Ik ga straks maar eens bellen, ik heb sowieso geen NL-bank dus zal ik cash moeten afrekenen aan het stadion ofzo...quote:Op maandag 7 mei 2012 13:07 schreef Paul-89 het volgende:
Pas maar op DonRaja, volgend seizoen bij de 1e thuiswedstrijd stormt er ineens een gele brigade op je af om het geld te incasseren.
voor 1 juli meestalquote:Op maandag 7 mei 2012 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik m'n belastingcenten binnen heb. Iemand enig idee wanneer dat gebeurt?
Volgend jaar met m'n boi HMF knuffelen op Z4En zwaaien naar DonRaja.
Wanneer heb je aangifte gedaan?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vreemd dat 't nog zo omslachtig moet werken in 2012.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga straks maar eens bellen, ik heb sowieso geen NL-bank dus zal ik cash moeten afrekenen aan het stadion ofzo...
Creditcard kan ookquote:Op maandag 7 mei 2012 13:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga straks maar eens bellen, ik heb sowieso geen NL-bank dus zal ik cash moeten afrekenen aan het stadion ofzo...
625 euro in dat gevalquote:Op maandag 7 mei 2012 13:13 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zei gisteren trouwens ten onrechte dat ik 1125 euro gewonnen had. Ik had 500 euro ingezet @ 2.25, waarmee ik dus effectief 1125 euro terugkreeg.
Ik won dus 'maar' 525 euro.
Twee gratis seizoenskaarten.
Ik wilde in elk geval niet 2e ring, mezelf kennende kan ik dan elke week die 20 miljard treden omhoog rennen omdat ik anders het begin mis...quote:Op maandag 7 mei 2012 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pfffffff fuck nee, en zelfs als wel houdt niemand zich daaraanquote:Op maandag 7 mei 2012 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
HMF, Z4 heeft niet die stoelnummering he die ze wilden gaan invoeren vanaf komend seizoen?
Ok man, nu al zin in. Daarna lekker rellen in de Coconut jwz.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pfffffff fuck nee, en zelfs als wel houdt niemand zich daaraan.
Vanaf 2013 willen ze dat dacht ikquote:Op maandag 7 mei 2012 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
HMF, Z4 heeft niet die stoelnummering he die ze wilden gaan invoeren vanaf komend seizoen?
quote:
Ik heb PRECIES hetzelfde dus gehad... Mijn broer had mijn SCC voor Z4 dit seizoen. Halverwege het seizoen toch maar een halfjaar SCC gepakt op Zetje.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:21 schreef Typisch het volgende:
Ik ga misschien ook wel seizoenkaartje nemen weer op Z4 na een jaar pauze door werk. Dit jaar proberen op wedstrijden dagen te ruilen met mensen, moet te doen zijn. Nog even kijk.
Goedkoopste kaarten zijn vaak 22.50. SCC is 249.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef Zoonlief het volgende:
Seizoenkaart heb je er ook zo uit. Potje of tien denk ik?
Gewoon een extra SCC nemen en die het hele jaar op viagogo knallen. Maak je nog winst ook. Paar jaar terug kon dat.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef Zoonlief het volgende:
Seizoenkaart heb je er ook zo uit. Potje of tien denk ik?
Jep. Al ging Noord Korea wel op een bepaald moment zeuren dat je maar een X-aantal kaarten erop mocht gooien toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een extra SCC nemen en die het hele jaar op viagogo knallen. Maak je nog winst ook. Paar jaar terug kon dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |