Het einde was echt fucked up!quote:Op maandag 7 mei 2012 11:38 schreef Harajuku. het volgende:
De vader was een allosaurus en de moeder een t-rex, MY BRAIN IS FULL OF FUCK
Nee, dinobabies zijn ok!quote:
dinobaby's kennen geen..... want ze hebben alle tijd. t is een groepje van vier jongens en een hele leuke meid. dkdarajrfjjoa houdt van vliegen in de luhuucht, en hij jaagt de dinobaby's soms ook op de vluuchhuutquote:
I so want to be with you right nohooowquote:Op maandag 7 mei 2012 11:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
dinobaby's kennen geen..... want ze hebben alle tijd. t is een groepje van vier jongens en een hele leuke meid. dkdarajrfjjoa houdt van vliegen in de luhuucht, en hij jaagt de dinobaby's soms ook op de vluuchhuut
Ik vind je te gek nu zo met je grote bek, ik zou die graag willen vullen helaas komt dan alles in mn kruuuulluhuuunquote:Op maandag 7 mei 2012 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
DINOBABY'S PLAAGT IE VOOR DE LOL, DINOBABY'S SLAAN OP HOOOOOOOOOOOOL
tuduududud TADAM
We're not worthy!quote:
Als je mij vult komt alles in jouw krul?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:47 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik vind je te gek nu zo met je grote bek, ik zou die graag willen vullen helaas komt dan alles in mn kruuuulluhuuun
Oh yeah
kruluhunquote:Op maandag 7 mei 2012 11:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je mij vult komt alles in jouw krul?
Negeer t maarquote:Op maandag 7 mei 2012 11:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als je mij vult komt alles in jouw krul?
Succesquote:Op maandag 7 mei 2012 11:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ging net van buiten naar binnen, en toen wilde ik het licht uitdoen. De zon dus![]()
Zeg ik niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We're not worthy!
Heb je hem er nu ingehangen of niet?
ja dusquote:Op maandag 7 mei 2012 11:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Zeg ik niet.Het is wel echt een leuke chick.
ja, of nee natuurlijk!quote:
Hoe is dat nu, de eerste keer seks nuchter? Ik ben serieus benieuwd.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:53 schreef Skv het volgende:
[..]
blijkbaar een 'nee', omdat ie verliefd is/wordtquote:Op maandag 7 mei 2012 11:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe is dat nu, de eerste keer seks nuchter? Ik ben serieus benieuwd.
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb een flesje rood opengetrokken. En daarna nog een.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En toen... vertel, de kurk in je butthole en toen wezen pompenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb om 15 uur een flesje rood opengetrokken. En daarna nog een.
Aaaaaaaahh.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:01 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb om 15 uur een flesje rood opengetrokken. En daarna nog een.
Nooit nuchter geneukt?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als je het altijd nodig hebt zoals Hara doet overkomen, dan denk ik gelijk dat ze een Breezer sletje isquote:Op maandag 7 mei 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
Al besef ik me wel dat nu ik erover nadenk.. de meeste settings waarin het neuken wordt, je toch vaak wel een glaasje wijn drinkt (en soms wat meer natuurlijk).
Ze zei toch niet dat ze het nodig heeft?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als je het altijd nodig hebt zoals Hara doet overkomen, dan denk ik gelijk dat ze een Breezer sletje is
"hihi nee ik durf niet! Maar met 1 breezer wel hihi"
Met 1 drankje ben je nog wel nuchter...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:09 schreef Cue_ het volgende:
Al besef ik me wel dat nu ik erover nadenk.. de meeste settings waarin het neuken wordt, je toch vaak wel een glaasje wijn drinkt (en soms wat meer natuurlijk).
Wtf loop je nu weer te verzinnenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als je het altijd nodig hebt zoals Hara doet overkomen, dan denk ik gelijk dat ze een Breezer sletje is
"hihi nee ik durf niet! Maar met 1 breezer wel hihi"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |