Creditcard kan ookquote:Op maandag 7 mei 2012 13:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga straks maar eens bellen, ik heb sowieso geen NL-bank dus zal ik cash moeten afrekenen aan het stadion ofzo...
625 euro in dat gevalquote:Op maandag 7 mei 2012 13:13 schreef Helpmefok het volgende:
Ik zei gisteren trouwens ten onrechte dat ik 1125 euro gewonnen had. Ik had 500 euro ingezet @ 2.25, waarmee ik dus effectief 1125 euro terugkreeg.
Ik won dus 'maar' 525 euro.
Twee gratis seizoenskaarten.
Ik wilde in elk geval niet 2e ring, mezelf kennende kan ik dan elke week die 20 miljard treden omhoog rennen omdat ik anders het begin mis...quote:Op maandag 7 mei 2012 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik m'n belastingcenten binnen heb. Iemand enig idee wanneer dat gebeurt?
Volgend jaar met m'n boi HMF knuffelen op Z4En zwaaien naar DonRaja.
Pfffffff fuck nee, en zelfs als wel houdt niemand zich daaraanquote:Op maandag 7 mei 2012 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
HMF, Z4 heeft niet die stoelnummering he die ze wilden gaan invoeren vanaf komend seizoen?
Ok man, nu al zin in. Daarna lekker rellen in de Coconut jwz.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pfffffff fuck nee, en zelfs als wel houdt niemand zich daaraan.
Vanaf 2013 willen ze dat dacht ikquote:Op maandag 7 mei 2012 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
HMF, Z4 heeft niet die stoelnummering he die ze wilden gaan invoeren vanaf komend seizoen?
quote:
Ik heb PRECIES hetzelfde dus gehad... Mijn broer had mijn SCC voor Z4 dit seizoen. Halverwege het seizoen toch maar een halfjaar SCC gepakt op Zetje.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:21 schreef Typisch het volgende:
Ik ga misschien ook wel seizoenkaartje nemen weer op Z4 na een jaar pauze door werk. Dit jaar proberen op wedstrijden dagen te ruilen met mensen, moet te doen zijn. Nog even kijk.
Goedkoopste kaarten zijn vaak 22.50. SCC is 249.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef Zoonlief het volgende:
Seizoenkaart heb je er ook zo uit. Potje of tien denk ik?
Gewoon een extra SCC nemen en die het hele jaar op viagogo knallen. Maak je nog winst ook. Paar jaar terug kon dat.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef Zoonlief het volgende:
Seizoenkaart heb je er ook zo uit. Potje of tien denk ik?
Jep. Al ging Noord Korea wel op een bepaald moment zeuren dat je maar een X-aantal kaarten erop mocht gooien toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een extra SCC nemen en die het hele jaar op viagogo knallen. Maak je nog winst ook. Paar jaar terug kon dat.
Dat is wel terecht toch?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jep. Al ging Noord Korea wel op een bepaald moment zeuren dat je maar een X-aantal kaarten erop mocht gooien toch?
Die zit er ook alleen maar bij om hem te paaien zodat hij niet voor Marokko uit wil komen.quote:
Voor Clasie zou het helemaal niet verkeerd zijn zo'n trainingsstage + misschien een oefenwedstrijdje. EK gaat ie toch niet mee dus rust krijgt hij nog genoeg. Ik vind het erg jammer.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Die zit er ook alleen maar bij om hem te paaien zodat hij niet voor Marokko uit wil komen.
Maar goed. Kunnen onze spelers tenminste wel uitrusten deze zomer.
http://www.nusport.nl/ere(...)beste-team-ooit.htmlquote:'Dit Feyenoord m'n beste team ooit'
ROTTERDAM – Karim El Ahmadi noemt het Feyenoord waarmee hij dit seizoen als tweede eindigde de beste ploeg waarin hij ooit heeft gespeeld.
Och. Het is denk ik wel beter. Meteen zo belangrijk zijn in je tweede seizoen en echt ergens voor spelen. Na dit EK, wat toch geen heel goede afloop gaat krijgen voor NL, gaat de bezem er toch door. Dan komt er een hele verse lichting en borrelt hij vanzelf wel boven.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor Clasie zou het helemaal niet verkeerd zijn zo'n trainingsstage + misschien een oefenwedstrijdje. EK gaat ie toch niet mee dus rust krijgt hij nog genoeg. Ik vind het erg jammer.
??quote:Op maandag 7 mei 2012 13:34 schreef Helpmefok het volgende:
Het wijf van Vlaar schijnt geneukt te zijn door Van der Wiel.
Echt geweldig nieuws, El Ahmadiquote:Op maandag 7 mei 2012 13:31 schreef Zoonlief het volgende:
El Ahmadi lijkt me ook niet iemand die in de euforie zegt 'ik teken bij!' en een week later weer wat anders zegt. Die gaat zijn handtekening echt wel zetten. Hij heeft een goede klik met Koeman en zei voorafgaand aan AZ thuis al dat hij bij voorronde CL zeer waarschijnlijk langer zou blijven. Heb er al een tijd een goed gevoel over eigenlijk.
Too late Ninjaquote:Op maandag 7 mei 2012 13:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hé je mag niet de tekst van mijn quote aanpassen..
Cissé-Spitsje/Fernandez-Usain Schakenquote:Op maandag 7 mei 2012 13:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Echt geweldig nieuws, El Ahmadi![]()
Gruwelijk middenveld dan, een sterke verdediging, en nu nog de 3 aanvallersplekken.
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zit Clasie niet bij de selectie van het NL elftal? dan tyf stralen ze er van mijn part in de eerste rond maar uit.,
Uiteindelijke selectie had hij hoogstwaarschijnlijk toch niet gehaald, maar bij die 36 had hij wel bij moeten zittenquote:Op maandag 7 mei 2012 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zit Clasie niet bij de selectie van het NL elftal? dan tyf stralen ze er van mijn part in de eerste rond maar uit.,
Dat zijn natuurlijk wel andere type spelers dan Clasie. Van het type Clasie heeft Van Marwijk er al genoeg...quote:Op maandag 7 mei 2012 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Clasie heeft serieus alle B-middenvelders in een direct duel van de mat gespeeld en hij is de enige die niet geselecteerd is![]()
Strootman - Anita - Maher
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |