Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Wil je een homo?quote:
Overtuigdquote:Op zondag 6 mei 2012 23:05 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan ze niet vinden, vdm.
Maar ik kan je wel vertellen dat hij mij na twee potjes al eelt op m'n handen heeft bezorgd. Godverdomme, wat is die gast goed.
Ik maak wel even een picje.quote:
Bitch!quote:Op zondag 6 mei 2012 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik maak wel even een picje.
Grapje. Ik heb geen pauzes meer.
Ik voor 28, als CF.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bitch!
Ik heb hem toch al voor 30,75K gekocht
Champions Care.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:15 schreef Fuszy het volgende:
Champions League, champions league, champions league,
champions league champions league champions league CHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMPIONS LEAAAAAAAAAAGUE
Die Cisse ookquote:Op zondag 6 mei 2012 23:15 schreef Fuszy het volgende:
Champions League, champions league, champions league,
champions league champions league champions league CHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMPIONS LEAAAAAAAAAAGUE
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:16 schreef StijnDa het volgende:
VDM kunnen die GIF's uit de OP? Mijn pc wordt er langzaam van1e pagina van dit topic laadt langzaam.
http://www.futhead.com/12/squad/627797quote:Op zondag 6 mei 2012 23:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Lind, heb jij een linkje naar jouw team met TOTY Dembele?
Topquote:Op zondag 6 mei 2012 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/627797
[ afbeelding ]
Natuurlijk. Je zult geen spijt krijgen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zit eraan te denken om het na te makenals het mag van jou natuurlijk.
Och god, zijn het een keer niet de ajacieden die hier lopen te kutten is het weer zo'n Teletekst-Feyenoorder. Zolang het maar gratis is toch? Gratis spelers, gratis overwinningen, wat wil je nog meerquote:
Had je liever een gelijkspel gehadquote:Op zondag 6 mei 2012 23:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Och god, zijn het een keer niet de ajacieden die hier lopen te kutten is het weer zo'n Teletekst-Feyenoorder. Zolang het maar gratis is toch? Gratis spelers, gratis overwinningen, wat wil je nog meer
AIVD leest meequote:
Much lovequote:Op zondag 6 mei 2012 23:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Och god, zijn het een keer niet de ajacieden die hier lopen te kutten is het weer zo'n Teletekst-Feyenoorder. Zolang het maar gratis is toch? Gratis spelers, gratis overwinningen, wat wil je nog meer
Ja jonge, is geen drugs maar een neger.quote:
Winst was mogelijk. Feyenoord was de eerste helft zo laf als wat. Dan ineens in de tweede helft een RB wisselen voor een CDM terwijl er een RB op de bank zit etc.quote:
Modestep - Shot yourself in the foot again is ook nicequote:Op zondag 6 mei 2012 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
Tot vanmiddag kende ik deze niet eens
Seksie nummer.
Feyenoord was niet laf, H'veen speelde gewoon goed en Feyenoord had slechte eindpassing.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Winst was mogelijk. Feyenoord was de eerste helft zo laf als wat. Dan ineens in de tweede helft een RB wisselen voor een CDM terwijl er een RB op de bank zit etc.
Want heerenveen moet de 3-3 maken zodat ze europa league mislopen, ja logisch natuurlijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ok!quote:Op zondag 6 mei 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feyenoord was niet laf, H'veen speelde gewoon goed en Feyenoord had slechte eindpassing.
Heerenveen gaf het na de 1-1 weg omdat ze bang waren voor gelijkspel. Kijk hoe Heerenveen ging verdedigen toen, en nog kregen ze m bij Feyenoord er eerst niet in.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:25 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Want heerenveen moet de 3-3 maken zodat ze europa league mislopen, ja logisch natuurlijk.
Linkje? Zie 'm niet als ik daarop google.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Modestep - Shot yourself in the foot again is ook nice
Ja? lijkt me normaal als je europa in wilt, als mijn team europa in zou gaan door niet gelijk te spelen schop ik die bal zelf nog achter m'n eigen keeper.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heerenveen gaf het na de 1-1 weg omdat ze bang waren voor gelijkspel. Kijk hoe Heerenveen ging verdedigen toen, en nog kregen ze m bij Feyenoord er eerst niet in.
Is van Skream & Example, my badquote:Op zondag 6 mei 2012 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Linkje? Zie 'm niet als ik daarop google.
Tsjah, maar je kunt toch gewoon tot de 88e minuut voor de winst gaan? Schop je m desnoods dan nog achter je eigen keeper...quote:Op zondag 6 mei 2012 23:28 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Ja? lijkt me normaal als je europa in wilt, als mijn team europa in zou gaan door niet gelijk te spelen schop ik die bal zelf nog achter m'n eigen keeper.
Pas maar op dat je geen handicap krijgt.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:29 schreef OmniRocket het volgende:
doe ik gouden toernooi, speelt mn tegenstander met allemaal bronzen.. saai
Zou kunnen, maar ze hebben natuurlijk liever dat een feyenoorder er hem er in trapt en het liefst zo snel mogelijk dan.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Tsjah, maar je kunt toch gewoon tot de 88e minuut voor de winst gaan? Schop je m desnoods dan nog achter je eigen keeper...
Ja, had ik ook al gekeken..quote:Op zondag 6 mei 2012 23:31 schreef Tim86 het volgende:
Ip stats van IFs staan meestal gewoon in de comments op futhead. Bij dembele staat er maar een deel though:
http://www.futhead.com/12/player/10190
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:37 schreef Tim86 het volgende:
Moussa Dembélé
Acceleration 79→82
Agility 82→84
Balance 74→76
Jumping 74→77
Reactions 75→77
SprintSpeed 79→82
Strength 83→86
Aggression 74→76
Positioning 75→75
TactAware 41→42
Vision 68→68
BallControl 82→84
Crossing 60→71
Curve 62→68
Dribbling 86→89
Finishing 72→79
FKAcc 54→59
HeadingAcc 65→67
LongPass 60→71
LongShot 71→78
Marking 22→22
Penalties 64→70
ShortPass 70→82
ShotPower 84→92
SlideTackle 46→46
StandingTackle 51→52
Volleys 76→83
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:37 schreef Tim86 het volgende:
Moussa Dembélé
Acceleration 79→82
Agility 82→84
Balance 74→76
Jumping 74→77
Reactions 75→77
SprintSpeed 79→82
Strength 83→86
Aggression 74→76
Positioning 75→75
TactAware 41→42
Vision 68→68
BallControl 82→84
Crossing 60→71
Curve 62→68
Dribbling 86→89
Finishing 72→79
FKAcc 54→59
HeadingAcc 65→67
LongPass 60→71
LongShot 71→78
Marking 22→22
Penalties 64→70
ShortPass 70→82
ShotPower 84→92
SlideTackle 46→46
StandingTackle 51→52
Volleys 76→83
Voor een silver welquote:
De NIF was imo beter dan wat de stats lieten zien. Goeie finishing, beresterk en redelijk snel met bizar schot.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:38 schreef Tim86 het volgende:
Vrij matige stats dus. Kutcurve, kutdefending. Alleen dribbling en powahhh
Is daar een reden voor?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:39 schreef diedjuh het volgende:
Haha, trainer van Swansea vraagt supporters allemaal als Elvis verkleed naar de laatste thuiswedstrijd te komen.
heb je die ook voor Matt Jarvis?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:37 schreef Tim86 het volgende:
Moussa Dembélé
Acceleration 79→82
Agility 82→84
Balance 74→76
Jumping 74→77
Reactions 75→77
SprintSpeed 79→82
Strength 83→86
Aggression 74→76
Positioning 75→75
TactAware 41→42
Vision 68→68
BallControl 82→84
Crossing 60→71
Curve 62→68
Dribbling 86→89
Finishing 72→79
FKAcc 54→59
HeadingAcc 65→67
LongPass 60→71
LongShot 71→78
Marking 22→22
Penalties 64→70
ShortPass 70→82
ShotPower 84→92
SlideTackle 46→46
StandingTackle 51→52
Volleys 76→83
Ja, critici zeiden voor het seizoen dat de kans groter zou zijn dat ze Elvis zouden zien dan dat Swansea zich zou handhaven in de premier league.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:44 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ja, critici zeiden voor het seizoen dat de kans groter zou zijn dat ze Elvis zouden zien dan dat Swansea zich zou handhaven in de premier league.
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:44 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ja, critici zeiden voor het seizoen dat de kans groter zou zijn dat ze Elvis zouden zien dan dat Swansea zich zou handhaven in de premier league.
lol nicequote:Op zondag 6 mei 2012 23:44 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Blijkbaar, ze waren geloof ik ook gepromoveerd terwijl ze zesde of zevende waren geworden in de championship.quote:
Haha dat is wel knap inderdaad, en dan zo'n seizoen neerzetten.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:48 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Blijkbaar, ze waren geloof ik ook gepromoveerd terwijl ze zesde of zevende waren geworden in de championship.
Jij bent echt de enige user die ALTIJD on topic post haha. Zelfs als wij het hier over vrouwen hebben dan weet jij dat om te draaien tot een FUT post volgens mijquote:Op zondag 6 mei 2012 23:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Akinfenwa heeft een paar jaar geleden nog voor Swansea gespeeld
Ik kende voor dit seizoen bijna geen 1 speler van Swansea, alleen Sinclair omdat hij vorig jaar een TOTY kaart had en die was erg duur.
Dat valt wel mee, ik heb het ook wel eens over echt voetbal wat niet helemaal ontopic is. Maar ik probeer het inderdaad zoveel mogelijk over FUT te hebben.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent echt de enige user die ALTIJD on topic post haha. Zelfs als wij het hier over vrouwen hebben dan weet jij dat om te draaien tot een FUT post volgens mij
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij bent echt de enige user die ALTIJD on topic post haha. Zelfs als wij het hier over vrouwen hebben dan weet jij dat om te draaien tot een FUT post volgens mij
Is ook niets mis mee, zeker niet ter compensatie van de meesten hierquote:Op zondag 6 mei 2012 23:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, ik heb het ook wel eens over echt voetbal wat niet helemaal ontopic is. Maar ik probeer het inderdaad zoveel mogelijk over FUT te hebben.
idd jammer ja, vond het altijd leuk af en toe wedstrijden van ze te kijken alleen af en toe wel ergeren dat ze niet konden scorenquote:Op zondag 6 mei 2012 23:50 schreef Tim86 het volgende:
Meest geniale is ook wel dat ze echt fantastisch voetbal spelen..zo technisch en goed verzorgd. Alleen jammer dat ze weinig scorend vermogen hebben, anders waren ze nog veel hoger geëindigd.
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat Southampton heeft gepresteerd is ook wel knap, 2 jaar geleden zaten ze nog in de League 1 en ze zijn 2x achter elkaar gepromoveerd (net als Evian TG trouwens en die staan nu gewoon 9e in de Ligue 1)
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2 keer achter elkaar?! Nicequote:Op maandag 7 mei 2012 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat Southampton heeft gepresteerd is ook wel knap, 2 jaar geleden zaten ze nog in de League 1 en ze zijn 2x achter elkaar gepromoveerd (net als Evian TG trouwens en die staan nu gewoon 9e in de Ligue 1)
Bijna altijd dan. Ik wou nog zeggen dat de kits van Southampton in FUT10 nog brons waren, dan was het wel on-topic geweest.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bijna altijd dan. Ik wou nog zeggen dat de kits van Southampton in FUT10 nog brons waren, dan was het wel on-topic geweest.
Granada 3 keer achter elkaar geloof ik, maar dit jaar gaan ze waarschijnlijk weer degraderen.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Leuk!quote:Op maandag 7 mei 2012 00:11 schreef koei het volgende:
Even spammen voor de liefhebbers:
Win EUFA Euro 2012 DLC voor PS3 of 360
Mwah, niet echt goed.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:10 schreef Tim86 het volgende:
Teams bouwen is zo verslavend
Heb al 100 keer in futhead een 3 atb team gemaakt maar nog nooit daadwerkelijk in FUT zelf dit jaar
http://www.futhead.com/12/squad/685719
Niet echt goed, fucking geniaal team joh koekwaus, dat weet ik zeker. Heb alleen de meeste spelers al voor andere teams.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mwah, niet echt goed.
Ik wil er ook wel een keer 3 at the back proberen. Misschien ff kijken of ik wat met silvers kan.
Niet echt goedquote:Op maandag 7 mei 2012 00:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mwah, niet echt goed.
Ik wil er ook wel een keer 3 at the back proberen. Misschien ff kijken of ik wat met silvers kan.
Wie middenmoot BPL? Southampton of Evianquote:Op maandag 7 mei 2012 00:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
2 keer achter elkaar?! NiceEn dan gewoon middenmoot BPL.
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mwah, niet echt goed.
Kom dan Jonguh!quote:Op maandag 7 mei 2012 00:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet echt goed, fucking geniaal team joh koekwaus, dat weet ik zeker. Heb alleen de meeste spelers al voor andere teams.
Swanseaquote:Op maandag 7 mei 2012 00:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wie middenmoot BPL? Southampton of Evian![]()
Swansea.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wie middenmoot BPL? Southampton of Evian![]()
Gast, een maand geleden zat jij nog bij mij te janken om coins.quote:
dikke hybrid man wtfquote:Op maandag 7 mei 2012 00:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kom dan Jonguh!
Nee maar ff serieus ik vind het niet echt een mooi team.Zo standaard met David Luiz en Bale enzo. Maar dat is mijn mening. Het zal ongetwijfelt geweldig spelen though.
Gast, ga is wat anders doen dan FUT.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gast, een maand geleden zat jij nog bij mij te janken om coins.
Dan quote je de verkeerde...quote:
Hahah, wat laat deze jongen zich vreselijk kennen zegtwitter:Kevin_strootman twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:08:03Je kan ook niet verwachten van een club die elke topwedstrijd met 5 goals tegen verliest dat ze nu wel winnen!! reageer retweet
haha Kevin fokking Strootmanquote:Op maandag 7 mei 2012 00:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dan quote je de verkeerde...Hahah, wat laat deze jongen zich vreselijk kennen zegtwitter:Kevin_strootman twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:08:03Je kan ook niet verwachten van een club die elke topwedstrijd met 5 goals tegen verliest dat ze nu wel winnen!! reageer retweet
Jij FUT meer dan ik hoor op dit moment!quote:Op maandag 7 mei 2012 00:25 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Gast, ga is wat anders doen dan FUT.
Mocht je in de vakantie wel FIFA of had je moeder de controllers weer verstopt?
Strootman, die vent reageert echt zo kansloos op twitterquote:Op maandag 7 mei 2012 00:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dan quote je de verkeerde...Hahah, wat laat deze jongen zich vreselijk kennen zegtwitter:Kevin_strootman twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:08:03Je kan ook niet verwachten van een club die elke topwedstrijd met 5 goals tegen verliest dat ze nu wel winnen!! reageer retweet
Weet jij precies wat je doet als je skillt?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
Ik speelde net tegen FC SK1LLERZHeeft honderd keer geprobeerd de McGeady spin te doen. Ik bleef achteruit lopen en kon 'm steeds simpel pakken, daarna de bal naar Taarabt en dan vanaf eigen helft z'n hele team slopen.
Wat een kneus.
Ja, ben al helemaal in to skillen vanaf halverwege FIFA 11quote:Op maandag 7 mei 2012 00:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Weet jij precies wat je doet als je skillt?Ik draai altijd maar wat aan de knoppen als ik het probeer. Kan eigenlijk alleen de roulette.
ik weet precies wat ik doe ja als ik skillquote:Op maandag 7 mei 2012 00:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Weet jij precies wat je doet als je skillt?Ik draai altijd maar wat aan de knoppen als ik het probeer. Kan eigenlijk alleen de roulette.
Jij was echt een drama om tegen te spelen, 100% van de tijd skillen.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ben al helemaal in to skillen vanaf halverwege FIFA 11Al weet ik tegenwoordig mijn momenten te kiezen, tegen een containende speler hoef je het niet eens te proberen. De meesten snappen echter geen reet van het verdedigen en die dol je dan ook volledig.
Link naar het UT van Pieters:P?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Weet niet wat ik sneuer vind, deze tweet of het UT van Pieters![]()
Ja, maar dat was omdat het tegen jou was.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jij was echt een drama om tegen te spelen, 100% van de tijd skillen.
Inderdaad. Ik had snel gezien dat het niet zoveel nut had. Maar LB-Y'en tegen een 'vriend' slaat ook nergens op.quote:inefficient was het wel maarja waarschijnlijk had je toen ook wel wat sweatier kunnen spelen maar niet gedaan omdat het een friendly was ^^
ja ik wist ook echt niet hoe ik terug moest spelen toen want bal was maar moeilijk af te pakken dus moest counteren, maar om nou in een friendly steeds voorzetten te gaan geven en driehoekje abusen is ook niet leuk.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar dat was omdat het tegen jou was.Gewoon voor de Phun.
[..]
Inderdaad. Ik had snel gezien dat het niet zoveel nut had. Maar LB-Y'en tegen een 'vriend' slaat ook nergens op.
Wij moeten binnenkort ook maar ff een potje doen. Ben benieuwd naar je $$kil$$zzz.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ben al helemaal in to skillen vanaf halverwege FIFA 11Al weet ik tegenwoordig mijn momenten te kiezen, tegen een containende speler hoef je het niet eens te proberen. De meesten snappen echter geen reet van het verdedigen en die dol je dan ook volledig.
IVEGOTTHESKILLSTOEPEEDEBILS.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wij moeten binnenkort ook maar ff een potje doen. Ben benieuwd naar je $$kil$$zzz.
Ik ga toch voor de tweet van Strootman, dat is gewoon sneu.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Weet niet wat ik sneuer vind, deze tweet of het UT van Pieters![]()
Er zit nog best veel tussen skillen en LB+Y hoor..quote:Op maandag 7 mei 2012 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar dat was omdat het tegen jou was.Gewoon voor de Phun.
[..]
Inderdaad. Ik had snel gezien dat het niet zoveel nut had. Maar LB-Y'en tegen een 'vriend' slaat ook nergens op.
Ja natuurlijk, maar je snapt m'n punt.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zit nog best veel tussen skillen en LB+Y hoor..
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha jij kan niet eens de mortgage betalen.
Die bronzen bank ook, om te jankenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:43 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die pieters zn gebruikersnaam kan lezen?
o wacht nu is hij groter als op twitter, epieters88
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op donderdag 05-04-2012 om 22:59:01Hier mijn FUT 12 team op #ps3 Nog steeds bezig om te perfectioneren #addicted / iemand nog een goeie tip voor munten? http://t.co/3vJ1zfvn reageer retweet
Dat zie ik nu pas.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die bronzen bank ook, om te janken
marktplaats.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:45 schreef Tim86 het volgende:
Bij mijn link heeft hij een beter team
Iemand nog tips voor munten?
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Iemand een plaatje en een gifje achter elkaar geplakt, chapeau?
Is hij van formatie veranderd? Iedereen in de verkeerde formatie, Nilmar RW, Dani Alves CM, Abidal LB etc. Maar hij zal nu wel een beter team hebben.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:43 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik als PSV fan heb zo hard om deze gelachen hequote:
Zo kut als er iemand over je rug komt als je even niet opletquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 00:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is hij van formatie veranderd? Iedereen in de verkeerde formatie, Nilmar RW, Dani Alves CM, Abidal LB etc. Maar hij zal nu wel een beter team hebben.
Echt, wat een schijtteam.quote:
Stuk beter dan die ene met al die foute formaties though..hier lijkt hij chem te begrijpen, daarna ineens niet meerquote:
Best wel trots op mezelf nu, tot morgentwitter:c0sm0fifa twitterde op maandag 07-05-2012 om 00:49:43@_Erik_Pieters_ Jij hebt echt de ballen verstand van chemistry in Ultimate Team he Pietertje. #gazwemmen. reageer retweet
Het leukste vind ik nog zijn voetjes zodra hij de vrachtwagen aanraaktquote:
Stel je voor dat die gast op de brommer een klapband krijgt op het moment dat hij dat beest loslaatquote:
Ik moet huilen van het lachen hahahahahahahaquote:
die goal van Clintje Dempsey gezien?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
MotD is afgelopen, en volgens de Veronica gids komt nu 'onbekend'
hahah wat een cheater met zijn bronze op de bankquote:Op maandag 7 mei 2012 00:43 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
haha lekker bronze bankquote:Op maandag 7 mei 2012 01:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hahah wat een cheater met zijn bronze op de bank
Een huldiging van een team dat een 2x zo groot budget ( tegelijkertijd grootste budget in de Eredivisie) heeft en met moeite kampioen wordtquote:Op maandag 7 mei 2012 01:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Een huldiging voor een 2de plek in Nederland veel sneuer kan het niet
Met moeite idd omdat de selectie nooit compleet is geweest. Ze vieren het daar alsof ze de CL hebben gewonnen en dat is Feyenoord onwaardig. Moet niet veel gekker worden want dan krijg je bij een rake strafschop op de training al een huldigingquote:Op maandag 7 mei 2012 01:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Een huldiging van een team dat een 2x zo groot budget ( tegelijkertijd grootste budget in de Eredivisie) heeft en met moeite kampioen wordt
Het laat zien dat de supporters er altijd staan in goede en slechte tijden en eindelijk worden ze voor alle steun beloond met CL kwalificatie plek. Ik kan me niet herinneren dat supporters van Ajax uberhaupt met 45 000 man in de ArenA zaten elke wedstrijd toen het wel en niet liepquote:Op maandag 7 mei 2012 02:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met moeite idd omdat de selectie nooit compleet is geweest. Ze vieren het daar alsof ze de CL hebben gewonnen en dat is Feyenoord onwaardig. Moet niet veel gekker worden want dan krijg je bij een rake strafschop op de training al een huldiging
Check je feiten voor je zoiets roept. Het is een schande dat een club als Feyenoord een 2de plek viert dat is leuk als bijvoorbeeld Roda of Heerenveen 2de word. Maar zoiets kan je toch niet menen bij Feyenoord.quote:Op maandag 7 mei 2012 02:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het laat zien dat de supporters er altijd staan in goede en slechte tijden en eindelijk worden ze voor alle steun beloond met CL kwalificatie plek. Ik kan me niet herinneren dat supporters van Ajax uberhaupt met 45 000 man in de ArenA zaten elke wedstrijd toen het wel en niet liep
quote:Op maandag 7 mei 2012 07:34 schreef Lindgren. het volgende:
Hé, tyf eens op naar een Ajax of Feyenoord topic.
Ze hebben een hele grote superfanatieke aanhang, maar daarachter valt het wel mee met die trouwheid hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 02:08 schreef Tobi-wan het volgende:
In Rotterdam kunnen ze blij zijn als het goed gaat en komen er ook mensen naar het stadium als het minder gaat.
Ik zag gister op TV ook zo'n gast die vertelde dat hij geen seizoenskaart meer had, maar dat hij nu wel weer 1 wilde en dat ie zo'n fanatieke supporter wasquote:Op maandag 7 mei 2012 10:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze hebben een hele grote superfanatieke aanhang, maar daarachter valt het wel mee met die trouwheid hoor.
Er zaten gemiddeld 43.607 in het stadion, t.o.v. het maximale (48.000) is dat een bezettingsgraad van 90.8% en onder het gemiddelde van de eredivisie. En dan was het dit (goede) jaar nog eens 2.5% beter dan het vorige (slechte) jaar. Een paar jaar geleden zelfs maar 40.912 man (85.2% bezetting).
In de vorige slechte periode (2e helft van de jaren '80) zaten er jaren achtereen gemiddeld nog niet eens 15.000 man op een stadion met meer dan 40.000 capaciteit. Juventus taferelen
Maar van de mensen die wel komen is een veel groter dan gemiddeld percentage ook superfanatiek, dat wel.
Vet! Da Forehead kan er trouwens ook in!quote:
Jep maar die heb ik al in een andere team. Silva kan ook maar dan zou dan klopt de verhouding niet meerquote:Op maandag 7 mei 2012 10:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vet! Da Forehead kan er trouwens ook in!
Arteta heb ik ook al in een andere team.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:04 schreef DutchSL het volgende:
Jammer van Arbeloa.. ik zou dan liever Arteta op het middenveld zetten en een andere Spaanse RB nemen (SIF Valera heb ik).
Nice edit.. dat was de speler die ik noemdequote:Op maandag 7 mei 2012 11:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Arteta heb ik ook al in een andere team.
Valera op rb kan wel ja
Ik las Valeroquote:Op maandag 7 mei 2012 11:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nice edit.. dat was de speler die ik noemdemaar dan heeft Ramos 7 chemistry.
Mooie RBquote:
Jammer dat ze geen goede RB hebben in Ivoorkustquote:Op maandag 7 mei 2012 11:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mooie RB
Je kunt ook Ramos verwisselen met Kolo Toure, als LCB pakt hij wel 9 chemistry. Dan een BPL of Ivoorkust RB
Of (IF) Diego Lopez als keeper.
Demel!quote:Op maandag 7 mei 2012 11:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen goede RB hebben in Ivoorkust
Neem dan Overtoom en Andersson op de CAM's.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:21 schreef Walxie het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/688545
Iemand nog tips?
Oja, was ze even vergetenquote:Op maandag 7 mei 2012 11:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Neem dan Overtoom en Andersson op de CAM's.
Hij wil Guidetti na doen deze derde rangs luchtvangerquote:
Andersson, Overtoom zoals gezegd. Verder Lagouireh op RM for da skillz en een fatsoenlijke CM. Bij brons kan je denken aan Wattamaleo, maar eigenlijk zou ik gewoon voor Fer gaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:21 schreef Walxie het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/688545
Iemand nog tips?
Ik wil aanvankelijk voor een bronzen CM gaan, maar kan beter voor Fer kiezen ja.. RM komt Lagouirehquote:Op maandag 7 mei 2012 11:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Andersson, Overtoom zoals gezegd. Verder Lagouireh op RM for da skillz en een fatsoenlijke CM. Bij brons kan je denken aan Wattamaleo, maar eigenlijk zou ik gewoon voor Fer gaan.
Ja want een fanatieke supporter ben je alleen als je een seizoenskaart hebtquote:Op maandag 7 mei 2012 10:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik zag gister op TV ook zo'n gast die vertelde dat hij geen seizoenskaart meer had, maar dat hij nu wel weer 1 wilde en dat ie zo'n fanatieke supporter was
451 is wel een kutformatie voor dit.. naja ik zie welquote:Op maandag 7 mei 2012 11:51 schreef Rijst het volgende:
Lol dat team wordt sowieso overlopenFer kan dat team nog redden misschien,.
Ik heb hem voor 25k vind het wel best zo!quote:
Haha, op de xbox zijn ze nu rond de 30k en ik twijfel of ik hem zou halen.. ga nu een Eredivisie team maken maar wel met 4atb dus ik twijfel nog over formatie.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 25k vind het wel best zo!Complete beast!! Heb een ST van hem gemaakt (kaartje cf > st voor 2,5k opgepikt). In een 3-5-2 in de aanval naast Sif Dost is heerlijk!
Of je geeft de naam, of je kapt met ons 'jaloers' makenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:08 schreef vandermar het volgende:
Haha, wat een goudmijn die speler waar ik nu in handel
IK geef de naam nietquote:Op maandag 7 mei 2012 12:09 schreef Walxie het volgende:
[..]
Of je geeft de naam, of je kapt met ons 'jaloers' maken![]()
Raist, ik denk dat een bronze/silver mix beter is in andere formatie? Bij 451 wordt dat middenveld helemaal overlopenquote:
Wattamaleo is wel goed als CMquote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef Walxie het volgende:
[..]
Raist, ik denk dat een bronze/silver mix beter is in andere formatie? Bij 451 wordt dat middenveld helemaal overlopen
Of Fer, maar ik denk dat het gewoon te aanvallend is voor dit team.quote:
Eerder met 3-5-2 waar niemand doorheen komtquote:Op maandag 7 mei 2012 12:18 schreef Rijst het volgende:
Aangezien je al slecht bent in verdedigen zou ik niet met 451 spelen
Umad bro?quote:Op maandag 7 mei 2012 11:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want een fanatieke supporter ben je alleen als je een seizoenskaart hebt
Een Feyenoorder ben je niet alleen op zondag, een Feyenoorder ben je de hele week. Ik heb geen seizoens kaart simpelweg omdat het niet kan, ben ik daarom geen fanatieke supporter? Ik verdedig mijn club elke dag en houd elke dag van mijn club.
Of versta jij onder een fanatieke supporter iemand die tribunes in nancy in de fik zetten of polen van Poznan in de gracht gooien
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op maandag 07-05-2012 om 11:56:36“@c0sm0fifa: @_Erik_Pieters_ Jij hebt echt de ballen verstand van chemistry in Ultimate Team he Pietertje. #gazwemmen.” Tell Me? reageer retweet
Lolquote:Op maandag 7 mei 2012 12:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Umad bro?Maar even serieus, zo bedoelde ik het niet helemaal. Wat ik misschien niet duidelijk maakte is dat hij eerst wel een seizoenskaart had maar toen ging het slecht en had hij m opgezegd. Dan ben je dus gewoon successupporter....
-----
Tevens:twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op maandag 07-05-2012 om 11:56:36“@c0sm0fifa: @_Erik_Pieters_ Jij hebt echt de ballen verstand van chemistry in Ultimate Team he Pietertje. #gazwemmen.” Tell Me? reageer retweet
Hmm, ik ga het gewoon proberen denk ikquote:Op maandag 7 mei 2012 12:18 schreef Rijst het volgende:
Aangezien je al slecht bent in verdedigen zou ik niet met 451 spelen
Heb al eens eerder 352 gespeeld, maar met Eredivisie? ...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerder met 3-5-2 waar niemand doorheen komt
Gaat echt heel relaxt! Ben nu niet thuis, maar zal je eens een creatieve oplossing sturen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef Walxie het volgende:
[..]
Hmm, ik ga het gewoon proberen denk ik
[..]
Heb al eens eerder 352 gespeeld, maar met Eredivisie? ...
de NIF is een beest.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef Rijst het volgende:
Dit lijkt me ook een goede keeper
http://futhead.com/12/player/10104
Jawel, maar die zit niet in FUT want Galatasaray.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen goede RB hebben in Ivoorkust
Voorselectie van 36 man.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:46 schreef diedjuh het volgende:
Wtf Van Marwijk roept Jetro Willems en Jasper Cillesen op voor Nederlands Elftal.
die mogen nu even meedoen, zullen echt niet mee gaan naar Oekraine.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:46 schreef diedjuh het volgende:
Wtf Van Marwijk roept Jetro Willems en Jasper Cillesen op voor Nederlands Elftal.
Mulder, Vlaar en Lens ook, dus dit is niet serieus te nemen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:46 schreef diedjuh het volgende:
Kuyt speelt vaker en is multifunctioneel. Je mag 20 spelers meenemen en dan zijn spelers die op meerdere posities naar behoren functioneren toch wel goed hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:49 schreef poker4lifee het volgende:
Jammer dat Elia en Dost niet mee mogen. Elia toch altijd wel dreiging en paar oefenwedstrijdjes om ritme opt e doen, kuyt speelt ook nooit dus laat hem dan lekker thuis.
Anita, De Jong en van der wiel ook. van der wiel tegenover Ronaldo wordt hilarisch. Heb je een rb die totaal niet kan verdedigen tegen de beste linksbuiten ter wereldquote:Op maandag 7 mei 2012 12:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mulder, Vlaar en Lens ook, dus dit is niet serieus te nemen.
Daarom in die wedstrijd Boulah opstellen.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anita, De Jong en van der wiel ook. van der wiel tegenover Ronaldo wordt hilarisch. Heb je een rb die totaal niet kan verdedigen tegen de beste linksbuiten ter wereld
Van der Wiel is gewoon de vanzelfsprekende RB van Oranje. Anita is een optie, beter dan Strootman iig. Siem hoeft van mij ook niet mee.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anita, De Jong en van der wiel ook. van der wiel tegenover Ronaldo wordt hilarisch. Heb je een rb die totaal niet kan verdedigen tegen de beste linksbuiten ter wereld
http://futhead.com/12/squad/689364quote:Op maandag 7 mei 2012 12:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daarom in die wedstrijd Boulah opstellen.
En elke keer had ROnaldo een makje. Boulah moet dan gewoon spelen. Iemand die wel kan verdedigen en een man uitschakelen.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Van der Wiel is gewoon de vanzelfsprekende RB van Oranje. Anita is een optie, beter dan Strootman iig. Siem hoeft van mij ook niet mee.
Tevens heeft VdW al vaak genoeg tegen Ronaldo gestaan.
Wie?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:07 schreef Rijst het volgende:
Ik heb een idee. Als ik die video van twitch nou even laat zien op het EA forum en dan gaan we hem met zn alle pricefixen.
Oke, stuur maar via DMquote:Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Gaat echt heel relaxt! Ben nu niet thuis, maar zal je eens een creatieve oplossing sturen.
Clayton. Voor degene die hem nog niet hebben gezien. Vanaf 01:13:20quote:
Ik doe meequote:Op maandag 7 mei 2012 13:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Clayton. Voor degene die hem nog niet hebben gezien. Vanaf 01:13:20
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok/b/317249134
I dont get it.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha je speelt wel heel kut ook dat potje hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 13:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik speelde met mijn Agbonlhaor sweat team tegen een Bronze team en werd helemala ingemaakt door die Claytonquote:
Ja niet normaalquote:Op maandag 7 mei 2012 13:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha je speelt wel heel kut ook dat potje hoormaar wel mooi ja, dikke ownage die Clayton
Antoholland speelt Xboxquote:Op maandag 7 mei 2012 13:26 schreef DutchSL het volgende:
Ik werd gisteren helemaal verrot gescholden door ene antoholland, dat is toch ook een bekende youtuber?
Speelde de echte toevallig op PS3 met clubnaam earhole (of iets dergelijks)? Vast niet. Zowel dan is het een Agbonlahor abusende sukkel met gold team en bronzen backs die de hele tijd hoge ballen en steekballen spamt, maar toch met 4-0 verloor van mijn silver team en mij daarom containande pace abusing sweaty cunt etc etc nog noemt..
Gelijk een plaats gekregen in mijn block lijst.
Na hoeveel pakjes kreeg jij hem?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:31 schreef Maver24 het volgende:
Haha i have got the beast in een brons pakje, Akinfenwa !!!
Ik lekker een beetje 400 coins pakjes openen en was op youtube aan het kijken, in me ooghoek ineens een blauw kaart, ik helemaal gek:D:D
Stuk of 20 ofzo, ik dacht, ik ga lekker die 400 coins dingen openen, beetje healing dingen enzo verkopen, maak je geen verlies en ineens dat blauwe kaartje, flikkert haast me laptop van me schoot, hahaquote:
Oneerlijk, ik heb 150 pakjes geopend en niets gekregenquote:Op maandag 7 mei 2012 13:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Stuk of 20 ofzo, ik dacht, ik ga lekker die 400 coins dingen openen, beetje healing dingen enzo verkopen, maak je geen verlies en ineens dat blauwe kaartje, flikkert haast me laptop van me schoot, haha
Ik heb ook al iets van 75 pakjes gekocht, maar nog niksquote:Op maandag 7 mei 2012 13:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Stuk of 20 ofzo, ik dacht, ik ga lekker die 400 coins dingen openen, beetje healing dingen enzo verkopen, maak je geen verlies en ineens dat blauwe kaartje, flikkert haast me laptop van me schoot, haha
Ga gewoon even op de markt kijken, beperk je tot 3 spelers en houd die even in de gaten door in de watchlijst te zetten. In het echt komt het geld je ook niet aanwaaienquote:Op maandag 7 mei 2012 13:45 schreef Jonnsie het volgende:
Help!
Ik om mijn team te verbeteren, wil ik graag IF Donk kopen (ouch veel coins)....
Deze wil ik verzamelen door te traden, hoe ook anders....
Tijdje de verkooplijst niet echt in de gaten gehouden... Spelers die redelijk goed gaan? Heb op dit moment 19K...
Helaas niet nee... Misschien dat jullie mij wat tips konden geven:')quote:Op maandag 7 mei 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga gewoon even op de markt kijken, beperk je tot 3 spelers en houd die even in de gaten door in de watchlijst te zetten. In het echt komt het geld je ook niet aanwaaien
Vragen kan geen kwaad en ik geef normaal antwoord ja? Tips is goedkoop kopen en duurder verkopen. Seems obvious maar niemand gaat een speler noemen of een formatie kaart ofzo, dan verneukt diegene gelijk zijn inkomen.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:47 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Helaas niet nee... Misschien dat jullie mij wat tips konden geven:')
Vragen kan geen kwaad ja?
Correct, ik val je ook niet aan op je antwoord, ik verklaar alleen mijn eigen;)quote:Op maandag 7 mei 2012 13:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vragen kan geen kwaad en ik geef normaal antwoord ja? Tips is goedkoop kopen en duurder verkopen. Seems obvious maar niemand gaat een speler noemen of een formatie kaart ofzo, dan verneukt diegene gelijk zijn inkomen.
Als ik een product bedenk dan ga ik niet aan iedereen verkondigen hoe ik het maak.
Zo interpreteerde ik het welquote:Op maandag 7 mei 2012 13:51 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Correct, ik val je ook niet aan op je antwoord, ik verklaar alleen mijn eigen;)
Ik ga kijken wat ik kan vinden!
Ik snap hem nietquote:
quote:
Ik ben niet helemaal wakker, gelukkig morgen van kwart over 9 tot kwart voor 11 en woendag van 10 tot 1quote:
Als je op de PS3 speelt kun je coins kopen bij Toefjes, heb je vandaag nog je IF Donkquote:Op maandag 7 mei 2012 13:51 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Correct, ik val je ook niet aan op je antwoord, ik verklaar alleen mijn eigen;)
Ik ga kijken wat ik kan vinden!
Nee joh, hij is Feyenoorder, die vatten alles op als een aanvalquote:Op maandag 7 mei 2012 13:55 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
haha sorry, misschien verkeerde woordkeus van mij dan;)
10K maarquote:Op maandag 7 mei 2012 14:05 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga denk ik iets doen met die drie blauwe TOTY Slowaken.
Skrtel & Hubocan is alvast een goed centraal duo, Hamsik op het middenveld. Fapfapfap.
edit. eerste hele snelle opzet
http://www.futhead.com/12/squad/689348
Moet het nog wel wat downgraden
Was hier ook mee bezig idd, lijkt me wel een leuk duo.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:05 schreef DutchSL het volgende:
Skrtel & Hubocan is alvast een goed centraal duo, Hamsik op het middenveld. Fapfapfap.
Zou iets met Reina op doel proberenquote:Op maandag 7 mei 2012 14:05 schreef DutchSL het volgende:
Nee, maar Reina is gewoon erg goed en heeft een dubbele link met Squirtel.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Want je hebt Kello gehad en je vond het niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |