1 | [url=hier de link]hier het adres [/url] |
1 | [img]hier de URL[/img] |
Ow, geinig... Over dat gebied een keer een casestudy gedaan (Ruimte voor de Rivier etc.). Herken hem meteen op de kaartquote:
Stand:quote:
quote:
Lol, inderdaad.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:56 schreef Rockfire het volgende:
Ik had eerder vanavond al even gezocht, maar kon hem niet heel snel vinden. Was ik nu even op streetview aan het kijken naar de lelijke plek uit mijn woonplaats Enschede die in de top 3 lelijkste plaatsen van NL is terecht gekomen en wat vind ik daar? Juist deze opgave
Winkelcentrum Stokhorst Enschede dus
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je gaat lekker rockfire, ben bang dat ik mijn 4e positie binnenkort kwijt ben
Ja dat had ik inderdaad al gezien, geen idee of die gele kleur alleen een grondverf is, maar in het wit vond ik hem mooierquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:13 schreef exaCtly het volgende:
Groate Kerk, Sint Jacobiparochie
Het grappige is dat wanneer je iets dichterop zit, dat je in een totaal andere tijdperk zit. Zie hier
Stand:quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:48 schreef Rockfire het volgende:
Petrus Dondersplein, Sint-Michielsgestel
Zo hé, ik sta wel op de lijst met maar liefst 0 punten. Dat moet 1 zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:51 schreef Neroje het volgende:
Stand:
bork 239
JDude 101
chufi 96
Its-Jojo-4you 77
Rockfire 77
Habushun 60
Pikhoofd 60
redunzl 53
FrankRicard 45
FFrankie 39
remcoP 36
Balisto 35
tdrone 33
Nico_S. 32
Maizena 29
piotr_h 26
Neroje 25
_dirkjan_ 22
Bart 20
-J-D- 15
Temlin 15
tralalala 15
rubbereend 15
Je-zus 13
JufMariska 12
Bundesrepublik 13
densmee 12
JusT_M 11
Tabloid 11
thettes 10
TradeMarkie 6
toontjuh 6
Mascleta 6
Meike26 5
godigita 5
De_Melkboer 5
0033 4
HilarityEnsues 3
enano 3
Dikkers 3
-Paul- 3
Takata 3
exaCtly 3
Pleasureman_Gunther 2
junkiexp 2
GiGaGrunn 2
maikel112 2
vollebollegijs 2
Franknfurter 2
djkoelkast 1
_The_General_ 1
Sporttv 1
ErikN 1
Ramon01 1
NtheGreat 1
Yeux 1
Cassius 1
BramB96 1
Krankjorum 1
maikel112 1
.Neovo.
En de nieuwe:
[ afbeelding ]
Mijn welgemeende excusesquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:07 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Zo hé, ik sta wel op de lijst met maar liefst 0 punten. Dat moet 1 zijn
Wat versta jij onder "in de buurt"? Ik heb tevergeefs al behoorlijk wat stukken spoor / snelweg / waterweg afgezochtquote:Op zondag 13 mei 2012 21:59 schreef Neroje het volgende:
Naast de waterwegvertakking die te zien is, is er ook nog een spoorvertakking en een snelweg in de buurt
Stand:quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:00 schreef .Neovo. het volgende:
Brandweerkazerne in Berkel en Rodenrijs.
Linkje komt eraan
klikkerdeklik
Hehe, dat is balen ja, van die spoorkaartquote:Op woensdag 16 mei 2012 14:13 schreef Rockfire het volgende:
N33, bij Zuidbroek
De spoorsplitsing stond niet eens op de spoorkaart die ik gebruikte
Heb je het zo gedaan?quote:
tasmanië heb ik overgeslagen, dat wist ik welquote:Op zondag 20 mei 2012 22:43 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Heb je het zo gedaan?
google > tasmanië > abel tasman > lutjegast > gemeente grootegast > adres gegevens gemeentehuis en bingo
Netjes, ben je één van de weinigen die het weetquote:Op zondag 20 mei 2012 22:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tasmanië heb ik overgeslagen, dat wist ik wel
nee om een keertje een tip te postenquote:
Nee zo belangrijk is hij niet. Maar het gaat wel over een belangrijke bijzaakquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:48 schreef Rockfire het volgende:
ik moest denken aan het Nationaal Historisch Museum, maar die is per 1 januari opgeheven, dus die zit nergens meer...
bork 240quote:
Uiteraard, ik dacht jullie bezig te houden door maar een klein deel van de basiliek te tonen, maar blijkbaar was een hint overbodigquote:
Ik had in één keer de goede plek te pakkenquote:Op zondag 27 mei 2012 16:16 schreef Neroje het volgende:
Uiteraard, ik dacht jullie bezig te houden door maar een klein deel van de basiliek te tonen, maar blijkbaar was een hint overbodig
Hmmm, te doorzichtig?quote:Op zondag 27 mei 2012 16:43 schreef JDude het volgende:
Zonder te checken een gokje: de A76 op de Bels-Nederlandse grens?
dat is half Nederlandquote:
True maar hier in Utrecht kun je het niet zo goed zien als daar.quote:
bork 242quote:
Juist! De plofsluis, het mafste bouwwerk van de Nieuwe Hollandse Waterlinie.quote:
Ik in Medemblik, daar heb je zo'n zelfde gebouw. Maar dat was hem niet dus toen gezocht op wie de architect was op Wikipedia en toen had ik hem snel.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
was er bijna, was eerst in Heemskerk aan het zoeken
quote:Op maandag 4 juni 2012 10:27 schreef Nico_S. het volgende:
IJsselstein.
http://maps.google.nl/map(...)w&cbp=12,173.35,,0,0
quote:
En jij ook weer goedquote:Op maandag 4 juni 2012 14:55 schreef Nico_S. het volgende:
Breda
http://maps.google.nl/map(...)Fg&cbp=12,46.35,,0,0
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 17:52 schreef Pikhoofd het volgende:
IJsseldijk, Welsum, Overijssel oftewel het Light Anti Aircraft Control Centre!
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:41 schreef Bundesrepublik het volgende:
http://maps.google.nl/?ll(...)cbp=12,48.48,,0,-0.7
Zuiderzee Route, Durgerdam
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zwolseweg, Ijsslemuide. Zicht op Kampen
De Betuwelijn om precies te zijn...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:25 schreef Rockfire het volgende:
Zoek het langs een spoorlijn van bijna 160 kilometer
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:08 schreef Nico_S. het volgende:
Hardinxveld-Giessendam.
http://maps.google.nl/map(...)YQ&cbp=12,207.1,,0,0
quote:
Nee, er loopt een gemeentegrens midden over deze straatquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:51 schreef JDude het volgende:
Is er iets bijzonders aan die bedrijfshal?
Yep, ook een landsgrens iddquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:10 schreef JDude het volgende:
Een landsgrens zelfs!
Nieuwstraat/Neustrasse, Kerkrade/Herzogenrath
Ik heb daar nog een tijdje de post bezorgd.quote:
Hm, misschien hebben we elke brug in NL inmiddels wel gehadquote:
quote:
Hij was natuurlijk ook wel erg makkelijkquote:Op maandag 25 juni 2012 21:42 schreef rubbereend het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)p=12,235.36,,0,14.76
Universiteitsweg de Bilt
heb daar regelmatig gereden op weg naar de chinees in Zeistquote:Op maandag 25 juni 2012 21:45 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Hij was natuurlijk ook wel erg makkelijkIk had even geen inspiratie om iets anders te zoeken in deze gemeente
Welke Chinees? Tong ah?quote:Op maandag 25 juni 2012 21:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb daar regelmatig gereden op weg naar de chinees in Zeist
Vooruit dan maar, dit zijn alle plaatsen die langs zijn gekomen:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 01:13 schreef _dirkjan_ het volgende:
Rockfire, kun je een overzichtje geven van alle plaatsen die in jouw reeks zijn geweest?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:29 schreef Rockfire het volgende:
Nee met gemeentefusies heeft het niks te maken, hoewel er uiteraard wel gefuseerde gemeentes in mijn lijstje voorkomen
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:53 schreef Rockfire het volgende:
Oh en omdat het nummer 20 van mijn lijstje is vind ik dat ik wel eens een keer een kleine hint in de richting van mijn lijstje kan geven: mijn lijstje is een momentopname uit 2006.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:25 schreef Rockfire het volgende:
Omdat het al weer nummer 25 uit mijn lijstje is, is het wel weer tijd voor een hint: Mijn lijstje heeft te maken met gemeenten en wel gemeenten in de tijd dat mijn lijstje gemaakt is (2006).
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:28 schreef Rockfire het volgende:
Nog een hint voor mijn lijstje: het lijstje heeft specifiek iets met Amsterdam te maken.
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:08 schreef Rockfire het volgende:
Moddergat was toch redelijk noordelijk
Maar in mijn lijstje is de volgende in de noordelijke helft van het land, echter duurt het nog wel tot nummer 43 voor het écht noordelijk wordtKan ik helaas weinig aan doen
quote:Op maandag 16 april 2012 15:24 schreef Rockfire het volgende:
Omdat het al weer nummer 30 is, weer een hint: een instituut van het KNAW was verantwoordelijk voor mijn lijstje
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:40 schreef Rockfire het volgende:
Hint voor mijn lijstje: ooit was dit nummer 101 op de lijst, maar door gemeentefusies en dergelijk was dit in 2006 nog maar nummer 36.
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:36 schreef Rockfire het volgende:
Hint: mijn lijstje heeft iets met codes te maken.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:45 schreef Rockfire het volgende:
Ik zie nu dat ik een fout heb gemaakt in mijn lijstje. Tussen de gemeenten Reimerswaal en Waddinxveen had ik nog de gemeente Werkendam op moeten nemen. Vanaf nu ga ik daarom maar een andere nummering gebruiken (wat ook weer een hint is naar mijn lijstje):
ja kwam ineens wat tussen, nieuwe komt eraanquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:12 schreef Rockfire het volgende:
@rubbereend: krijgen we nog een nieuwe opgave?
geen idee meet wat de naam isquote:
Is goed! mijn nick heeft ook een code 10006 en dan in lokaal dialectquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:41 schreef JDude het volgende:
Is je reeks de lijst met Amsterdamse codes (bijlage B van dit document)?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:41 schreef JDude het volgende:
Is je reeks de lijst met Amsterdamse codes (bijlage B van dit document)?
Mja, ik kan hier niets bijzonders of herkenbaars in zien. Ik zou niet weten waar ik moet beginnen met zoeken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:18 schreef rubbereend het volgende:
Geen idee of hij te moeilijk is maar dan komen er wel leuke hints
[ afbeelding ]
dat grote grasveld achter de bomen had vroeger een belangrijke functie..... maar inmiddels niet meer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:55 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Mja, ik kan hier niets bijzonders of herkenbaars in zien. Ik zou niet weten waar ik moet beginnen met zoeken.
nee maar je zit wel in de goede categoriequote:
quote:
zelfs dat had ik inmiddels gevondenquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]de oude noodlandingsbaan van Schiphol. En komend weekend de plek om een leuk dansje te maken op Electronic Family
Wel in de noordelijke helft van NL, niet in Groningen of Drenthequote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht ff een oude kroeg van mn oma te zien ... Ergens in Groningen / randje Drente?
Correct! Ik was de kerk aan de Fok al een aantal keer tegen gekomen tijdens het zoeken naar kerken die hier voorbij kwamen. Zo'n straatnaam moest hier natuurlijk wel een keer voorbij komenquote:
Oeps, iets te snel de foto willen makenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:09 schreef Nico_S. het volgende:
De kreet "Fortweg"in beeld maakt het wel heel erg makkelijk. Deze overslaan of toch laten gelden?
quote:
Toch goed! Wat zien we daar De Herdgangquote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:31 schreef densmee het volgende:
Waarschijnlijk oirschotsedijk eindhoven, maar ik heb geen streetview op mijn telefoonr
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:13 schreef bork het volgende:
[..]
Toch goed! Wat zien we daar De Herdgang
http://nl.wikipedia.org/wiki/Herdgang
correctquote:Op zondag 8 juli 2012 01:46 schreef dadabeans het volgende:
Beeselseweg, Swalmen, Limburg, Nederland
die ken ik, is dicht bij me in de buurt
quote:
Provincialeweg Zaandamquote:
Ik had al zo'n vermoeden dat jij deze zou gaan radenquote:
Ja hij was niet zo heel moeilijk, reed er 10 minuten geleden nogquote:Op maandag 16 juli 2012 17:20 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat jij deze zou gaan radenMaar ja ik moest er eentje in Zaanstad hebben
Wel aan de andere kant van de weg dan waar de streetview-auto reed neem ik aan?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja hij was niet zo heel moeilijk, reed er 10 minuten geleden nog.
Ja dat welquote:Op maandag 16 juli 2012 17:22 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Wel aan de andere kant van de weg dan waar de streetview-auto reed neem ik aan?
Dat hoef je niet te controleren, dat is fout.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:27 schreef densmee het volgende:
tilburg spoorbaan noord,
even controleren
ik zie het inderdaadquote:Op maandag 16 juli 2012 17:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te controleren, dat is fout.
die inderdaadquote:Op maandag 16 juli 2012 17:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik dacht hetzelfde
(Ringbaan Oost bedoelde je denk ik)
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:28 schreef Rockfire het volgende:
Tollensstraat, Enschede oftewel de locatie waar S.E. Fireworks ooit stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |