quote:Op maandag 7 mei 2012 10:21 schreef vannelle het volgende:
Raar, jij begint over je kont en van Nick en Simon moeten we omhoog kijken.
is niet raar, m'n kont is bezet, dus mogen jullie er niet naar kijken, vandaar dat N&S zeggen: kijk omhoogquote:Op maandag 7 mei 2012 10:21 schreef vannelle het volgende:
Raar, jij begint over je kont en van Nick en Simon moeten we omhoog kijken.
een wattuh?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:23 schreef Scorpie het volgende:
Heb je ook zo`n tramp stamp boven je kont DJMO ?
nope. ik heb er ééntje op m'n linker bovenarm, is me meer dan genoegquote:
tramp stampquote:
Je hebt groot gelijk!quote:Op maandag 7 mei 2012 10:46 schreef belle1608 het volgende:
PapaBear hoe was het gister bij de vissen?
*heerlijk nog zo'n dagje vrij, lekker nog in pyjama op de bank
lekker, ik ga me zo even aankleden, straks even wandelenquote:Op maandag 7 mei 2012 10:58 schreef vannelle het volgende:
Ik zal het nog sterker vertellen, ik duik m'n nest nog ff in.
Nee, ben geen lui varken, ben een moe varken.
Jij kunt terug naar bedquote:
Zo lief dit.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:02 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*Straks ook voor vannelle gaat genieten van de wandeling*
*knuf voor vannelle!*quote:Op maandag 7 mei 2012 11:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geloof me: ik zou liever kunnen wandelen.
Iemand moet toch jullie verloren uren inhalen ?quote:
arme jongenquote:Op maandag 7 mei 2012 11:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Iemand moet toch jullie verloren uren inhalen ?
Ik ben stiekem heus wel lief voor Merlijnquote:Op maandag 7 mei 2012 11:05 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*does lief voor Merlijn, heeft 't al zwaar genoeg met z'n werk!*
Mwah, hoeft niet persé hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Iemand moet toch jullie verloren uren inhalen ?
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wat een liefde hier.![]()
Ook 10 pluspunten voor jou.
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:12 schreef vannelle het volgende:
En een knuffel terug natuurlijk, te mooie kans om te laten lopen.
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:15 schreef LaPeach het volgende:
[..]
* LaPeach Merlijn nog een kop koffie inschenkt
Staat voor je neus schat.. je moet wel goed opletten hequote:
IT'ers leven op koffiequote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*dus al die gegeven knuffels in de afgelopen 10 topics waren voor niets![]()
Sorry, doe alleen aan rustige knuffels..quote:Op maandag 7 mei 2012 11:19 schreef Rucky het volgende:
* Rucky ook geknuffelt wild worden. Software liep vast en nou kan ik opnieuw beginnen.
Die zijn voor na werktijd. Met knuffelen krijg ik geen werk gedaanquote:Op maandag 7 mei 2012 11:19 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*dus al die gegeven knuffels in de afgelopen 10 topics waren voor niets![]()
Ah, je spaart ze opquote:Op maandag 7 mei 2012 11:20 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die zijn voor na werktijd. Met knuffelen krijg ik geen werk gedaan
Dacht dat ik van de woordgrapjes was maar jij kan er ook wat van!quote:Op maandag 7 mei 2012 11:20 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Sorry, doe alleen aan rustige knuffels..
*het scherpst is als ze niet uitgeslapen isquote:Op maandag 7 mei 2012 11:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dacht dat ik van de woordgrapjes was maar jij kan er ook wat van!
Nee, mijn ex-zwager (kookt graag) dan in bedrijfsroddelblaadje:quote:Op maandag 7 mei 2012 11:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dacht dat ik van de woordgrapjes was maar jij kan er ook wat van!
Euh.....quote:"Ik hou van wild klaarmaken"
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, mijn ex-zwager (kookt graag) dan in bedrijfsroddelblaadje:
[..]
Euh.....
LOL!!!!quote:Op maandag 7 mei 2012 11:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Euh.....
Lekkah wildquote:Op maandag 7 mei 2012 11:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Euh.....
Schoonzus was natuurlijk weer onderwerp van gesprek week ernaquote:
Ja, heel vreemd welquote:Op maandag 7 mei 2012 11:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Schoonzus was natuurlijk weer onderwerp van gesprek week erna
Rrrrraawwwquote:
Was net zo lekker op dreefquote:Op maandag 7 mei 2012 11:32 schreef vannelle het volgende:
Stop es met die tijgergeluidjes, als ik zo naar bed ga wil ik wel kunnen slapen ja?
stoor je vooral niet aan onsquote:Op maandag 7 mei 2012 11:32 schreef vannelle het volgende:
Stop es met die tijgergeluidjes, als ik zo naar bed ga wil ik wel kunnen slapen ja?
hahaquote:Op maandag 7 mei 2012 11:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nah, ga dan maar gewoon door, ik wil niet de boeman spelen.
Heb je een vaste route?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:35 schreef belle1608 het volgende:
*zo maar eens in actie gaan komen om zo te gaan wandelen*
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:35 schreef belle1608 het volgende:
*zo maar eens in actie gaan komen om zo te gaan wandelen*
Heequote:Op maandag 7 mei 2012 11:39 schreef vannelle het volgende:
Nou, veel plezier dan.
Vind het wel leuk eigenlijk, zo'n Fokker die wél buiten komt.
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:39 schreef vannelle het volgende:
Nou, veel plezier dan.
Vind het wel leuk eigenlijk, zo'n Fokker die wél buiten komt.
die 1,5 pas teld niet hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 11:40 schreef Merlijn het volgende:
[..]
HeeIk moet ook naar buiten om in de auto te komen....
3... Auto staat aan het eind van de oprit....quote:
Dat laatste is wel ver lopenquote:Op maandag 7 mei 2012 11:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
3... Auto staat aan het eind van de oprit....En van de parkeergarage naar de kantooringang dan ?
Wel 50 hele meters met 1 of 2 trappenquote:
Zie het als een pc game, stuk makkelijker!quote:Op maandag 7 mei 2012 11:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
3... Auto staat aan het eind van de oprit....En van de parkeergarage naar de kantooringang dan ?
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou ok vooruit, voor deze ene keerquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zie het als een pc game, stuk makkelijker!
Maar nu snap ik Rucky ineens ook, hij had zich niet verslapen maar durfde pas na 2 uur twijfelen naar buiten!
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zie het als een pc game, stuk makkelijker!
Maar nu snap ik Rucky ineens ook, hij had zich niet verslapen maar durfde pas na 2 uur twijfelen naar buiten!
* Merlijn gooit knop om bij Vannellequote:
Die verzin ik altijd op zondag middag maar één of andere lul vond het nodig om mij gistermiddag te bellen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Samenvatting: geen pasklaar antwoord dus dan deze smoes maar.
Da's ook niet aardig.... Ga je gang Vannelle...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die verzin ik altijd op zondag middag maar één of andere lul vond het nodig om mij gistermiddag te bellen.
Je hebt geluk dat Merlijn eerder was, want anders.........oei oei oei.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die verzin ik altijd op zondag middag maar één of andere lul vond het nodig om mij gistermiddag te bellen.
Hulp nodig?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:03 schreef belle1608 het volgende:
*gaat zich nu dan echt maar even omkleden haha*
fixed.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat Merlijn eerder was, want anders.........oei oei oei.
Mijn post even ge-edit voor je.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je gedaan hebt maar toch bedankt.
Ja, is goed.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:07 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hmm, nee denk dat het wel lukt, anders roep ik wel goed?
*denkt het ook*quote:Op maandag 7 mei 2012 12:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja, is goed.
* vannelle denkt dat het heel stil blijft.
quote:
Ook geen lange rits op je rug die dicht moet?quote:
ZeeAquarium was weer tofquote:Op maandag 7 mei 2012 10:46 schreef belle1608 het volgende:
PapaBear hoe was het gister bij de vissen?
*heerlijk nog zo'n dagje vrij, lekker nog in pyjama op de bank
Ze vraagt jouw hulp echt niet, je komt toch 2 uur te laat.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:13 schreef Rucky het volgende:
[..]
[..]
Ook geen lange rits op je rug die dicht moet?
Ben wel benieuwd, zet je de links in dit topic?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef Papabear het volgende:
Goeie TT
[..]
ZeeAquarium was weer tofIk had ook links geplaatst naar foto's en filmpjes, zal ze straks weer ff opzoeken
Heren heren toch! Ben al klaarquote:Op maandag 7 mei 2012 12:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ze vraagt jouw hulp echt niet, je komt toch 2 uur te laat.
Foto's: http://imgur.com/a/uQ1SJ#0quote:Op maandag 7 mei 2012 12:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, zet je de links in dit topic?
Wat heb je uitgehaald? Nu ligt imgur eruit.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:23 schreef Papabear het volgende:
[..]
Foto's: http://imgur.com/a/uQ1SJ#0
Filmpjes: http://www.youtube.com/pl(...)101&feature=view_all
Heb em in m'n favo's gezet, ooit is het weer online.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat heb je uitgehaald? Nu ligt imgur eruit.
Ik krijg ook echt alles stukquote:Op maandag 7 mei 2012 12:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat heb je uitgehaald? Nu ligt imgur eruit.
Zitten leuke foto's tussen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:37 schreef Papabear het volgende:
[..]
Doet het weer: Foto's: http://imgur.com/a/uQ1SJ#0
In 1998 spoelden er op de Waddeneilanden 3 dode potvissen aan. Het Zee Aquarium kon door snel handelen beslag leggen op het karkas van een van de potvissen. Eigenhandig werd het skelet van de potvis van huid en ingewanden ontdaan en in het Zee Aquarium tentoongesteld, waar u het nu nog steeds kunt bewonderen.quote:
Thnx!quote:
Bij jouw op de fiets of heeft hij er zelf één?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:28 schreef DJMO het volgende:
in m'n vel
en nu boodschappen doen ... Jan wil persé op de fiets mee .. we gaan het beleven
O ja, die heb ik laatst bij je gezien.quote:
quote:
*knuf*quote:Op maandag 7 mei 2012 14:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
Argh, soms zou ik wel onzichtbaar door de winkel willen lopen. Wat een shit vragen vandaag. Laat me verdorie pauze houden. Bah
Je moet in je pauze ook niet door de winkel lopen.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
Argh, soms zou ik wel onzichtbaar door de winkel willen lopen. Wat een shit vragen vandaag. Laat me verdorie pauze houden. Bah
Jij was snel terugquote:
haha ja ff kort wandelingetje, zo meteen nog een stukje wandelen. Heb je lekker gefietst? Waar ben je geweest?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:59 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Jij was snel terug![]()
* LaPeach er inmiddels ook weer is![]()
![]()
Nou ben ook maar gaan wandelen, vond het te lekker weer.. heb er een lekkere lange wandeling van gemaakt, ben het park ingeweest bij ons lekker tussen de bomen meertjes en grasvelden in hihi.. zit naast de kinderboerderij hier dus was leuk om al die kleine kindjes blij tie zien wezen met de diertjesquote:Op maandag 7 mei 2012 15:01 schreef belle1608 het volgende:
[..]
haha ja ff kort wandelingetje, zo meteen nog een stukje wandelen. Heb je lekker gefietst? Waar ben je geweest?
Hahaha nou niet bepaald om de hoek hoor maar heb weer ff een uitje gehad was er heerlijk weer voorquote:Op maandag 7 mei 2012 15:22 schreef Rucky het volgende:
Der even lekker op uit dus, wel leuk een kinderboederij om de hoek.
Lekker geslapen??quote:
Dat is wel erg leuk!!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:06 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nou ben ook maar gaan wandelen, vond het te lekker weer.. heb er een lekkere lange wandeling van gemaakt, ben het park ingeweest bij ons lekker tussen de bomen meertjes en grasvelden in hihi.. zit naast de kinderboerderij hier dus was leuk om al die kleine kindjes blij tie zien wezen met de diertjesbracht me weer even terug in mijn kindertijd
![]()
Ja was het ookquote:
Leuk, werkt therapeutisch misschien welquote:Op maandag 7 mei 2012 15:42 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja was het ook![]()
Als het van de week nog mooi weer blijft ga ik de kinderboerderij weer eens een keer op
heb ik vaker gehoord idd, dus maar eens gaan proberenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Leuk, werkt therapeutisch misschien wel
Heerlijk, zou ik eigenlijk ook moeten doenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:43 schreef LaPeach het volgende:
[..]
heb ik vaker gehoord idd, dus maar eens gaan proberen![]()
Met de geitjes kroelen![]()
Ja bij gebrek aan beter is dit wel een leuke oplossingquote:Op maandag 7 mei 2012 15:44 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Heerlijk, zou ik eigenlijk ook moeten doen
Nou inderdaadquote:Op maandag 7 mei 2012 15:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ja bij gebrek aan beter is dit wel een leuke oplossing![]()
Handig!!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:51 schreef DJMO het volgende:
'k heb er nog twee, maar die worden nog bewerkt door youtube (had ze gekanteld opgenomen)
Ging het wel onderweg?? niet al te veel problemen?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:51 schreef DJMO het volgende:
'k heb er nog twee, maar die worden nog bewerkt door youtube (had ze gekanteld opgenomen)
Ja, eigenlijk wel.quote:
njah, 't viel mee .. dit keer eens een keer geen gezeur : "mama dragen, mama ik wil op de wagen, mama groeipijn, mama mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"quote:Op maandag 7 mei 2012 15:53 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ging het wel onderweg?? niet al te veel problemen?
Nou mooi toch! hoe ging het bij de huisarts?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Veel te kort naar m'n zin maar goed, het blijft een "luxe" die velen vandaag niet hadden.
Huisarts geweest, boodschapjes gedaan. Ben er weer klaar voor!
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
njah, 't viel mee .. dit keer eens een keer geen gezeur : "mama dragen, mama ik wil op de wagen, mama groeipijn, mama mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
Serieus?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
njah, 't viel mee .. dit keer eens een keer geen gezeur : "mama dragen, mama ik wil op de wagen, mama groeipijn, mama mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
Zoals verwacht.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:03 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nou mooi toch! hoe ging het bij de huisarts?
vraag maar aan Rucky en Papabear ... zijn er beide getuige van geweest (of hij het serieus meent of het als smoesje gebruikt om gedragen te worden kan ik slecht inschatten)quote:
Welnee ik zit ook niet voor niks thuisquote:Op maandag 7 mei 2012 16:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zoals verwacht.
Vraag zat er aan te komen dus nu ook maar ff een open en eerlijk antwoord:
Mijn rug is verrot en mijn voet ook. Laatste is mijn eigen schuld.
Levert nogal beperkingen op, kan mijn eigen werk niet doen en werkgever is niet bijster attent met vervangend werk.
Aangepast werk ziet hij als hele dagen staan, lopen en sjouwen. Klootzak.
Dit werkt geestelijk ook nogal door en nu was het eindelijk zo ver dat ik dat toe kon geven, emotioneel sta ik echt op knappen namelijk.
Heb mijn verhaal aan de huisarts gedaan en die zag voldoende reden om mij naar een psycholoog te sturen.
Wat hoop ik dat dat verschil maakt, dit kan gewoon niet zo langer.
Zo, de volgende keer bedenk je je wel 2x voor je iets vraagt of niet?
Ik weet dat jij ook issues hebt, ooit eens gelezen. Geen idee wat precies maar er is iig iets dat je behoorlijk dwars zit.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:13 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Welnee ik zit ook niet voor niks thuis
Maar erg rot dat het ook vooral lichamelijk tegen zit![]()
en mja vervangend werk is teveel moeite voor een werkgever, stel je voor dat ze wat meer moeite moeten doen voor een werknemerbeen there done that..
Maar goed dat je door gestuurd wordt naar een psychhopelijk heb je er wat aan
stuur msn adres wel ff in dmquote:Op maandag 7 mei 2012 16:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik weet dat jij ook issues hebt, ooit eens gelezen. Geen idee wat precies maar er is iig iets dat je behoorlijk dwars zit.
Wordt er bij jou aan gewerkt?
Trouwens........wil nog zo veel typen en vragen maar of dat voor de rest interessant is?
Heb je msn?
Ik heb het hem wel een keer horen roepen idd. Zal hij vast wel een keer op de PSZ hebben gehoord ofzoquote:Op maandag 7 mei 2012 16:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
vraag maar aan Rucky en Papabear ... zijn er beide getuige van geweest (of hij het serieus meent of het als smoesje gebruikt om gedragen te worden kan ik slecht inschatten)
quote:
De Pavarotti.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:36 schreef vannelle het volgende:
Jammer, dan kun je me niet complimenteren over mijn zangkwaliteiten.
Dorus met Korina Konijnenburg.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:08 schreef LaPeach het volgende:
Poesiie Mauw Kom eens gauwwww...Poessssiieee Mauuwwww
Het klonk goed je kan mooi een duet met belle op gaan nemen.quote:
Oeps het was Corrina, helaas een tijdje geleden overleden.quote:
Nah, dan gaan we dat maar doe he?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het klonk goed je kan mooi een duet met belle op gaan nemen.
Hier hou ik je aan.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nah, dan gaan we dat maar doe he?
Opbrengst van de verkoop gaan we djmo mee sponsoren, die kan die euro wel gebruiken voor haar doel.
belle is niet zo moeilijk denk ik, als je maar toon kan houdenquote:Op maandag 7 mei 2012 18:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoho, je weet niet of Belle dat ook wil
Kijk, tenminste 1 kenner in de zaal.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:22 schreef LaPeach het volgende:
ja dat denk ik ook hoor vannellelaat je niet gek maken door al die jaloezie
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:41 schreef DJMO het volgende:
breaking news:
mijn luie dondertje probeert ineens te lopen ... nadat hij op z'n blote knieen de tuin in kroop vanmiddag
Over een jaar loopt hij je eruit.quote:
quote:
Wat kan daaraan mislukken?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:14 schreef vannelle het volgende:
Zo, dat was een frietje stoof.
Zelden zo hard gefaald in de keuken.
Nou, laat dat maar aan mij over.quote:
Nah, lag dus niet aan jouquote:Op maandag 7 mei 2012 20:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou, laat dat maar aan mij over.
Wou eigenlijk lasagne maken dus was al gehakt aan het rul bakken.
Tijd voor de roerbakgroente dus scheur de bovenkant open en de bodem klapt er uit.
Wat een zootje.........dus toen maar friet gehaald.
* Papabear deur open zetquote:Op maandag 7 mei 2012 20:54 schreef vannelle het volgende:
Doe maar iets fris, als het maar geen cola is. of cassis.
Maar nu krijg ik het koud.quote:
quote:
Ja, de ene na de andere relatie sneuvelt in FHFquote:Op maandag 7 mei 2012 21:14 schreef vannelle het volgende:
[..]
Euh.......bedoel je wat ik denk dat je bedoelt?
Hoe dan ook dikke knuf.
DJMO, je hebt er heel goed aan gedaan om er een punt achter te zetten.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:30 schreef DJMO het volgende:
njah, na afgelopen anderhalf uur ben ik er klaar mee. Ik krijg verwijten naar m'n hoofd geslingerd, waar we destijds afspraken over gemaakt hadden, en dingen die er totaal niet toe doen, en nog wat shit.
het is goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:33 schreef maffemuts het volgende:
Gaat lekker... tis niet gevaarlijk om hier te posten he ?fixed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Uiteindelijk moet je het zelf doen maar er zijn in het fhf een aantal mensen die je zo komen helpen.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet je het zelf doen maar er zijn in het fhf een aantal mensen die je zo komen helpen.
Check!quote:Op maandag 7 mei 2012 21:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet je het zelf doen maar er zijn in het fhf een aantal mensen die je zo komen helpen.
Ohw gaan we op de nostalgische tour? Je weet met wie je te maken hebt?quote:
oooooh ik wil ook zo'n toffe blauwe fiets!quote:
Met zijwieltjes?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
oooooh ik wil ook zo'n toffe blauwe fiets!
quote:Op maandag 7 mei 2012 22:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ohw gaan we op de nostalgische tour? Je weet met wie je te maken hebt?
* DJMO slikt maar weer eens wijselijk een opmerking inquote:
spuug! NU!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO slikt maar weer eens wijselijk een opmerking in
't hoeft niet altijd hard te gaan om lekker te zijnquote:
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
't hoeft niet altijd hard te gaan om lekker te zijn
Waarheid als een koequote:Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
't hoeft niet altijd hard te gaan om lekker te zijn
de knoop wás al doorgehakt wmb en dat weet je. vanavond was alleen nog even de bevestiging. voor meer details kom je maar op msn ofzo ..quote:Op maandag 7 mei 2012 22:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waarheid als een koeMaar knoop doorgehakt lees ik?
Super dapper en dat de komende tijd er maar beter op mag worden
Deze is te mooi om niet te quotenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waarheid als een koeMaar knoop doorgehakt lees ik?
Super dapper en dat de komende tijd er maar beter op mag worden
Mijn mailbox staat ook voor je open als het moet.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
de knoop wás al doorgehakt wmb en dat weet je. vanavond was alleen nog even de bevestiging. voor meer details kom je maar op msn ofzo ..
Thanks babe, hoe gaat het met je?quote:
Tja k had een goede klant waar we leuk zaken mee konden doen dus daarom liep ik even met die man mee naar de kassa. Met mijn broodje gezond in mijn handquote:Op maandag 7 mei 2012 14:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je moet in je pauze ook niet door de winkel lopen.
Ik zou de trein pakken als ik jou was. Dinsdag is altijd een klotedag met filesquote:Op maandag 7 mei 2012 22:45 schreef Merlijn het volgende:
Pfff. Ik moet morgen daadwerkelijk naar amsterdamNa al die weken fake kilometers schrijven moet ik nu echt
Nou we zullen t zien... heb hier tenslotte ook gepostquote:Op maandag 7 mei 2012 22:45 schreef Scorpie het volgende:
Wow, in dit topic posten is dus slecht voor de relaties...
Ohoohhwwquote:Op maandag 7 mei 2012 22:47 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nou we zullen t zien... heb hier tenslotte ook gepost
Ik ookquote:Op maandag 7 mei 2012 22:47 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nou we zullen t zien... heb hier tenslotte ook gepost
Maar er zijn ook wel weer goede relaties ontstaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:45 schreef Scorpie het volgende:
Vooral als de TT over jezelf gaat, waarin staat dat je kont al bezet isquote:Op maandag 7 mei 2012 22:45 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb wat gemist?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar er zijn ook wel weer goede relaties ontstaan.
Ik heb veel leuke goede mensen ontmoet en ja, je hebt wat gemist.quote:
Brrr.... moet ik met andere mensen in zo'n rijdend hokquote:Op maandag 7 mei 2012 22:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zou de trein pakken als ik jou was. Dinsdag is altijd een klotedag met files
I know, hell on earth!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Brrr.... moet ik met andere mensen in zo'n rijdend hok
Reistijd: 2:01u, twee overstaps. Moet ik om 6:33u vertrekken morgenochtend. Hell noquote:Op maandag 7 mei 2012 22:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
I know, hell on earth!
Ik doe het dagelijks, anderhalf uur heen en weer terug
Waar moet je naartoe dan? De Fyra gaat van R'dam CS rechtstreeks naar A'dam CS (oké, alleen een tussenstop op Schiphol)quote:Op maandag 7 mei 2012 22:55 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Reistijd: 2:01u, twee overstaps. Moet ik om 6:33u vertrekken morgenochtend. Hell no
De treinreis voor mij is een kwartier maar met de tijd er omheen ben ik toch wel 3 kwartier kwijt.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:57 schreef Papabear het volgende:
[..]
Waar moet je naartoe dan? De Fyra gaat van R'dam CS rechtstreeks naar A'dam CS (oké, alleen een tussenstop op Schiphol)
nee. Lopen... Brrr....quote:Op maandag 7 mei 2012 23:04 schreef Papabear het volgende:
Hm, Grasweg is net weer zo'n rare uithoek waar geen trein of metro komt
Neuh, buslijn 35 gaat vanaf CS die kant op. Is 20 min. ongeveer.quote:
Auto... parkeerplaats voor de deur.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
Neuh, buslijn 35 gaat vanaf CS die kant op. Is 20 min. ongeveer.
Werk je niet meer vlak bij mij of is dat het hoofdkantoor?quote:
* DJMO duwt pb opzijquote:
Mijn standplaats is Rijswijk, maar heb uitvluchten naar Amsterdam, volgende week Hamburg, eind van het jaar Houston en Shanghai, Q1 2013 Bangalore.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Werk je niet meer vlak bij mij of is dat het hoofdkantoor?
Ik sla over... geen handdoeken meerquote:
Ik ga niet jullie alle drie inzepen.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Doe es lief![]()
Gaat makkelijk met z'n drietjes
In mijn douche?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:12 schreef Papabear het volgende:
[..]
Doe es lief![]()
Gaat makkelijk met z'n drietjes
Indiaquote:Op maandag 7 mei 2012 23:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mijn standplaats is Rijswijk, maar heb uitvluchten naar Amsterdam, volgende week Hamburg, eind van het jaar Houston en Shanghai, Q1 2013 Bangalore.
Ontzettend vermoeiend dat staan in Rijswijk zekerquote:Op maandag 7 mei 2012 23:13 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mijn standplaats is Rijswijk, maar heb uitvluchten naar Amsterdam, volgende week Hamburg, eind van het jaar Houston en Shanghai, Q1 2013 Bangalore.
Ergonomische werkplekken, JeWeetzzzquote:Op maandag 7 mei 2012 23:18 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ontzettend vermoeiend dat staan in Rijswijk zeker
Zo te zien zit je alleen maar in vliegtuigen doe je ook nog wat anders.quote:
Hard werken, te weinig verdienenquote:Op maandag 7 mei 2012 23:20 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zo te zien zit je alleen maar in vliegtuigen doe je ook nog wat anders.
* DJMO fluit maffe terug ..quote:
De meeste jobs in de ICT verdienen slecht. Hard werken inderdaad, veel uren maken en veelal weinig waardering + strenge deadlines.quote:
Toch maar geen tabje?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
De meeste jobs in de ICT verdienen slecht. Hard werken inderdaad, veel uren maken en veelal weinig waardering + strenge deadlines.
* Papabear dolgelukkig is dat hij uit dat wereldje is gestapt
Ik heb het bij mijn nieuwe werkgever een stuk beter.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
De meeste jobs in de ICT verdienen slecht. Hard werken inderdaad, veel uren maken en veelal weinig waardering + strenge deadlines.
* Papabear dolgelukkig is dat hij uit dat wereldje is gestapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |