robophatt het volgende:
Mijn lunch
Het brood was op, dus ik balen en kijken of we nog wraps hadden want daar maak ik soms ook iets mee voor de lunch maar dat feest ging ook niet door. Dus ik dacht: even improviseren en combineren!
Men neme: 2 eieren, 2 plakjes kipfilet, een beetje geraspte kaas en een beetje rucola.
Eieren klutsen, omeletje van bakken en als dat gaar is het vuur laag houden. Beetje geraspte kaas over het hele oppervlak strooien en dan op 1 helft wat rucola en de kipfilet. Dubbelvouwen, wachten tot het vast zit...
????
PROFIT!
Super lekkerNormaal eet ik dit dus met een wrap in plaats van eieren en bij voorkeur met rauwe ham ipv kipfilet. Maar de rauwe ham was dus ook op
Maar dit smaakte ook lang niet slecht
Haha goed bezig in ieder geval.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En dat voor een keukenprinsesje als ik
Voelde me ook echt helemaal Atkins verantwoordMaar ik houd toch ook wel heel veel van brood
waarom?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef Plastic_zak het volgende:
ik kwam mn zus tegen nethopelijk houdt ze haar mond..
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omdat ik eigenlijk op school moet zijn
En die stageopdrachten dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omdat ik eigenlijk op school moet zijn
wat eigenlijk wel belangrijke deel was..quote:Op maandag 7 mei 2012 13:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
Je bent het tweede deel van Gianni''s vraag vergeten P_Z
i know that feelingquote:
adium?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En dat voor een keukenprinsesje als ik
Voelde me ook echt helemaal Atkins verantwoordMaar ik houd toch ook wel heel veel van brood
In de ochtend: "Pff... Ik ga vanavond echt eens vroeg naar bed."quote:
meer vanquote:Op maandag 7 mei 2012 13:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In de ochtend: "Pff... Ik ga vanavond echt eens vroeg naar bed."
In de avond: "Huh? 2:30? Ik ga maar eens slapen."
Dat kan ook natuurlijk naar eigen ervaring en smaak aangepast worden. Bij mij schiet het soms een beetje te ver door.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
meer van
In de ochtend: "Pff... Ik ga vanavond echt eens vroeg naar bed."
In de avond: "Huh? 23:30? Ik ga maar eens slapen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |