Vooral handig in zo'n darkroom.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
's avonds met neon licht zal het wel mooi zijn.
Klopt ja, beste SC van Fok! dit.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laatste 100 deeltjes zijn snel gegaan!
Onze wederopstand was prachtig ja. Ik zag laast nog een live-topic na Feyenoord of Utrecht thuis, iedereen had ons afgeschrevenquote:Op maandag 7 mei 2012 01:04 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben gewoon blij man. Na zo'n jaar kampioen. Ik kan wel janken uit blijdschap.
Ajax
Ik kan je wel aan het janken maken uit frustratie.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:04 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben gewoon blij man. Na zo'n jaar kampioen. Ik kan wel janken uit blijdschap.
Ajax
dat zal bij mij toch ook wel ff blijven hangen hoor, we hebben toch een tijdje boven ajax gestaan. Als Feyenoord kampioen had willen worden, was het dit jaar wel de grootste kans.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onze wederopstand was prachtig ja. Ik zag laast nog een live-topic na Feyenoord of Utrecht thuis, iedereen had ons afgeschreven
Dat heb ik ook al voorspelt ..quote:Op maandag 7 mei 2012 01:07 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax nu een goed bestuur enz krijgt moeten ze echt een gat slaan. Dit is het moment gewoon.
Klopt. Ben ook erg benieuwd hoe jullie het volgend jaar gaan doen. Zou mooi zijn als jullie weer gewoon een topclub worden, strijden met Feyenoord op de 1ste plaats is gewoon veel toffer dan met de rest.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:06 schreef Cara het volgende:
[..]
dat zal bij mij toch ook wel ff blijven hangen hoor, we hebben toch een tijdje boven ajax gestaan. Als Feyenoord kampioen had willen worden, was het dit jaar wel de grootste kans.
NEC-thuis, Ajax-uit en RKC heb je het laten liggen denk ik. Die wedstrijden had je meer punten verdiend. Maar dan nog had ajax een beter doelsaldo gehad.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:06 schreef Cara het volgende:
[..]
dat zal bij mij toch ook wel ff blijven hangen hoor, we hebben toch een tijdje boven ajax gestaan. Als Feyenoord kampioen had willen worden, was het dit jaar wel de grootste kans.
Feyenoord is in 30 jaar 3 x kampioen geworden, beetje geval liverpool.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Ben ook erg benieuwd hoe jullie het volgend jaar gaan doen. Zou mooi zijn als jullie weer gewoon een topclub worden, strijden met Feyenoord op de 1ste plaats is gewoon veel toffer dan met de rest.
narsingh moet je bij ajax gewoon ff doorbijten, zou een gouden aankoop zijn voor ze. grappig dan ook dat ze het bij 4 mil willen latenquote:Op maandag 7 mei 2012 01:07 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax nu een goed bestuur enz krijgt moeten ze echt een gat slaan. Dit is het moment gewoon.
Irrelevant, Feyenoord blijft qua statuur altijd in de top 2 staan.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Feyenoord is in 30 jaar 3 x kampioen geworden, beetje geval liverpool.
Schotland heb ik wat familie wonen. Mooi een lang midweekje van maken.quote:
Maar ok financieel gezien, CL geld gaat omhoog. Als Ajax weer de enigste club is in de CL + meer spnsorinkomsten. Volgend jaar TV-rechten regelen en Ajax is binnen man.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:08 schreef Cara het volgende:
[..]
narsingh moet je bij ajax gewoon ff doorbijten, zou een gouden aankoop zijn voor ze. grappig dan ook dat ze het bij 4 mil willen laten
het hang HEEL erg af van de aankopen in de aanval, op dit moment is de huidige aanval net goed voor top 7. El Ahmadi verlengt iig waarschijnlijk, dat is goud. Maar ja, Bakkal opvangen, Guidetti opvangen, doe het maar evenquote:Op maandag 7 mei 2012 01:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Ben ook erg benieuwd hoe jullie het volgend jaar gaan doen. Zou mooi zijn als jullie weer gewoon een topclub worden, strijden met Feyenoord op de 1ste plaats is gewoon veel toffer dan met de rest.
WIldschut is toch ajacied in hart en nierenquote:Op maandag 7 mei 2012 01:11 schreef Typisch het volgende:
Heeft iemand hier dat interview waarin Wildschut van VVV beweerd nooit voor Feyenoord te spelen? Anders moet Mr. Yellow daar maar eens naar toe bellen.
Echt he.. gore misleidende tyfus homo'squote:Op maandag 7 mei 2012 01:17 schreef GGMM het volgende:
Ik word zo moe van die website's met zo'n nep 'download'-button als advertentie.
Daarom newsgroupsquote:Op maandag 7 mei 2012 01:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt he.. gore misleidende tyfus homo's![]()
Al die torrent sites zitten er vol mee.
Was Vlaar ook.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WIldschut is toch ajacied in hart en nieren
in het algemeen:quote:
Al is brein wel irritant, sluiten van FTD en een Usenet provider.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:24 schreef eight het volgende:
[..]
in het algemeen:
usenet = legaal, torrent = illegaal
Welke usenet provider dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 01:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Al is brein wel irritant, sluiten van FTD en een Usenet provider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |