Bijzijn is meemakenquote:
Voornamelijk buitjes volgens mij, je kunt geluk hebbenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Het wordt kutweer. En dan heb ik geen zin.
Ah, je hebt ook een motorquote:Op maandag 7 mei 2012 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bijzijn is meemaken
Nadat mijn motor na de tweede keer naar de garage te zijn geweest voor een lekkende voorband, hoop ik deze week ook weer een eind te kunnen gaan rijden.
Ik ga beginnen met woon-werk, daar heb ik tenminste drie benzinepompen op de route waar ik eventueel wat nieuwe lucht in mijn bandje kan pompen voordat ik mag gaan duwen
Ik zit in Venray te kijken en daar staat toch echt 80% kans op regen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:17 schreef Sounddragon het volgende:
In het westen.. daar wonen we niet![]()
Wordt de hele week wat minder zo te zien, waar blijft de zomer?
Mijn band liep leeg in een dag of 2/3, heeeeel langzaam in ieder geval. Hij is toen naar de dealer geweest en die zag dat zowel mijn band als ventiel niet lekte. Toen bleek mijn ventieldopje beschadigd te zijn, waardoor het pennetje van mijn ventiel enigszins werd ingedrukt en er zo lucht ontsnapte.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, je hebt ook een motor![]()
Lekke banden moet je laten maken; op je bek gaan omdat je band leeg of zacht is wel héél erg dommie he, helemaal als je het weet![]()
En doe es effe wat meer info, en pic's enzo? zo makkelijk kom je hier niet binnen natuurlijk
Och, dat is een kwestie van gewoon doorbikkelenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Het wordt kutweer. En dan heb ik geen zin.
Als het moet is het niet erg, maar het moet nietquote:Op maandag 7 mei 2012 12:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
Och, dat is een kwestie van gewoon doorbikkelen
Dan is het een ander verhaalquote:Op maandag 7 mei 2012 12:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Als het moet is het niet erg, maar het moet niet.
Als hij nog steeds lekt, kun je eventueel nog preventief het ventiel laten vervangen, misschien dat er wat vuil tussen/in gekomen door dat ventieldopjequote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn band liep leeg in een dag of 2/3, heeeeel langzaam in ieder geval. Hij is toen naar de dealer geweest en die zag dat zowel mijn band als ventiel niet lekte. Toen bleek mijn ventieldopje beschadigd te zijn, waardoor het pennetje van mijn ventiel enigszins werd ingedrukt en er zo lucht ontsnapte.
Alleen toen stond 4 dagen later mijn band weer leeg. Nu ben ik weer teruggeweest en nu claimen ze dat er een beetje oxidatie op mijn velg zat, zodat er langs mijn gehele band wat lucht weglekt.
De velg is nu opnieuw geschuurd en ingevet en sinds donderdag staat hij nu nog op druk. Al heb ik er nog niet op gereden naast het stukje van de dealer naar huis, dus ik blijf nog een beetje huiverig. Vandaar mijn verhaalIk ga echt niet met een zachte band rijden!
Erm meer info:
Ik heb vorig jaar in juli mijn rijbewijs gehaald (in die tijd heb ik meegepost in het les-topic) en heb vlak daarna een helder blauwe Suzuki Bandit S 650 uit 2006 gekocht.
Ik vind het een lekker motortje om mee te beginnen. Niet te zwaar, kan toch pittig rijden, maar is toch niet meteen zo'n buikschuiver.
Bij gebrek aan een foto van mijn model, even een plaatje van internet:
[ afbeelding ]
In het pinksterweekend ga ik voor het eerst op "verre" motortocht met een groep vrienden naar de vogezen en tot die tijd probeer ik wat ritjes in de omgeving mee te pakken. Hopelijk wellicht eens met jullie
Nog meer info nodig?
Als hij nog steeds lekt ga ik er maar een complete nieuwe band op laten leggen, ik dacht namelijk zelf dat hij gewoon poreus geworden was o.i.d. Mijn band was namelijk leeg na de winterstop. Maar oxidatie kan ik me ook wel voorstellen nadat mijn brommer zo'n tijd stilgestaan had.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als hij nog steeds lekt, kun je eventueel nog preventief het ventiel laten vervangen, misschien dat er wat vuil tussen in gekomen door dat ventieldopje
Thanksquote:Nette brommer
Zolang Sony die krampbevorderende controller niet aanpast zal het nooit gebeuren denk ik, kan daar echt niet mee omgaan. Sinds de PS1 al nietquote:Op maandag 7 mei 2012 12:32 schreef Anne het volgende:
Misschien had je jezelf laten bekeren. Maar goedzo.
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:57 schreef lipjes het volgende:
volgens collega's was er trouwens van het weekend in veenendaal iets van een mega-meeting?
iemand daar geweest toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |