Het einde was echt fucked up!quote:Op maandag 7 mei 2012 11:38 schreef Harajuku. het volgende:
De vader was een allosaurus en de moeder een t-rex, MY BRAIN IS FULL OF FUCK
Nee, dinobabies zijn ok!quote:
dinobaby's kennen geen..... want ze hebben alle tijd. t is een groepje van vier jongens en een hele leuke meid. dkdarajrfjjoa houdt van vliegen in de luhuucht, en hij jaagt de dinobaby's soms ook op de vluuchhuutquote:
I so want to be with you right nohooowquote:Op maandag 7 mei 2012 11:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
dinobaby's kennen geen..... want ze hebben alle tijd. t is een groepje van vier jongens en een hele leuke meid. dkdarajrfjjoa houdt van vliegen in de luhuucht, en hij jaagt de dinobaby's soms ook op de vluuchhuut
Ik vind je te gek nu zo met je grote bek, ik zou die graag willen vullen helaas komt dan alles in mn kruuuulluhuuunquote:Op maandag 7 mei 2012 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
DINOBABY'S PLAAGT IE VOOR DE LOL, DINOBABY'S SLAAN OP HOOOOOOOOOOOOL
tuduududud TADAM
We're not worthy!quote:
Als je mij vult komt alles in jouw krul?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:47 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik vind je te gek nu zo met je grote bek, ik zou die graag willen vullen helaas komt dan alles in mn kruuuulluhuuun
Oh yeah
kruluhunquote:Op maandag 7 mei 2012 11:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je mij vult komt alles in jouw krul?
Negeer t maarquote:Op maandag 7 mei 2012 11:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je mij vult komt alles in jouw krul?
Succesquote:Op maandag 7 mei 2012 11:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ging net van buiten naar binnen, en toen wilde ik het licht uitdoen. De zon dus![]()
Zeg ik niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We're not worthy!
Heb je hem er nu ingehangen of niet?
ja dusquote:Op maandag 7 mei 2012 11:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Zeg ik niet.Het is wel echt een leuke chick.
ja, of nee natuurlijk!quote:
Hoe is dat nu, de eerste keer seks nuchter? Ik ben serieus benieuwd.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:53 schreef Skv het volgende:
[..]
blijkbaar een 'nee', omdat ie verliefd is/wordtquote:Op maandag 7 mei 2012 11:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe is dat nu, de eerste keer seks nuchter? Ik ben serieus benieuwd.
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb een flesje rood opengetrokken. En daarna nog een.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En toen... vertel, de kurk in je butthole en toen wezen pompenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb om 15 uur een flesje rood opengetrokken. En daarna nog een.
Aaaaaaaahh.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb om 15 uur een flesje rood opengetrokken. En daarna nog een.
Nooit nuchter geneukt?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als je het altijd nodig hebt zoals Hara doet overkomen, dan denk ik gelijk dat ze een Breezer sletje isquote:Op maandag 7 mei 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
Al besef ik me wel dat nu ik erover nadenk.. de meeste settings waarin het neuken wordt, je toch vaak wel een glaasje wijn drinkt (en soms wat meer natuurlijk).
Ze zei toch niet dat ze het nodig heeft?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als je het altijd nodig hebt zoals Hara doet overkomen, dan denk ik gelijk dat ze een Breezer sletje is
"hihi nee ik durf niet! Maar met 1 breezer wel hihi"
Met 1 drankje ben je nog wel nuchter...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
Al besef ik me wel dat nu ik erover nadenk.. de meeste settings waarin het neuken wordt, je toch vaak wel een glaasje wijn drinkt (en soms wat meer natuurlijk).
Wtf loop je nu weer te verzinnenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als je het altijd nodig hebt zoals Hara doet overkomen, dan denk ik gelijk dat ze een Breezer sletje is
"hihi nee ik durf niet! Maar met 1 breezer wel hihi"
sommigen nietquote:
Touchéquote:Op maandag 7 mei 2012 12:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
sommigen niet
Verschilt per persoon, maar alcohol in je bloed betekend gewoon dat je niet meer nuchter bent. simple as that![]()
Liedjes zingen!quote:Nog een glas wodka
En jij bent de mooiste vrouw
Ik heb nog een glas nodig om te zeggen
Dat ik van je hou
dat snap ik ook ja, maar ik zat hem net wat ruimer te denkenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef Murdera het volgende:
Touché
Maar als iemand zegt ik ben niet nuchter, dan bedoelt hij niet ik heb een uur terug 1 biertje gedronken.
quote:
Suuuuurrreeeeequote:Op maandag 7 mei 2012 12:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wtf loop je nu weer te verzinnenHet is wat Cue zegt.
Ik geloof er geen zak van dat hara dan 1 biertje of wijntje bedoelt.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat snap ik ook ja, maar ik zat hem net wat ruimer te denken
Ik heb het ook niet over hara haar ervaringen.. gewoon algemeenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van dat hara dan 1 biertje of wijntje bedoelt.
Nooit gedate?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ik b en niet degene die het over één biertje een uur geleden heeft gehad hoor.
Nouja, de manier van daten bij mij is toch eerst gewoon overdag wat gaan doen.quote:
Wij hebben 1 date gehad en gisteren kwam ze voor een middagje langs. Uiteindelijk blijven slapen. Was tof.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, de manier van daten bij mij is toch eerst gewoon overdag wat gaan doen.
Dan na 3 dates ongeveer wanneer we het erg leuk hebben neuken, maar zonder uit te gaan en dik te zuipen.
Oke..quote:Op maandag 7 mei 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
Dan na 3 dates ongeveer wanneer we het erg leuk hebben neuken, maar zonder uit te gaan en dik te zuipen.
Jawel, de antwoorden die werden gegeven stuurden wel degelijk een bepaalde kant op.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oke..
Maar je veronderstelt allerlei zaken mbt Hara en haar date/neukgedrag die uit geen enkele post te halen zijn
Eerst was het een biertje 3 uur geleden, nu is het dik zuipen. Zal ik anders voor mezelf denken en praten?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter doe je dat als je punten wil scoren.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef Cue_ het volgende:
Mijn waarschijnlijk toekomstige date wil dat ik voor hem ga koken
Het enige wat ze gezegd heeft is dat ze nog nooit nuchter geneukt heeft.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jawel, de antwoorden die werden gegeven stuurden wel degelijk een bepaalde kant op.
Nee neee, niet de eerste keer hè.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het enige wat ze gezegd heeft is dat ze nog nooit nuchter geneukt heeft.
En murdera begint ineens of ze nog nooit gedate heeft
Doe niet zo mal, hier praten we voor een anderquote:Op maandag 7 mei 2012 12:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eerst was het een biertje 3 uur geleden, nu is het dik zuipen. Zal ik anders voor mezelf denken en praten?
Sorry, dat detail er idd nog bijquote:Op maandag 7 mei 2012 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
Nee neee, niet de eerste keer hè.
Mohmi en Murdera zijn gek
1 van de dingen die ik niet kanquote:
Heb je nog nooit met hem gedate? Ik zou dat niet doenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
1 van de dingen die ik niet kan
Kan wel gewoon een aardige maaltijd op tafel zetten gelukkig, maar meer dan dat krijgt ie dan ook niet.
Als ik het al ga doen
Heb hem op koninginnedag ontmoet.. in een dronken bui.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:34 schreef Harajuku. het volgende:
Heb je nog nooit met hem gedate? Ik zou dat niet doen
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb hem op koninginnedag ontmoet.. in een dronken bui.
en kwam er achteraf achter (door hem) dat we gezoend hebben..![]()
Weet nog wel dat de gesprekken wel oke waren, maar letterlijk net uit relatie en volgens mij lichamelijk niet helemaal wat ik zoek, maar wel een leuk hoofd.
Is ie 1.60?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb hem op koninginnedag ontmoet.. in een dronken bui.
en kwam er achteraf achter (door hem) dat we gezoend hebben..![]()
Weet nog wel dat de gesprekken wel oke waren, maar letterlijk net uit relatie en volgens mij lichamelijk niet helemaal wat ik zoek, maar wel een leuk hoofd.
Gelukkig nietquote:
Feit!quote:Op maandag 7 mei 2012 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee neee, niet de eerste keer hè.
Mohmi en Murdera zijn gek
Lekker in dat buikje in slaap vallen tochquote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Nee, maar kan me nog vaag herinneren dat toen ie me aankeek ik dacht "hmm buikje"
Geen idee hoe dat in nuchtere staat zou zijn
Beetje maakt toch niet uitquote:Op maandag 7 mei 2012 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Nee, maar kan me nog vaag herinneren dat toen ie me aankeek ik dacht "hmm buikje"
Geen idee hoe dat in nuchtere staat zou zijn
Want alleen wat je zelf hebt kan/mag je ook van een ander verlangen/mooi vinden?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:38 schreef Geester het volgende:
[..]
Volgens mij heeft cue zelf wel een mooie strakke buikdus dan snap ik t wel
Zeg ik dat danquote:Op maandag 7 mei 2012 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want alleen wat je zelf hebt kan/mag je ook van een ander verlangen/mooi vinden?
Niet?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:40 schreef Geester het volgende:
Met south park was t ook zo die aflevering gisteren dat donkere mensen niet alleen bij elkaar passen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 mei 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet?Nee ook al wilde cartman dat welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pussy is pussy man behalve als t heel erg wasquote:Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb laatst een date gehad met een meisje wat ik alleen kende van een dronken bui. Ik dacht dat ze wel okee was... Ik kon wel janken toen ik de deur voor haar open deed!
Niet dat ik je wil ontmoedigen Cue_
Eigenlijk had je dat gewoon moeten doen; loeihard in janken uitbarsten zodra je die deur open deedquote:Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb laatst een date gehad met een meisje wat ik alleen kende van een dronken bui. Ik dacht dat ze wel okee was... Ik kon wel janken toen ik de deur voor haar open deed!
Je bent toch nog maar twee weken vrijgezel?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:43 schreef SicSicSics het volgende:
En do tell, trouwens.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je bent toch nog maar twee weken vrijgezel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |