Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Wil je een homo?quote:
Overtuigdquote:Op zondag 6 mei 2012 23:05 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan ze niet vinden, vdm.
Maar ik kan je wel vertellen dat hij mij na twee potjes al eelt op m'n handen heeft bezorgd. Godverdomme, wat is die gast goed.
Ik maak wel even een picje.quote:
Bitch!quote:Op zondag 6 mei 2012 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik maak wel even een picje.
Grapje. Ik heb geen pauzes meer.
Ik voor 28, als CF.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bitch!
Ik heb hem toch al voor 30,75K gekocht
Champions Care.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:15 schreef Fuszy het volgende:
Champions League, champions league, champions league,
champions league champions league champions league CHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMPIONS LEAAAAAAAAAAGUE
Die Cisse ookquote:Op zondag 6 mei 2012 23:15 schreef Fuszy het volgende:
Champions League, champions league, champions league,
champions league champions league champions league CHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMPIONS LEAAAAAAAAAAGUE
quote:Op zondag 6 mei 2012 23:16 schreef StijnDa het volgende:
VDM kunnen die GIF's uit de OP? Mijn pc wordt er langzaam van1e pagina van dit topic laadt langzaam.
http://www.futhead.com/12/squad/627797quote:Op zondag 6 mei 2012 23:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Lind, heb jij een linkje naar jouw team met TOTY Dembele?
Topquote:Op zondag 6 mei 2012 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/627797
[ afbeelding ]
Natuurlijk. Je zult geen spijt krijgen.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zit eraan te denken om het na te makenals het mag van jou natuurlijk.
Och god, zijn het een keer niet de ajacieden die hier lopen te kutten is het weer zo'n Teletekst-Feyenoorder. Zolang het maar gratis is toch? Gratis spelers, gratis overwinningen, wat wil je nog meerquote:
Had je liever een gelijkspel gehadquote:Op zondag 6 mei 2012 23:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Och god, zijn het een keer niet de ajacieden die hier lopen te kutten is het weer zo'n Teletekst-Feyenoorder. Zolang het maar gratis is toch? Gratis spelers, gratis overwinningen, wat wil je nog meer
AIVD leest meequote:
Much lovequote:Op zondag 6 mei 2012 23:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Och god, zijn het een keer niet de ajacieden die hier lopen te kutten is het weer zo'n Teletekst-Feyenoorder. Zolang het maar gratis is toch? Gratis spelers, gratis overwinningen, wat wil je nog meer
Ja jonge, is geen drugs maar een neger.quote:
Winst was mogelijk. Feyenoord was de eerste helft zo laf als wat. Dan ineens in de tweede helft een RB wisselen voor een CDM terwijl er een RB op de bank zit etc.quote:
Modestep - Shot yourself in the foot again is ook nicequote:Op zondag 6 mei 2012 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
Tot vanmiddag kende ik deze niet eens
Seksie nummer.
Feyenoord was niet laf, H'veen speelde gewoon goed en Feyenoord had slechte eindpassing.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Winst was mogelijk. Feyenoord was de eerste helft zo laf als wat. Dan ineens in de tweede helft een RB wisselen voor een CDM terwijl er een RB op de bank zit etc.
Want heerenveen moet de 3-3 maken zodat ze europa league mislopen, ja logisch natuurlijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ok!quote:Op zondag 6 mei 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feyenoord was niet laf, H'veen speelde gewoon goed en Feyenoord had slechte eindpassing.
Heerenveen gaf het na de 1-1 weg omdat ze bang waren voor gelijkspel. Kijk hoe Heerenveen ging verdedigen toen, en nog kregen ze m bij Feyenoord er eerst niet in.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:25 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Want heerenveen moet de 3-3 maken zodat ze europa league mislopen, ja logisch natuurlijk.
Linkje? Zie 'm niet als ik daarop google.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Modestep - Shot yourself in the foot again is ook nice
Ja? lijkt me normaal als je europa in wilt, als mijn team europa in zou gaan door niet gelijk te spelen schop ik die bal zelf nog achter m'n eigen keeper.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heerenveen gaf het na de 1-1 weg omdat ze bang waren voor gelijkspel. Kijk hoe Heerenveen ging verdedigen toen, en nog kregen ze m bij Feyenoord er eerst niet in.
Is van Skream & Example, my badquote:Op zondag 6 mei 2012 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Linkje? Zie 'm niet als ik daarop google.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |