Hoiquote:
Ik wist dat het zou werkenquote:
Inderdaad, dus nu kom ik jullie hier vervelen.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:07 schreef Sounddragon het volgende:
MF ligt al een tijdje plat trouwens; zeker teveel foto uploads
Zijn we daar blij mee?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Inderdaad, dus nu kom ik jullie hier vervelen.
Dat blijkt, anders had je het wel gewetenquote:
Welke dag was dat danquote:Op maandag 7 mei 2012 14:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat blijkt, anders had je het wel geweten
Oh dan had ik sowieso geen tijd, was gisteren de motor aan het poetsenquote:
Dat zou goed kunnenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:19 schreef Humberto-T het volgende:
Rossdale, heb ik jouw naam ook wel eens in het deventer topic voorbij zien komen?
Mooie fiets trouwens.
Toch wel lekker zo in brabant hequote:Op maandag 7 mei 2012 15:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnenIk heb zo'n 2,5 jaar in Deventer gewoond en heb toen ook wel actief in dat topic meegepost. Ik woon nu echter alweer ruim 4,5 jaar in Breda
Thanks! Ben er ook wel erg blij mee
Hehe zeker, ik heb vroeger gestudeerd in Eindhoven en ook dat beviel toen ook al goedquote:Op maandag 7 mei 2012 15:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
Toch wel lekker zo in brabant he
Trouwens ook maar even op MF geregistreerd.
Ik heb vroeger in de drechtsteden gewoond, nu in regio moerdijk, heerlijk die rustquote:Op maandag 7 mei 2012 15:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe zeker, ik heb vroeger gestudeerd in Eindhoven en ook dat beviel toen ook al goed
Dan ben ik nu in de buurtquote:Op maandag 7 mei 2012 15:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb vroeger in de drechtsteden gewoond, nu in regio moerdijk, heerlijk die rust
Whehe, toch niet op chemie-pak hequote:Op maandag 7 mei 2012 15:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan ben ik nu in de buurtIk werk namelijk op het industrieterrein Moerdijk, nouja officieel gezien zit ik net in Klundert.
Kan ook nog leuk zijn, met shell daar in de buurtquote:Op maandag 7 mei 2012 15:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha nee, andere kant van het terrein gelukkig
Zolang jullie maar niet ploffen zit ik nog veiligquote:Op maandag 7 mei 2012 15:57 schreef Rossdale het volgende:
Daar zitten gelukkig nog wel een aantal bedrijven tussen als bufferAl hebben we zelf een stuk gevaarlijkere materialen op het terrein dan die oliederivaten van Shell. Dus ik ben niet zo snel bang
Ik beloof niks, maar ik doe mijn bestquote:Op maandag 7 mei 2012 16:04 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zolang jullie maar niet ploffen zit ik nog veilig
Vroem vroemquote:Op maandag 7 mei 2012 16:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik beloof niks, maar ik doe mijn best
Zullen we het maar weer over brommers, motors en andere scheurijzers hebben?Voordat de twee modjes hier boos worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |