abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2012 @ 12:10:59 #1
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_111242998

Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Honda CBR600F '94 - (dribbel79)
Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje)
Kawasaki Z750 '04 - (Gawaine)
Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier)
Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK)
Suzuki GS500e- (Cocktailprikker)
Suzuki GSF600 Bandit '99 - (Roderick2085)
Suzuki GSX750F '05 - (bwt)
Suzuki Hayabusa GSX-1300R '00 - (Stinkie)
Yamaha XJ600 '91 - (Geerd)
Yamaha XJ600s '92 - (Knuffelslet)
Yamaha SZR660 - (-XX-)
Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-)
Kawasaki ZX12 Fighter - (Bunnybeater)
Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (Cageon)
... update :? :') ...

:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar z�ker niet achterlijk hard.
Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 � 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

*; Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

(8> Wie maakt de topics?
Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden :)

B-) Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een week lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.

Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
BPM-Calculator
Tarieven snelheidsovertredingen

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Ontwerp je eigen motorpak

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez

Motorreparatie
Motorcycle repair
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.

Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 7 mei 2012 @ 12:12:12 #2
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_111243034
Fimo
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_111243054
Hmm, ik had eigenlijk morgen op de motor willen gaan, maar laat maar zitten :').
  maandag 7 mei 2012 @ 12:13:17 #4
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_111243072
Want?
pi_111243165
quote:
5s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
Want?
Het wordt kutweer :Y. En dan heb ik geen zin.
  maandag 7 mei 2012 @ 12:17:51 #6
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_111243217
In het westen.. daar wonen we niet :)

Wordt de hele week wat minder zo te zien, waar blijft de zomer? }:|
  maandag 7 mei 2012 @ 12:17:56 #7
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_111243220
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom?
Bijzijn is meemaken ;)

Nadat mijn motor na de tweede keer naar de garage te zijn geweest voor een lekkende voorband, hoop ik deze week ook weer een eind te kunnen gaan rijden.

Ik ga beginnen met woon-werk, daar heb ik tenminste drie benzinepompen op de route waar ik eventueel wat nieuwe lucht in mijn bandje kan pompen voordat ik mag gaan duwen :o
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 7 mei 2012 @ 12:18:40 #8
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_111243246
quote:
3s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:16 schreef Anne het volgende:

[..]

Voornamelijk buitjes volgens mij, je kunt geluk hebben :)
  maandag 7 mei 2012 @ 12:20:07 #9
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_111243299
quote:
3s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:17 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Bijzijn is meemaken ;)

Nadat mijn motor na de tweede keer naar de garage te zijn geweest voor een lekkende voorband, hoop ik deze week ook weer een eind te kunnen gaan rijden.

Ik ga beginnen met woon-werk, daar heb ik tenminste drie benzinepompen op de route waar ik eventueel wat nieuwe lucht in mijn bandje kan pompen voordat ik mag gaan duwen :o
Ah, je hebt ook een motor :+

Lekke banden moet je laten maken; op je bek gaan omdat je band leeg of zacht is wel héél erg dommie he, helemaal als je het weet :|W

En doe es effe wat meer info, en pic's enzo? zo makkelijk kom je hier niet binnen natuurlijk O-)
pi_111243351
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:17 schreef Sounddragon het volgende:
In het westen.. daar wonen we niet :)

Wordt de hele week wat minder zo te zien, waar blijft de zomer? }:|
Ik zit in Venray te kijken en daar staat toch echt 80% kans op regen.
Woensdag zelfs 7 mm.

Het wordt wel 20 graden, dat wel :'). Zal wel weer lekker benauwd zijn dus.
  maandag 7 mei 2012 @ 12:25:23 #11
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_111243450
Warm water regen; goed spul om je brommer te wassen; shampoo erop en gewoon buiten laten staan _O_
  maandag 7 mei 2012 @ 12:27:35 #12
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_111243518
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:20 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ah, je hebt ook een motor :+

Lekke banden moet je laten maken; op je bek gaan omdat je band leeg of zacht is wel héél erg dommie he, helemaal als je het weet :|W

En doe es effe wat meer info, en pic's enzo? zo makkelijk kom je hier niet binnen natuurlijk O-)
Mijn band liep leeg in een dag of 2/3, heeeeel langzaam in ieder geval. Hij is toen naar de dealer geweest en die zag dat zowel mijn band als ventiel niet lekte. Toen bleek mijn ventieldopje beschadigd te zijn, waardoor het pennetje van mijn ventiel enigszins werd ingedrukt en er zo lucht ontsnapte.

Alleen toen stond 4 dagen later mijn band weer leeg. Nu ben ik weer teruggeweest en nu claimen ze dat er een beetje oxidatie op mijn velg zat, zodat er langs mijn gehele band wat lucht weglekt.

De velg is nu opnieuw geschuurd en ingevet en sinds donderdag staat hij nu nog op druk. Al heb ik er nog niet op gereden naast het stukje van de dealer naar huis, dus ik blijf nog een beetje huiverig. Vandaar mijn verhaal ;) Ik ga echt niet met een zachte band rijden!

Erm meer info:

Ik heb vorig jaar in juli mijn rijbewijs gehaald (in die tijd heb ik meegepost in het les-topic) en heb vlak daarna een helder blauwe Suzuki Bandit S 650 uit 2006 gekocht.

Ik vind het een lekker motortje om mee te beginnen. Niet te zwaar, kan toch pittig rijden, maar is toch niet meteen zo'n buikschuiver.

Bij gebrek aan een foto van mijn model, even een plaatje van internet:

In het pinksterweekend ga ik voor het eerst op "verre" motortocht met een groep vrienden naar de vogezen en tot die tijd probeer ik wat ritjes in de omgeving mee te pakken. Hopelijk wellicht eens met jullie :)

Nog meer info nodig? ;)
pi_111243608
Ja, Xbox of PS?
  maandag 7 mei 2012 @ 12:30:45 #14
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_111243631
quote:
6s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef Anne het volgende:
Ja, Xbox of PS?
Dat weet je al lang :6
pi_111243688
Misschien had je jezelf laten bekeren :P. Maar goedzo.
  maandag 7 mei 2012 @ 12:44:01 #16
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_111244081
quote:
3s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:16 schreef Anne het volgende:

[..]

Och, dat is een kwestie van gewoon doorbikkelen :P
pi_111244151
quote:
7s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:44 schreef lipjes het volgende:

[..]

Och, dat is een kwestie van gewoon doorbikkelen :P
Als het moet is het niet erg, maar het moet niet :Y).
  maandag 7 mei 2012 @ 12:59:06 #18
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_111244562
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:46 schreef Anne het volgende:

[..]

Als het moet is het niet erg, maar het moet niet :Y).
Dan is het een ander verhaal :P
ik ga wel lekker elke dag op de motor, van het weekend kisten gekocht, nog even inlopen en de schakelpoot verzetten en dan heb ik weer goede motorschoenen *O*
  maandag 7 mei 2012 @ 13:06:21 #19
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_111244785
quote:
3s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Mijn band liep leeg in een dag of 2/3, heeeeel langzaam in ieder geval. Hij is toen naar de dealer geweest en die zag dat zowel mijn band als ventiel niet lekte. Toen bleek mijn ventieldopje beschadigd te zijn, waardoor het pennetje van mijn ventiel enigszins werd ingedrukt en er zo lucht ontsnapte.

Alleen toen stond 4 dagen later mijn band weer leeg. Nu ben ik weer teruggeweest en nu claimen ze dat er een beetje oxidatie op mijn velg zat, zodat er langs mijn gehele band wat lucht weglekt.

De velg is nu opnieuw geschuurd en ingevet en sinds donderdag staat hij nu nog op druk. Al heb ik er nog niet op gereden naast het stukje van de dealer naar huis, dus ik blijf nog een beetje huiverig. Vandaar mijn verhaal ;) Ik ga echt niet met een zachte band rijden!

Erm meer info:

Ik heb vorig jaar in juli mijn rijbewijs gehaald (in die tijd heb ik meegepost in het les-topic) en heb vlak daarna een helder blauwe Suzuki Bandit S 650 uit 2006 gekocht.

Ik vind het een lekker motortje om mee te beginnen. Niet te zwaar, kan toch pittig rijden, maar is toch niet meteen zo'n buikschuiver.

Bij gebrek aan een foto van mijn model, even een plaatje van internet:
[ afbeelding ]

In het pinksterweekend ga ik voor het eerst op "verre" motortocht met een groep vrienden naar de vogezen en tot die tijd probeer ik wat ritjes in de omgeving mee te pakken. Hopelijk wellicht eens met jullie :)

Nog meer info nodig? ;)
Als hij nog steeds lekt, kun je eventueel nog preventief het ventiel laten vervangen, misschien dat er wat vuil tussen/in gekomen door dat ventieldopje ;)

Nette brommer ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 07-05-2012 13:40:25 ]
  maandag 7 mei 2012 @ 13:26:35 #20
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_111245441
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als hij nog steeds lekt, kun je eventueel nog preventief het ventiel laten vervangen, misschien dat er wat vuil tussen in gekomen door dat ventieldopje ;)
Als hij nog steeds lekt ga ik er maar een complete nieuwe band op laten leggen, ik dacht namelijk zelf dat hij gewoon poreus geworden was o.i.d. Mijn band was namelijk leeg na de winterstop. Maar oxidatie kan ik me ook wel voorstellen nadat mijn brommer zo'n tijd stilgestaan had.

quote:
Nette brommer ^O^
pi_111245899
middag :W
  maandag 7 mei 2012 @ 13:51:34 #22
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_111246363
Rustig :7
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  maandag 7 mei 2012 @ 13:52:12 #23
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_111246391
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2012 12:32 schreef Anne het volgende:
Misschien had je jezelf laten bekeren :P. Maar goedzo.
Zolang Sony die krampbevorderende controller niet aanpast zal het nooit gebeuren denk ik, kan daar echt niet mee omgaan. Sinds de PS1 al niet :P
  maandag 7 mei 2012 @ 13:57:28 #24
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_111246607
volgens collega's was er trouwens van het weekend in veenendaal iets van een mega-meeting?
iemand daar geweest toevallig?
  maandag 7 mei 2012 @ 13:57:55 #25
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_111246627
quote:
7s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:57 schreef lipjes het volgende:
volgens collega's was er trouwens van het weekend in veenendaal iets van een mega-meeting?
iemand daar geweest toevallig?
:Y
Was aardig druk. :Y
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')