All-stars vind ik wel leuk, ligt er wel aan wat je verder draagt en hoe je er uitziet. Als je een veertiger bent met dikke pens, ouwe spijkerbroek en all-starsquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Logisch dat je ze niet draagt
Ik draag vaak all-starszal ook wel fout zijn
Omdat je er zelf dan beter uit blijft zien? Helaas ken ik ook zat vrijgezelle mannen die zich na hun veertigste hebben laten gaan en er niet uit zienquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dit topic geeft toch wel motivatie om voorlopig weer even single te blijven
Laten gaan qua uiterlijk?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat je er zelf dan beter uit blijft zien? Helaas ken ik ook zat vrijgezelle mannen die zich na hun veertigste hebben laten gaan en er niet uit zien
Eigenlijk was ik een grotere slons toen ik nog geen relatie had en naar alle waarschijnlijkheid zal ik ook weer een grotere slons worden als ik weer vrijgezel benquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dit topic geeft toch wel motivatie om voorlopig weer even single te blijven
Nee, vanwege de meningen van sommige vrouwen hier. Ik zit echt niet te wachten om een relatie met een vreemdsoortige, afwijkende mening aan te gaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat je er zelf dan beter uit blijft zien? Helaas ken ik ook zat vrijgezelle mannen die zich na hun veertigste hebben laten gaan en er niet uit zien
Welke meningen bedoel je in dit geval?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, vanwege de meningen van sommige vrouwen hier. Ik zit echt niet te wachten om een relatie met een vreemdsoortige, afwijkende mening aan te gaan
OKquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dan krijgen we daar weer een discussie over, en over wat ik wel of niet afwijkend vind gaat dit topic niet
Moet zeggen, nu let ik nog wel redelijk op wat ik eet maar naar 25jaar alleen krijg ik beetje gedachte van boeit het ook ik neem dat broodje kroket en halve liter colaquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is weer een hele andere discussie, dat wil ik zelf ook niet meer.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:51 schreef Id_do_her het volgende:
Ok, maar ik zou eigenlijk niet aan iemand vast willen zitten. Het idee.
Wat moet ik in de keuken? Ik kan niet eens kokenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Klopt, vrouwen moeten niet aan een man, maar aan een ketting in de keuken vastzitten.
Dat maakt niet uit, als je ons mannen maar niet stoort tijdens de voetbalquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat moet ik in de keuken? Ik kan niet eens koken
Wat eet jij zoal in de week?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Een vrouw die niet kan koken is als een vogel zonder vleugelsquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk zelf meequote:Op woensdag 9 mei 2012 23:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, als je ons mannen maar niet stoort tijdens de voetbal
Niet van de snackbar als je dat denkt: ik kan wel IETS maken, maar geen complete viergangendiners. Simpele dingen, zuurkoolstamppot of chili con carne, dat soort dingen.quote:
Ok? Ik dacht dat het over trouwen ging.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is weer een hele andere discussie, dat wil ik zelf ook niet meer.
Wijn drinkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Meer over of je inkakt als je eenmaal getrouwd bent toch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok? Ik dacht dat het over trouwen ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |