Jochie, ik behandel jou toch niet zoals die kree-kerel? Dus hoe kun je dat vergelijken.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Godver, ik zou zweren...![]()
Nouja, je zit nou evengoed met een ander te sjansen, nog waar ik bij ben ook
jouw excuus dat je feyenoord MOET kijken is dat je mama de afstandbediening heeft ghehehehehehe ... klinkt alsof ze je marteld "had je je groente maar op moeten eten, dit is je straf, bengel! "quote:Op zondag 6 mei 2012 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan draai je je gewoon om
Cassandra!![]()
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jouw excuus dat je feyenoord MOET kijken is dat je mama de afstandbediening heeft ghehehehehehe ... klinkt alsof ze je marteld "had je je groente maar op moeten eten, dit is je straf, bengel! "
Jammer had je gewoon moeten doenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jawel maar dat had jij niet leuk gevonden
Ik zag t niet eensquote:Op zondag 6 mei 2012 20:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De tering. Ik heb dit echt zo vaak he
Dan nietquote:
Al weer een hele poos eigenlijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij niet meer blauw?
Zeg, wou jij nog meer triootjes?quote:
Nou, ik dacht, misschien vind je dat leuker met hem dan met mijquote:Op zondag 6 mei 2012 20:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jochie, ik behandel jou toch niet zoals die kree-kerel? Dus hoe kun je dat vergelijken.![]()
Ja maar dat doe ik altijd. Jeweettoch.
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:56 schreef kree het volgende:
[..]
wij begrijpen elkaar niet.(zij wilt niet doen wat ik wil)
Prima. maar wie wil nu weer het laatste woord hebben?(Ik)
Met jou kan ik uren doorgaan. (weet je toch)
SH is heel anders (een mogelijke prooi), ik wil niet tegen haar zeuren(maar dat doe ik wel), maar ze is gewoon vaag.(ze wil niet mjn prooi zijn)
En ze is wel gezellig (ze trapt er bijna in)maar ze slaat om van het ene op het andere moment.( ze heeft me op een gegeven moment door)
Dit zeg ik niet om haar te kwetsen, helemaal niet, maar wel een punt waar ze aan kan werken (mijn mening)(dit zeg ik om te zorgen dat ze zo gekwetst is dat ze misschien doet wat ik wil)
Nou daar was dit topic toch voor?( ik voel me hierdoor op mijn pik getrapt waardoor ik verontwaardigd reageer)
Net zoals jullie mogen zeggen wat ik verkeerd doe, ik ga in ieder geval niemand uitschelden en dan nog wel met kanker blabla.(hmm dat schelden kan ik tegen haar gebruiken)
Iets van 1 tegen allen, allen tegen kree?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vertel het maar gewoon dan. Volgende TT duurt zo lang nog.
Najaaa zeg, hoe kon je dat denken. Weet je dan nog helemaal niets van me?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zeg, wou jij nog meer triootjes?
[..]
Nou, ik dacht, misschien vind je dat leuker met hem dan met mijIk bedoel, nobody's perfect...
Jamaar, jamaar, nouhou
hahaha vertel maar hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jawel maar dat had jij niet leuk gevonden
Ik weet nog niets van jou inderdaad.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Najaaa zeg, hoe kon je dat denken. Weet je dan nog helemaal niets van me?
quote:
Niet rood?quote:
Jij wou zeggen dat ie daadwerkelijk een pik heeft?quote:
Wel leuk omschreven!quote:
Ik ga het je privé vragen in één pmquote:Op zondag 6 mei 2012 20:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja ik wil graag mysterieus overkomen, dat schijnt aantrekkelijk te zijn.
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij wou zeggen dat ie daadwerkelijk een pik heeft?
Dus toch zo trouw als een labrador?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Najaaa zeg, hoe kon je dat denken. Weet je dan nog helemaal niets van me?
Kleintjequote:Op zondag 6 mei 2012 20:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij wou zeggen dat ie daadwerkelijk een pik heeft?
Nee, je moet er af en toe suggestieve opmerkingen tussen door gooien, zodat de hitsige mannen een beetje gek worden in hun kop en je gaan bestoken met dm's.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja ik wil graag mysterieus overkomen, dat schijnt aantrekkelijk te zijn.
Ik ben heel trouw, ga nooit verder dan beetje sjansen als ik al een vent heb.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus toch zo trouw als een labrador?
Maar jij hebt altijd een vent.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben heel trouw, ga nooit verder dan beetje sjansen als ik al een vent heb.
Maar de meeste hier weten al dat ik goede tieten heb, wat kan ik anders nog zeggen dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee, je moet er af en toe suggestieve opmerkingen tussen door gooien, zodat de hitsige mannen een beetje gek worden in hun kop en je gaan bestoken met dm's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij luistert ook niet, ik vind je nog steeds vaag postenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:09 schreef kree het volgende:
sh had ik je al gezegd niet te veel door denken...
Dat is jou probleem en dat bevestig je met die post van je..
Ok nou luister maar niet dan.
altijd alleen dan maar.
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:09 schreef kree het volgende:
altijd alleen dan maar.
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar de meeste hier weten al dat ik goede tieten heb, wat kan ik anders nog zeggen dan?Die spoiler doet t mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zullen we dan weer lief samen spelen?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben heel trouw, ga nooit verder dan beetje sjansen als ik al een vent heb.
Ik hoorde iets over twisteren?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zullen we dan weer lief samen spelen?
Wellicht is hij elders andersquote:Op zondag 6 mei 2012 20:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij luistert ook niet, ik vind je nog steeds vaag posten![]()
Vind het wel knap dat jij online vrouwen aan de haak slaat
kree zit weer es te projecteren.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:09 schreef kree het volgende:
altijd alleen dan maar.
Ja gek hoor, misschien komt het omdat ik sowieso niet iemand ga uitschelden.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij luistert ook niet, ik vind je nog steeds vaag posten![]()
Vind het wel knap dat jij online vrouwen aan de haak slaat
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar de meeste hier weten al dat ik goede tieten heb, wat kan ik anders nog zeggen dan?Gewoom beetje hoop geven dit dat. Zeggen dat je in bent voor een trio. Dat je je vriend niet altijd zo tof vindt, dat je ook wel eens wat anders wilt en last but not least ook nog even een paar curieuze foto´s op fok laten rondslingerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Linker voet op Kreequote:
Oh god, is El_Matador er ook nog om subtiel te komen doenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
kree zit weer es te projecteren.
wat een zielige kneus is het toch.
die is toch altijd subtielquote:Op zondag 6 mei 2012 20:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oh god, is El_Matador er ook nog om subtiel te komen doen
?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:13 schreef kree het volgende:
gedver ik neem een time out effe hier, rare mensjes allemaal.
Wat, wilde je zeggen dat je het oneens bent met hem?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
dat maakt je niet minder kankerdom.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ja gek hoor, misschien komt het omdat ik sowieso niet iemand ga uitschelden.
Have funquote:Op zondag 6 mei 2012 20:13 schreef kree het volgende:
gedver ik neem een time out effe hier, rare mensjes allemaal.
In dat geval tieten op tijnbreinquote:
nee jij niet, maar ik kan weer even niks goed zeggen hier, wat ik ook zeg. dus klaar.quote:
In de rij om te boarden.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |