Gelukkig kunnen tegenwoordig steeds meer mannen lekker koken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:23 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Een vrouw die niet kan koken is als een vogel zonder vleugels
Klopt, mezelf uren uitsloven in de keuken is dan ook een van mijn grootste hobby's.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen tegenwoordig steeds meer mannen lekker koken.
De beste koks zijn ook mannen, van lekker eten houd ik WEL, een man die kan koken is top natuurlijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Klopt, komt vooral omdat veel mannen toch eerst alleen gaan wonen voordat ze gaan samenwonen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En heel vaak terecht. Sommige mannen laten zelfs hun vrouwen kleren klaarleggen voor de volgende dagquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, komt vooral omdat veel mannen toch eerst alleen gaan wonen voordat ze gaan samenwonen.
Ik vind ook dat iedere vrouw een vent moet nemen die minimaal op zichzelf heeft gewoond, scheelt namelijk een hoop gezeik! Veel vrouwen die ik ken die direct zijn gaan samenwonen lopen alleen maar te zeiken dat ze als een soort "moeder" zijn
Dat zijn geen echte mannen, ik snap niet dat vrouwen daar intrappen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:55 schreef Karina het volgende:
[..]
En heel vaak terecht. Sommige mannen laten zelfs hun vrouwen kleren klaarleggen voor de volgende dag
Nee, dat begrijp ik ook niet, wat SilentChaos al zei: je bent dan net zijn moeder in plaats van zijn partner. Vanuit die mannen begrijp ik het wel, lekker makkelijk, iemand die alles voor je doet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:11 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte mannen, ik snap niet dat vrouwen daar intrappen.
Ik zou daar als vrouw hard van wegrennen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik ook niet, wat SilentChaos al zei: je bent dan net zijn moeder in plaats van zijn partner. Vanuit die mannen begrijp ik het wel, lekker makkelijk, iemand die alles voor je doet.
Ik zou het raar vinden als je zou eisen dat hij 50/50 zou doen in het huishouden eerlijk gezegd. Daar ben je toch voor thuis gebleven? Niet dat het niet zwaar is hoor, integendeel het is veel werk maar daar heb je ook meer tijd voor dan je man.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:35 schreef erodome het volgende:
Ik vind het er wel vanaf hangen hoe de zaken verdeeld zijn. Alhoewel hij liever zelf zijn kleren pakt doe ik wel zo'n beetje alles in huis. Niet zo raar, want ik ben thuis, hij werkt.
Zijn thuiskostje is wel gekocht, ook als hij van thuis uit werkt zorg ik overal voor, hij hoeft niets te doen.
Dat hij soms het leuk vindt om een keer te koken en dat hij als hij wat meer tijd heeft zonder enige vraag van mij zelf het een en ander doet in en rond het huis doet weinig af van het feit dat de thuisbasis ok houden mijn taak is.
Zwaar zou ik het niet willen noemen, het is meer werk omdat ik graag honden en paarden wilde(hij ook wel, maar de uiteindelijke beslissing of dat kan in huis ligt bij mij).quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou het raar vinden als je zou eisen dat hij 50/50 zou doen in het huishouden eerlijk gezegd. Daar ben je toch voor thuis gebleven? Niet dat het niet zwaar is hoor, integendeel het is veel werk maar daar heb je ook meer tijd voor dan je man.
Weet je man dat jij af en toe 'n scharrel op pikt eigenlijk?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Zwaar zou ik het niet willen noemen, het is meer werk omdat ik graag honden en paarden wilde(hij ook wel, maar de uiteindelijke beslissing of dat kan in huis ligt bij mij).
Het huishouden zelf is met een gezin van 3 een makkie, zo gedaan, helemaal niet veel werk.
Juist daarom vind ik het extra belangerijk om te zorgen dat hij goed verzorgt is, daar heb ik alle tijd voor namelijk
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:10 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Weet je man dat jij af en toe 'n scharrel op pikt eigenlijk?
Ik begin daar niet eens meer aan, ik heb dat een keer meegemaakt, zo een papkindje, daar heb ik geen zin meer in. Ik wil een vent, geen kind.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:23 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik zou daar als vrouw hard van wegrennen.
Echte vrouwen houden van echte mannen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begin daar niet eens meer aan, ik heb dat een keer meegemaakt, zo een papkindje, daar heb ik geen zin meer in. Ik wil een vent, geen kind.
Ik hoor soms verhalen van collega's, dat de vrouw de bammetjes klaarlegt en dan moet ik altijd glimlachenquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begin daar niet eens meer aan, ik heb dat een keer meegemaakt, zo een papkindje, daar heb ik geen zin meer in. Ik wil een vent, geen kind.
Of ook mannen die de buurvrouw moeten inschakelen als de vrouw een paar dagen weg is om de wasmachine aan te zetten en zo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hoor soms verhalen van collega's, dat de vrouw de bammetjes klaarlegt en dan moet ik altijd glimlachen.
Nee schat, ik regel mijn eigen shit wel.
Hm ik geef toe, magnetron was altijd het gebied van mijn exquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of ook mannen die de buurvrouw moeten inschakelen als de vrouw een paar dagen weg is om de wasmachine aan te zetten en zo.
Het gebruik van de magnetron is dan ook erg eenvoudig om onder de knie te krijgen. Ik vind het eigenlijk wel leuk om te koken. Maar lang niet altijd nee, dat is waar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik geef toe, magnetron was altijd het gebied van mijn ex, inmiddels zelf geleerd en dat ging als een leien dakje
Wij hadden een rolverdeling, zij kookte, ik maakte schoon. Koken bah, ik hou er nog steeds niet van maar nu moet ik wel haha
Toen nooit aandacht aan besteed, geen handleiding niksquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het gebruik van de magnetron is dan ook erg eenvoudig om onder de knie te krijgen. Ik vind het eigenlijk wel leuk om te koken. Maar lang niet altijd nee, dat is waar.
Ik vind het altijd wel schrijnend om te zien hoe er mensen zijn die altijd maar magnetronvoer zitten te eten terwijl het met een klein beetje moeite gewoon zoveel beter eten is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toen nooit aandacht aan besteed, geen handleiding niks. Ik heb nu bijna dezelfde met handleiding dus ja, dan gaat het heel snel
. FF leren waar die icoontjes voor staan
. Ik gebruik hem zelf alleen voor de oven, ik vind ovenschotels zo lekker
Nee, vandaar dat ik daar zo openbaar over praat ok?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:10 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Weet je man dat jij af en toe 'n scharrel op pikt eigenlijk?
Nooit verliefd geworden op een scharrel?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, vandaar dat ik daar zo openbaar over praat ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |