Wát een mongool.twitter:Kevin_strootman twitterde op maandag 07-05-2012 om 01:00:50“@CIANO_010: @Kevin_strootman snuift je moeder nog steeds?” je moer wel reageer retweet
Je hebt gelijk. Maar daar begon het wel voor mij. Wat jij noemt daarmee begon het gewoon op te stapelen tot het echt een beetje irritatie werd...quote:Op maandag 7 mei 2012 10:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die 0-10 was onze eigen schuld. Die 40 miljoen subsidie, talent weggekaapt en de arrogantie van Mertens deden het werk voor mij.
Ik dacht al.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:44 schreef Helpmefok het volgende:
Jezus man, ik had vandaag 251 whatsapp berichten.. Gaat toch nergens over jongens.
Volgens mij zegt dat ventje uit Rdam die dingen tegen Strootman, en zet hij dat op Twitter.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap echt geen reet van die namen. Wie zegt nu precies wanneer wat op Twitter?
Gezien de afbeeldingen.. zou je bijna zeggen van welquote:Op maandag 7 mei 2012 10:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
WTF, dat kan toch niet de echte zijn?
Anders zit het wel erg die pbij hem
De eerste zin is van die ander, daarna de reactie van strootmanquote:Op maandag 7 mei 2012 10:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap echt geen reet van die namen. Wie zegt nu precies wanneer wat op Twitter?
Lekker goedkoop en echt hollands.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Compleet naar de tyfus is het juiste woord.
Wat je ook doet, ga nooit shotjes jenever doen.
Je zou er nu één moeten doenquote:Op maandag 7 mei 2012 10:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Over een heel seizoen genomen heb je wel gelijk, Anita heeft maar een half seizoen op de juiste positie gespeeld maar was daar wel heel belangrijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:51 schreef Helpmefok het volgende:
OVERDUIDELIJK: Clasie > Anita > Strootman
Longdrinks zijn beter idd.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |