Ach, die kans heb je altijd. Waar wil je anders hosten dan? Mensen kunnen niet op singleplayer komenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:10 schreef shaderon het volgende:
[..]
Zodat dir server later kan stoppen en alles voor niets is..![]()
Al is mee gemaakt met imine server.. nooit meer.
Ga je zelf een server hosten dan? Spelers kunnen dan hetzelfde zeggen over jou serverquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:10 schreef shaderon het volgende:
[..]
Mocht mijn server stoppen wordt de map gewoon online gezet hoor. Dan kan je hem zelf hosten/afmakenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:10 schreef shaderon het volgende:
[..]
Cool! Dat is die Amerikaan met wie ik gisteren speeldequote:
Heb al enige ervaring.. was wel een tijdje geleden. Heb hier een kant en klare up to date server liggen. Alleen de mensen zijn nog nodig. Ik ga maar is op een forum vragen..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:36 schreef Mender het volgende:
[..]
Ga je zelf een server hosten dan? Spelers kunnen dan hetzelfde zeggen over jou server
Pas wel een beetje op, de meeste daar zijn 12 en kunnen niet bouwen. Maar soms zit er wel kwaliteit tussenquote:
Supersteef en sacrevid.quote:
Wie zei er thats what she said?quote:
hehe lijkt me wel grappigquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:45 schreef maurisioo het volgende:
Lijkt me leuk om met een 3/4 mensen op een tijdelijke server (ik kan wel hosten) een larger biomes map te proberen. En dan in Hardcore mode. Wie doet er mee?
Probeerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:49 schreef shaderon het volgende:
Allemaal Amerikanen op mcforum. Dus die zijn er alleen savonds.
RT @BerendPixiio20492 : Hij bedoelt dit: http://minecraftforum.nl/quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:08 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hij bedoelt dit: http://minecraftforum.nl/
En datis omdat er veel noobs opzitten
Ja maar .NL is de nederlandse. Dus daar krijg je nederlandse mensen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:13 schreef shaderon het volgende:
nee minecraftforum.net
Daar is iets meer op te vinden
Ik doe meequote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:45 schreef maurisioo het volgende:
Lijkt me leuk om met een 3/4 mensen op een tijdelijke server (ik kan wel hosten) een larger biomes map te proberen. En dan in Hardcore mode. Wie doet er mee?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:33 schreef shaderon het volgende:
WTF, iemand heeft ongeveer 100x100 tnt geplaats, helft van de gebouwen weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |