Het einde was echt fucked up!quote:Op maandag 7 mei 2012 11:38 schreef Harajuku. het volgende:
De vader was een allosaurus en de moeder een t-rex, MY BRAIN IS FULL OF FUCK
Nee, dinobabies zijn ok!quote:
dinobaby's kennen geen..... want ze hebben alle tijd. t is een groepje van vier jongens en een hele leuke meid. dkdarajrfjjoa houdt van vliegen in de luhuucht, en hij jaagt de dinobaby's soms ook op de vluuchhuutquote:
I so want to be with you right nohooowquote:Op maandag 7 mei 2012 11:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
dinobaby's kennen geen..... want ze hebben alle tijd. t is een groepje van vier jongens en een hele leuke meid. dkdarajrfjjoa houdt van vliegen in de luhuucht, en hij jaagt de dinobaby's soms ook op de vluuchhuut
Ik vind je te gek nu zo met je grote bek, ik zou die graag willen vullen helaas komt dan alles in mn kruuuulluhuuunquote:Op maandag 7 mei 2012 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
DINOBABY'S PLAAGT IE VOOR DE LOL, DINOBABY'S SLAAN OP HOOOOOOOOOOOOL
tuduududud TADAM
We're not worthy!quote:
Als je mij vult komt alles in jouw krul?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:47 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik vind je te gek nu zo met je grote bek, ik zou die graag willen vullen helaas komt dan alles in mn kruuuulluhuuun
Oh yeah
kruluhunquote:Op maandag 7 mei 2012 11:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je mij vult komt alles in jouw krul?
Negeer t maarquote:Op maandag 7 mei 2012 11:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je mij vult komt alles in jouw krul?
Succesquote:Op maandag 7 mei 2012 11:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ging net van buiten naar binnen, en toen wilde ik het licht uitdoen. De zon dus![]()
Zeg ik niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We're not worthy!
Heb je hem er nu ingehangen of niet?
ja dusquote:Op maandag 7 mei 2012 11:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Zeg ik niet.Het is wel echt een leuke chick.
ja, of nee natuurlijk!quote:
Hoe is dat nu, de eerste keer seks nuchter? Ik ben serieus benieuwd.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:53 schreef Skv het volgende:
[..]
blijkbaar een 'nee', omdat ie verliefd is/wordtquote:Op maandag 7 mei 2012 11:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe is dat nu, de eerste keer seks nuchter? Ik ben serieus benieuwd.
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb een flesje rood opengetrokken. En daarna nog een.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En toen... vertel, de kurk in je butthole en toen wezen pompenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb om 15 uur een flesje rood opengetrokken. En daarna nog een.
Aaaaaaaahh.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb om 15 uur een flesje rood opengetrokken. En daarna nog een.
Nooit nuchter geneukt?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als je het altijd nodig hebt zoals Hara doet overkomen, dan denk ik gelijk dat ze een Breezer sletje isquote:Op maandag 7 mei 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
Al besef ik me wel dat nu ik erover nadenk.. de meeste settings waarin het neuken wordt, je toch vaak wel een glaasje wijn drinkt (en soms wat meer natuurlijk).
Ze zei toch niet dat ze het nodig heeft?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als je het altijd nodig hebt zoals Hara doet overkomen, dan denk ik gelijk dat ze een Breezer sletje is
"hihi nee ik durf niet! Maar met 1 breezer wel hihi"
Met 1 drankje ben je nog wel nuchter...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
Al besef ik me wel dat nu ik erover nadenk.. de meeste settings waarin het neuken wordt, je toch vaak wel een glaasje wijn drinkt (en soms wat meer natuurlijk).
Wtf loop je nu weer te verzinnenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als je het altijd nodig hebt zoals Hara doet overkomen, dan denk ik gelijk dat ze een Breezer sletje is
"hihi nee ik durf niet! Maar met 1 breezer wel hihi"
sommigen nietquote:
Touchéquote:Op maandag 7 mei 2012 12:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
sommigen niet
Verschilt per persoon, maar alcohol in je bloed betekend gewoon dat je niet meer nuchter bent. simple as that![]()
Liedjes zingen!quote:Nog een glas wodka
En jij bent de mooiste vrouw
Ik heb nog een glas nodig om te zeggen
Dat ik van je hou
dat snap ik ook ja, maar ik zat hem net wat ruimer te denkenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef Murdera het volgende:
Touché
Maar als iemand zegt ik ben niet nuchter, dan bedoelt hij niet ik heb een uur terug 1 biertje gedronken.
quote:
Suuuuurrreeeeequote:Op maandag 7 mei 2012 12:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wtf loop je nu weer te verzinnenHet is wat Cue zegt.
Ik geloof er geen zak van dat hara dan 1 biertje of wijntje bedoelt.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat snap ik ook ja, maar ik zat hem net wat ruimer te denken
Ik heb het ook niet over hara haar ervaringen.. gewoon algemeenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van dat hara dan 1 biertje of wijntje bedoelt.
Nooit gedate?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ik b en niet degene die het over één biertje een uur geleden heeft gehad hoor.
Nouja, de manier van daten bij mij is toch eerst gewoon overdag wat gaan doen.quote:
Wij hebben 1 date gehad en gisteren kwam ze voor een middagje langs. Uiteindelijk blijven slapen. Was tof.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, de manier van daten bij mij is toch eerst gewoon overdag wat gaan doen.
Dan na 3 dates ongeveer wanneer we het erg leuk hebben neuken, maar zonder uit te gaan en dik te zuipen.
Oke..quote:Op maandag 7 mei 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
Dan na 3 dates ongeveer wanneer we het erg leuk hebben neuken, maar zonder uit te gaan en dik te zuipen.
Jawel, de antwoorden die werden gegeven stuurden wel degelijk een bepaalde kant op.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oke..
Maar je veronderstelt allerlei zaken mbt Hara en haar date/neukgedrag die uit geen enkele post te halen zijn
Eerst was het een biertje 3 uur geleden, nu is het dik zuipen. Zal ik anders voor mezelf denken en praten?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter doe je dat als je punten wil scoren.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef Cue_ het volgende:
Mijn waarschijnlijk toekomstige date wil dat ik voor hem ga koken
Het enige wat ze gezegd heeft is dat ze nog nooit nuchter geneukt heeft.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jawel, de antwoorden die werden gegeven stuurden wel degelijk een bepaalde kant op.
Nee neee, niet de eerste keer hè.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het enige wat ze gezegd heeft is dat ze nog nooit nuchter geneukt heeft.
En murdera begint ineens of ze nog nooit gedate heeft
Doe niet zo mal, hier praten we voor een anderquote:Op maandag 7 mei 2012 12:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eerst was het een biertje 3 uur geleden, nu is het dik zuipen. Zal ik anders voor mezelf denken en praten?
Sorry, dat detail er idd nog bijquote:Op maandag 7 mei 2012 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
Nee neee, niet de eerste keer hè.
Mohmi en Murdera zijn gek
1 van de dingen die ik niet kanquote:
Heb je nog nooit met hem gedate? Ik zou dat niet doenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 van de dingen die ik niet kan
Kan wel gewoon een aardige maaltijd op tafel zetten gelukkig, maar meer dan dat krijgt ie dan ook niet.
Als ik het al ga doen
Heb hem op koninginnedag ontmoet.. in een dronken bui.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:34 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je nog nooit met hem gedate? Ik zou dat niet doen
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb hem op koninginnedag ontmoet.. in een dronken bui.
en kwam er achteraf achter (door hem) dat we gezoend hebben..![]()
Weet nog wel dat de gesprekken wel oke waren, maar letterlijk net uit relatie en volgens mij lichamelijk niet helemaal wat ik zoek, maar wel een leuk hoofd.
Is ie 1.60?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb hem op koninginnedag ontmoet.. in een dronken bui.
en kwam er achteraf achter (door hem) dat we gezoend hebben..![]()
Weet nog wel dat de gesprekken wel oke waren, maar letterlijk net uit relatie en volgens mij lichamelijk niet helemaal wat ik zoek, maar wel een leuk hoofd.
Gelukkig nietquote:
Feit!quote:Op maandag 7 mei 2012 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee neee, niet de eerste keer hè.
Mohmi en Murdera zijn gek
Lekker in dat buikje in slaap vallen tochquote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Nee, maar kan me nog vaag herinneren dat toen ie me aankeek ik dacht "hmm buikje"
Geen idee hoe dat in nuchtere staat zou zijn
Beetje maakt toch niet uitquote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Nee, maar kan me nog vaag herinneren dat toen ie me aankeek ik dacht "hmm buikje"
Geen idee hoe dat in nuchtere staat zou zijn
Want alleen wat je zelf hebt kan/mag je ook van een ander verlangen/mooi vinden?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:38 schreef Geester het volgende:
[..]
Volgens mij heeft cue zelf wel een mooie strakke buikdus dan snap ik t wel
Zeg ik dat danquote:Op maandag 7 mei 2012 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want alleen wat je zelf hebt kan/mag je ook van een ander verlangen/mooi vinden?
Niet?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:40 schreef Geester het volgende:
Met south park was t ook zo die aflevering gisteren dat donkere mensen niet alleen bij elkaar passen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet?Nee ook al wilde cartman dat welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pussy is pussy man behalve als t heel erg wasquote:Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb laatst een date gehad met een meisje wat ik alleen kende van een dronken bui. Ik dacht dat ze wel okee was... Ik kon wel janken toen ik de deur voor haar open deed!
Niet dat ik je wil ontmoedigen Cue_
Eigenlijk had je dat gewoon moeten doen; loeihard in janken uitbarsten zodra je die deur open deedquote:Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb laatst een date gehad met een meisje wat ik alleen kende van een dronken bui. Ik dacht dat ze wel okee was... Ik kon wel janken toen ik de deur voor haar open deed!
Je bent toch nog maar twee weken vrijgezel?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef SicSicSics het volgende:
En do tell, trouwens.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bent toch nog maar twee weken vrijgezel?
Daarvoor ben ik ook wel beetje bangquote:Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef SicSicSics het volgende:
Geloof mij...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:44 schreef Geester het volgende:
Pussy is pussy man behalve als t heel erg was
3 en een paar dagen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
Je bent toch nog maar twee weken vrijgezel?
Laat hem een foto maken en sturen daaaaaaanquote:Op maandag 7 mei 2012 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvoor ben ik ook wel beetje bang
Staat er ineens zo'n lelijk meisje voor me![]()
Eigenlijk wel ja, dat had me mooi een aantal beschamende kutsmoezen bepaard!quote:Op maandag 7 mei 2012 12:45 schreef MohMi het volgende:
Eigenlijk had je dat gewoon moeten doen; loeihard in janken uitbarsten zodra je die deur open deed![]()
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:47 schreef Harajuku. het volgende:
Laat hem een foto maken en sturen daaaaaaan
Was ze verder niet lief?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, dat had me mooi een aantal beschamende kutsmoezen bepaard!
Het gesprek ging nog wel. Maar mijn god!..quote:
omdat jij haar afgewezen had? Je moet ook geen lelijkerds zoenenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het gesprek ging nog wel. Maar mijn god!..Ze bleek achteraf ook zo gek als een deur. Smsen dat ze het jammer vond dat ze me gekend heeft. Na 2 uur!
En dat ze dacht dat ik anders was...
![]()
Jullie hadden allebei een deceptiequote:Op maandag 7 mei 2012 12:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het gesprek ging nog wel. Maar mijn god!..Ze bleek achteraf ook zo gek als een deur. Smsen dat ze het jammer vond dat ze me gekend heeft. Na 2 uur!
En dat ze dacht dat ik anders was...
![]()
Ik had niet gezoend!quote:Op maandag 7 mei 2012 12:50 schreef Cue_ het volgende:
omdat jij haar afgewezen had? Je moet ook geen lelijkerds zoenen
Volgende keer ga ik niet naar een psych ward voor een date!quote:Op maandag 7 mei 2012 12:52 schreef Cue_ het volgende:
Echt.. soms vraag ik me af waar jullie dergelijke vrouwen vandaan halen
Kroeg/discotheek zo te zienquote:Op maandag 7 mei 2012 12:52 schreef Cue_ het volgende:
Ach, even rebounden en dan loop je al snel tegen een wanhopig geval aan.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:52 schreef Cue_ het volgende:
ook niet waar je der hebt leren kennen?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik had niet gezoend!Ik had niet genoeg whiskey in huis!
Hoezo? wanhopig geval nemen/krijgen ligt enkel aan jezelfquote:Op maandag 7 mei 2012 12:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, even rebounden en dan loop je al snel tegen een wanhopig geval aan.
Nee, toen had ik nog een vriendin dus dan doe ik datsoort dingen niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:53 schreef Cue_ het volgende:
ook niet waar je der hebt leren kennen?
En net zo als ik , gewoon vergeten zijn?
Alles ligt aan jezelfquote:Op maandag 7 mei 2012 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo? wanhopig geval nemen/krijgen ligt enkel aan jezelf
Als je gaat rebounden neem je het over het algemeen niet zo nauw. Maar dat soort ernstige gevallen tref ik over het algemeen ook nietquote:Op maandag 7 mei 2012 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo? wanhopig geval nemen/krijgen ligt enkel aan jezelf
Stimmt!quote:Op maandag 7 mei 2012 12:54 schreef Cue_ het volgende:
Maar Sic.. je was dus geen vrijgezel en nu wel?
Ik begrijp dat je eisen dan wat lager kunnen zijn, maar er zijn grenzenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:54 schreef Mystikvm het volgende:
Als je gaat rebounden neem je het over het algemeen niet zo nauw. Maar dat soort ernstige gevallen tref ik over het algemeen ook niet
Vrijwillig en klote!quote:Op maandag 7 mei 2012 12:55 schreef Cue_ het volgende:
Vrijwillig en vrolijk? of aangezien je voor rebound ging
Nope. Ik ben nog steeds reboundloos!quote:Op maandag 7 mei 2012 12:56 schreef Cue_ het volgende:
Maar ondertussen heb je die rebound niet gehad ook
Dude leer het nou,quote:Op maandag 7 mei 2012 12:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nope. Ik ben nog steeds reboundloos!
Doe is niet zo fucking gay.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eerst was het een biertje 3 uur geleden, nu is het dik zuipen. Zal ik anders voor mezelf denken en praten?
jij die tegen hara zegt niet zo gay te doenquote:Op maandag 7 mei 2012 13:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe is niet zo fucking gay.
Ik stel enkel een vraag en vertel daarna hoe het bij mij meestal gaat.
Het is kut, want lange relatie, samenwonen, huisje gekocht. De hele mikmak!quote:Op maandag 7 mei 2012 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Weet niet meer wat ik wou zeggen. Maar klote sic.. hopelijk gaat t snel beter
Wat?quote:
aah ja die ellende.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het is kut, want lange relatie, samenwonen, huisje gekocht. De hele mikmak!Maar het was mijn keus en ik sta er nog steeds achter.
Awh, hopelijk gaat het beter.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het is kut, want lange relatie, samenwonen, huisje gekocht. De hele mikmak!Maar het was mijn keus en ik sta er nog steeds achter.
Nee, je bedenkt dingen voor mij, dat werkt nooit zo goed in een gesprekquote:Op maandag 7 mei 2012 13:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe is niet zo fucking gay.
Ik stel enkel een vraag en vertel daarna hoe het bij mij meestal gaat.
Yup! Vorige week ook fijn de hele week hypotheekadviseurs, makelaars en de notaris gesproken.quote:
Bij vlagen!quote:
Dat zou wel mooi nieuws zijn .zij is er ondertussen al uit?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Yup! Vorige week ook fijn de hele week hypotheekadviseurs, makelaars en de notaris gesproken.Kan zeer waarschijnlijk wel in het huis blijven. In mijn eentje!
[..]
Bij vlagen!Soms bekruipt het kutgevoel en soms is het lalala laat ik dat meisje eens bellen.
Ah ja, over een tijdje zal het je niet meer uitmaken I guess.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Yup! Vorige week ook fijn de hele week hypotheekadviseurs, makelaars en de notaris gesproken.Kan zeer waarschijnlijk wel in het huis blijven. In mijn eentje!
[..]
Bij vlagen!Soms bekruipt het kutgevoel en soms is het lalala laat ik dat meisje eens bellen.
Als hij kan blijven is dat mooi meegenomenquote:Op maandag 7 mei 2012 13:10 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ah ja, over een tijdje zal het je niet meer uitmaken I guess.
G, hou die shit achter de hand.. Je gaat zeker nog een droge periode tegemoetquote:Op maandag 7 mei 2012 13:07 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[..]
idd.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als hij kan blijven is dat mooi meegenomen
Aj, ken het op het koophuis na dan. Tof voor je als je er kunt blijven wonen, kerel!quote:Op maandag 7 mei 2012 13:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Overdag nuchter neuken-meisje?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:14 schreef Skv het volgende:
Goffedomme, nu zit ik met dat meisjeuh in mijnen kopf!!111
Geef dr een slinger aanquote:Op maandag 7 mei 2012 13:14 schreef Skv het volgende:
Ja de eerste week al. Had aangeboden dat zij er in kon wonen tot ze wat anders had, maar dat wilde ze niet. Op zich ook wel logisch...quote:Op maandag 7 mei 2012 13:10 schreef Cue_ het volgende:
Dat zou wel mooi nieuws zijn .zij is er ondertussen al uit?
Ik ga er wel vanuit!quote:Op maandag 7 mei 2012 13:10 schreef ovoxo het volgende:
Ah ja, over een tijdje zal het je niet meer uitmaken I guess.
Thanks! Ik hoor het deze week. Spannend dus, maar ik ga er vanuit dat het wel goedkomt.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:14 schreef MohMi het volgende:
Aj, ken het op het koophuis na dan. Tof voor je als je er kunt blijven wonen, kerel!Hoop het voor je! Wanneer hoor je of dat zeker is?
Mooi man, en heb je al je CD's terug enzoquote:Op maandag 7 mei 2012 13:17 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja de eerste week al. Had aangeboden dat zij er in kon wonen tot ze wat anders had, maar dat wilde ze niet. Op zich ook wel logisch...
[..]
Ik ga er wel vanuit!
[..]
Thanks! Ik hoor het deze week. Spannend dus, maar ik ga er vanuit dat het wel goedkomt.
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hij hsd 2 flessen wij op op de enige date die ze hadden, dus dat kan niet!
Ze luisterde geen (Death) Metal, dus mijn cd's zijn veilig.quote:
Ik luister dat ook niet.. Ik luister alleen gewoon.. ik luister niet veelquote:Op maandag 7 mei 2012 13:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ze luisterde geen (Death) Metal, dus mijn cd's zijn veilig.
Heb je nog een tv meubel nodig? Ik heb nog een IKEA ding staan waar ik niks meer mee doequote:Op maandag 7 mei 2012 13:22 schreef SicSicSics het volgende:
Er is wel een behoorlijk gat in de inboedel geslagen!Maar dat was ook te verwachten...
ik bied 10quote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je nog een tv meubel nodig? Ik heb nog een IKEA ding staan waar ik niks meer mee doe
En op marktplaats zie je nog wel eens mooie dingen terug vanwege soortgelijk situatiesquote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je nog een tv meubel nodig? Ik heb nog een IKEA ding staan waar ik niks meer mee doe
Leuk zo'n relatie met 4 uur reistijd!quote:Op maandag 7 mei 2012 13:14 schreef Skv het volgende:
Zelfs in je dromen afgewezen worden, sad story braquote:Op maandag 7 mei 2012 13:22 schreef Geester het volgende:
Had dus zo een date vorige week.. het was heel gezellig maar ze voelde geen klik ( gewoon een ander woord voor lelijk dus .. )
Ik had haar gelijk verwijderd van facebook enzovraagt ze ja heb je me verwijderd van facebook
Ik: Ja wat moeten we nog van elkaar dan
Zij: ooh nja uuhm
Ik: Nee dat dacht ik ook al.. doei
en vanavond zie ik dr misschien weer!!
Wel jammer, we konden goed met elkaar lachen
Ja ik werd ook huilend wakker.. Een natte droom dusquote:Op maandag 7 mei 2012 13:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Zelfs in je dromen afgewezen worden, sad story bra
Eerst foto'squote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, thanks! Dat is zo ongeveer het enige wat ik nog wel heb...quote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef muhahaha het volgende:
Ik zie je nu al in je woonkamer zitten, tv meubel en een tuinstoelquote:Op maandag 7 mei 2012 13:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, thanks! Dat is zo ongveer het enige wat ik nog wel heb...Nee dat klinkt dramatisch. Ik heb het makkelijk wat dat betreft. Ik heb nog een dak boven mijn hoofd. Zij moest het maar uitzoeken, so to speak.
Mijn bank en chill stoel vond ze lelijk, dus die mocht ik houden!quote:Op maandag 7 mei 2012 13:26 schreef shifto het volgende:
Ik zie je nu al in je woonkamer zitten, tv meubel en een tuinstoel![]()
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mijn bank en chill stoel vond ze lelijk, dus die mocht ik houden!Voor 5 euro bij ikea 2 van die tafeltjes gekocht
Dus dat is weer geregeld. De rest van de kamer kan ik nu in bowlen.
Die paardenkalender!quote:
Als het huis straks op mijn naam staat is iedereen welkom!quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als het huis straks op mijn naam staat is iedereen welkom!
KILL IT WITH FIREquote:Op maandag 7 mei 2012 13:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Overigens is dat een canvas van haar echte paard
Ow!quote:Op maandag 7 mei 2012 13:33 schreef muhahaha het volgende:
Overigens is dat een canvas van haar echte paard
Er stond een vraagteken achter.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, je bedenkt dingen voor mij, dat werkt nooit zo goed in een gesprek
Die ze moest verkopen want ze werd te duurquote:Op maandag 7 mei 2012 13:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ow!Excuus:
Die canvas van een echt paard!
Cue_quote:Op maandag 7 mei 2012 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jij die tegen hara zegt niet zo gay te doenx2
Nee dank je!quote:Op maandag 7 mei 2012 13:36 schreef muhahaha het volgende:
Maar genoeg gezeken, heb je een tv meubel nodig?
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als het huis straks op mijn naam staat is iedereen welkom!
Samen 1 op 2 aparte?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:38 schreef MohMi het volgende:
[..]Nemen shifto en ik een Bossche Bol voor je mee!!
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:38 schreef MohMi het volgende:
Ik ben niet geintresseerdquote:Op maandag 7 mei 2012 13:34 schreef muhahaha het volgende:
Nah dat lijkt maar. Zeg graag of niet hoor
Jij nietquote:Op maandag 7 mei 2012 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben niet geintresseerdGebruik m'n lade/kledingkast al
dan kom ik ook, ik neem wel chickies mee manquote:Op maandag 7 mei 2012 13:38 schreef MohMi het volgende:
Genoeg om 12 muhahaha's mee dronken te voeren, of ons een glaasje?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:40 schreef muhahaha het volgende:
Ik neem de Malibu mee, wat er nog van over is![]()
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Genoeg om 12 muhahaha's mee dronken te voeren, of ons een glaasje?
als er 12 geesters waren zou ik met mezelf zoenen mangquote:Op maandag 7 mei 2012 13:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Eh zo te zien komen er al minimaal 5 mensen op af, daar word ik wel zat van jaquote:Op maandag 7 mei 2012 13:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kom ook wel, dan ben je het in no-time zat daar.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eh zo te zien komen er al minimaal 5 mensen op af, daar word ik wel zat van ja
Juist..quote:Op maandag 7 mei 2012 13:41 schreef Geester het volgende:
[..]
als er 12 geesters waren zou ik met mezelf zoenen mang
Murdera zit daar, helemaal netjes gekleed maar geen broek aanquote:Op maandag 7 mei 2012 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kom ook wel, dan ben je het in no-time zat daar.
Potverdorie gezellige bende!quote:Op maandag 7 mei 2012 13:43 schreef SicSicSics het volgende:
Gezellig! Ik laat jullie van de week even weten wanneer ik mag tekenen. Pakken we een weekendje daarop!
True story.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Murdera zit daar, helemaal netjes gekleed maar geen broek aan
Aah koop ff een eigen auto joh, heb je dat ook weer gehadquote:Op maandag 7 mei 2012 13:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Potverdorie gezellige bende!Waar woon je btw?
@ shifto; ik rij wel joh, als ik jou auto mag lenen, kun jij gewoon drinken enzo
Wel komen dan hé!quote:Op maandag 7 mei 2012 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kom ook wel, dan ben je het in no-time zat daar.
Muhahaha ernaast, toplessquote:Op maandag 7 mei 2012 13:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Murdera zit daar, helemaal netjes gekleed maar geen broek aan
Lekker centraal, vlakbij Amersfoort.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:43 schreef MohMi het volgende:
Potverdorie gezellige bende!Waar woon je btw?
please doquote:Op maandag 7 mei 2012 13:45 schreef Geester het volgende:
Ik zal ook komen.. komt goed
komt goed
muahahahaha
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die verkoper zal raar opkijken, jou borstomvang meten en mijn bipsje
Mss als je daar super tering vervelend gaat doen ofzoquote:Op maandag 7 mei 2012 13:47 schreef Geester het volgende:
[..]
ooh ik dacht dat je me wilde klappen ofzo
Mja idd gezellie
2 keer aaien en hij spuugtquote:Op maandag 7 mei 2012 13:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik wil wel ff friemelen maar als je niet komt dan tsja
Ah joh ik neem acid meequote:Op maandag 7 mei 2012 13:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Mss als je daar super tering vervelend gaat doen ofzo
Maar dat is dan sowieso aan de heer des huizes
Wat gezellig, vlakbij mmn nieuwe werkgever!quote:Op maandag 7 mei 2012 13:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Lekker centraal, vlakbij Amersfoort.
Kom ik je wel van het station halen. Of het kost nog anderhalev euro om met de bus te komen.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:49 schreef MohMi het volgende:
Wat gezellig, vlakbij mmn nieuwe werkgever!Kan ik nog gratis met mn OV-trajectkaart reizen met een beetje mazzel, jeuj! Meer centjes voor bier.
Dat hij op dit moment in een trip zitquote:Op maandag 7 mei 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je zegt, maar dan nogsteeds snap ik niet wat je duidelijk wil maken.
Al zijn hele leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Al zijn hele leven.Ik leg aan en Mur scoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat ik acid mee ga nemen ..quote:Op maandag 7 mei 2012 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je zegt, maar dan nogsteeds snap ik niet wat je duidelijk wil maken.
Mij ook?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kom ik je wel van het station halen. Of het kost nog anderhalev euro om met de bus te komen.
Jullie vergeten mij keer op keerquote:Op maandag 7 mei 2012 13:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Mij ook?Of laat je alleen MohMi instappen en vertel je mij hoe de bus rijd?
misschien in een trein van de NS dan gaan zitten, gaat tenminste lekker traagquote:
Ik vind dat niet netjes om bij iemand te doen die zijn huis openstelt voor vreemde.quote:
NSquote:Op maandag 7 mei 2012 13:52 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
misschien in een trein van de NS dan gaan zitten, gaat tenminste lekker traag..
vanmorgen 2 uur vertraging
en Hey!
Jou ook!quote:Op maandag 7 mei 2012 13:51 schreef shifto het volgende:
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:53 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb een foto gevonden van een uitje met Mur en ik
[ afbeelding ]
Jij hebt nooit lsd genomen gok ik?quote:
truequote:Op maandag 7 mei 2012 13:53 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb een foto gevonden van een uitje met Mur en ik
[ afbeelding ]
naah man ik doe niet aan drugsquote:Op maandag 7 mei 2012 13:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik vind dat niet netjes om bij iemand te doen die zijn huis openstelt voor vreemde.
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Jou ook!
En muhahaha, ik heb ook nog wel een 2 persoons luchtbedje!De ank slaapt echt nasty! Als je bijna 2 meter bent iig...
Alsof ik mee zou gaan zonder jouquote:Op maandag 7 mei 2012 13:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Gaat wel lekker eigenlijk, heb eindelijk wat meer rust doordat ik nu weet dat er iets speelt tussen mijn ex en haar beste vriend.. t is kut maar t scheelt dat dat eeuwige gepieker erover nu kan ophouden in mijn hoofdquote:
Heb je huisdieren? Dan ga ik wel bij de hond of de kat in de mandquote:Op maandag 7 mei 2012 13:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Jou ook!
En muhahaha, ik heb ook nog wel een 2 persoons luchtbedje!De ank slaapt echt nasty! Als je bijna 2 meter bent iig...
Hij heeft wel een slangquote:Op maandag 7 mei 2012 13:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heb je huisdieren? Dan ga ik wel bij de hond of de kat in de manddekentje eroverheen en pitten.
Ik heb 2 katten gehad. Maar die ware beiden niet bestand tegen de drukke weg waar ik aan woon!quote:Op maandag 7 mei 2012 13:55 schreef MohMi het volgende:
Heb je huisdieren? Dan ga ik wel bij de hond of de kat in de manddekentje eroverheen en pitten.
Meet @ SicSicSicsquote:Op maandag 7 mei 2012 13:56 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
wat zijn jullie aan het plannen?
Dat horen we deze weekquote:
Donderdag nog biertjes gedronken in Amersfoort.quote:
En dat gaat ie vieren met een paar fokkers?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat horen we deze weekAls SSS officieel heeft gemaakt dat het huis op zijn naam staat
@ SSS: mogen we ook bowlingkegels en -ballen meenemen?
MAG ik komen of vind je me te psychoquote:Op maandag 7 mei 2012 13:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Donderdag nog biertjes gedronken in Amersfoort.
Wat een (misplaatst) vertrouwen.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet janken, iedereen komt op eigen kracht naar SSS, jij kan het ook, ik geloof in je!
Ach, feestje, leuk toch!quote:Op maandag 7 mei 2012 13:59 schreef Harajuku. het volgende:
En dat gaat ie vieren met een paar fokkers?
Hara is niet welkom want domquote:Op maandag 7 mei 2012 13:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dat gaat ie vieren met een paar fokkers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |