SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Heftige shit.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:47 schreef JanPiraat het volgende:
Ik rijg jullie aan mn hooivork en in de groene kliko [ afbeelding ]
Pics van je hooivork?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:47 schreef JanPiraat het volgende:
Ik rijg jullie aan mn hooivork en in de groene kliko [ afbeelding ]
Ok.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zullen we door het maïsveld rennen en vogelgeluiden maken ?
lekker struikjes oppikkenquote:
quote:
2004 belde.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:33 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat heb jij aan je moeder gegeven met moederdag?
Toch blijven mensen ervoor vallen.quote:
gwn bloempies plukkenquote:
wat wil jij voor beachdag?quote:
Top. Heb ze hier al liggen, klaar voor Beachdag.quote:
Gratis kroketten en kaassouffles.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:45 schreef Beach het volgende:
jullie zijn allemaal uitgenodigd voor Beachdag
geilquote:Op zondag 6 mei 2012 20:45 schreef Beach het volgende:
jullie zijn allemaal uitgenodigd voor Beachdag
helegaar mee eensquote:Op zondag 6 mei 2012 20:24 schreef JanPiraat het volgende:
Het gaat #%@)'-'*#+-#*#-#?@@;;#&'9#?$-#*@/#-#-#83-#*?29#*#+#;@8373-3&4#&3-3848(-383$&33(&3-293&*32#&(+@?#8#&}:o{:P{[¥¦}:P¥]¥;)«;)§}:P{¦¥]¥¡]}:P}:o£:'(<¿[{[}:P¥§¥]}]:o£\[£:P goed
Wtf doet hij met mijn kater.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:37 schreef Trollscience het volgende:
Oh ik dacht van een tumblr ofzoZiet er wel zo uit. Spreek hem er gewoon op aan.
De eerquote:Op zondag 6 mei 2012 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Trusten Beachmans.
[..]
Nu jij er bent wel.
quote:Wat zijn woute toch ook gore tyfuslijers , rij ook eens 10 km te snel BAM. 50¤ dat die kkwoute een fatsoenlijke baan gaan zoeke -_-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
is er niet gewoon een verpleeg/verzorghuis in jouw buurt waar je langs kan gaan?quote:Op zondag 6 mei 2012 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.ikzoekeenzorgzamebijbaan.nl/
Deze site.Bij het solliciteren al gelijk je rekeningnummer moeten invullen.. Als dat geen spam is.
nostalgie ;bquote:
installeer TORquote:Op maandag 7 mei 2012 10:56 schreef 2Happy4U het volgende:
school zo saai ;-;
alles is geblockt, incluis alle proxy sites rip
ook via TOR kan ik er niet op komenquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 16:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooww dat kan wel kloppen want ik was er zelf ook niet
Nemen ze daar bij jou op school internet af uit Iran en Noord-Korea zekerquote:
Zo voelt het welquote:Op maandag 7 mei 2012 16:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Nemen ze daar bij jou op school internet af uit Iran en Noord-Korea zeker
Deze manquote:
dat wel tog :$ maar waarom kom je er niet meer?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:57 schreef Beach het volgende:
[..]
g er zijn toch meer manieren dan alleen die sc
Teveel ecto's gespot op de meet toch :$ :$quote:Op maandag 7 mei 2012 17:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dat wel tog :$ maar waarom kom je er niet meer?
vind het niet zo leuk meerquote:Op maandag 7 mei 2012 17:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dat wel tog :$ maar waarom kom je er niet meer?
Ik nu ongeveer 6 jaar.quote:
Ik weet er maar 2 van je accountsquote:Op maandag 7 mei 2012 17:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik nu ongeveer 6 jaar. [ afbeelding ]
Maar 4 jaar een account though
Dit is mijn 2e account, heb hiervoor nog 1tje. Maar die post ik niet ivm postgeschiedenisquote:
wutquote:Op maandag 7 mei 2012 17:17 schreef Zeroku het volgende:
Leuk joh, de nerd voor een uur uithangen voor je fucking internet het doet.
Ja, schijnbaar weer een of andere DNS-storing bij UPCquote:
Google dns server als backup instellen of van een andere provider.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, schijnbaar weer een of andere DNS-storing bij UPC.
Ja heb ik gedaan. Maar, kan ik die gewoon laten staan? Ook als die storing weer weg is zeg maar?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Google dns server als backup instellen of van een andere provider.
Jahoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan. Maar, kan ik die gewoon laten staan? Ook als die storing weer weg is zeg maar?
Ah okay. Thanks.quote:
Soms zijn andere dns servers nog sneller ook dan die van je eigen provider.quote:
Ja, ik weet verder niet hoe dat werktquote:Op maandag 7 mei 2012 17:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Soms zijn andere dns servers nog sneller ook dan die van je eigen provider.
Ik heb het zelf een keer getest met een programmatje; zal ik het even voor je opzoeken?quote:Op maandag 7 mei 2012 17:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik weet verder niet hoe dat werkt. Maar ik heb dat geprobeerd en internet werkt weer.
oa:quote:Op maandag 7 mei 2012 17:28 schreef Zeroku het volgende:
Als het veel moeite kost, hoeft dat niet hoor.
groente eten :'-quote:Op maandag 7 mei 2012 18:04 schreef Beach het volgende:
avondeten 1 klein broodje shoarma zonder groente of wat dan ook ik ben chagrijnig
ditquote:
oh jmrquote:Op maandag 7 mei 2012 18:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]p
tr omdat tvp niet meer mag
en mijn opa nu trots op me is
van beneden
haal het nu in door veel te spammen tanquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:04 schreef Henkie94 het volgende:
Morgen Henkert heel de dag weg, nog doder topiek.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hartelijk dank voor je interesse in de functie van Postbezorger in Volendam. Op basis van de door jou opgegeven informatie kom je niet in aanmerking voor deze vacature. Kijk op de website welke baan mogelijk wel bij jou past
Flikker toch op.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik spot jaloezie, dat jij het nou niet kan hebben fatty
HAPHAPHAPquote:
trwns tzorg domme dommerdsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
HAPHAPHAP. Dikkies hebben honger he
, ik snap het wel..
Heb je daar gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
trwns tzorg domme dommerds
Ik solliciteerde willen ze me niet a tfoe
Jaquote:
ja gisteren en toen meteen bericht met niet geschikt ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je daar gesolliciteerd?Hoe dan, via internet gewoon?
Ik had vorige week ook bij thuiszorg ding gedaan, willen me ook niet en gistere nook tzorg. Maaaarrrr.. volgens mij wordt dat niks
.
[..]
Ja
Oh, nouja ik had gisteren avond rond 11 gedaa nofzo en toen kreeg ik zo'n automatische mail dat ze vol zitten en dat ze contact opnemen als er een passende functie is. ZET DAN GEEN VACATURE OP JE SITEquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja gisteren en toen meteen bericht met niet geschikt ofzodafuck en tijd terug bij een verzorgingshuis ook niks meer van gehoord :s hoprlojk wil de supermarkt me weer terug
jawelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nouja ik had gisteren avond rond 11 gedaa nofzo en toen kreeg ik zo'n automatische mail dat ze vol zitten en dat ze contact opnemen als er een passende functie is. ZET DAN GEEN VACATURE OP JE SITE. Was dat van jou geen automatische mail?
Supermarkt werk, bliepppp
Nouja ik heb gelukkig gewoon werk.. maar wil meer werkenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jawelen dat ze mn info even bij zich houden voor het geval dat ofzo
![]()
ECHT HE, FRUSTRIII
nou echt super
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja ik heb gelukkig gewoon werk.. maar wil meer werken![]()
hai klinkie, what's up?quote:
Jaa weet ik, jij ook tochquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gekkie ben je hoor.. iihihihik heb 't maar kououououhoud
de bovenverdieping?quote:
ik heb je gemistttttquote:
Ja wil wel knuffelenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaa weet ik, jij ook toch
Knuffelen om warm te worden?
[..]
de bovenverdieping?Bij jou?
[..]
ik heb je gemisttttt
ik moest stiekem lachenquote:
Smeltkaas?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:14 schreef JanPiraat het volgende:
Ooww toen ik.zei dat ik het koud had net werd dat genegeerd![]()
nixxx geen knuffels ff hete kaas op mezelf smeren
De hoe?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja is goedmeedoen aan de WSOP ? 10K inleg
lenen. dat win je vast wel terugquote:
helaas zijn er mensen die dat ook echt denkenquote:
wanneer zei je dat awwwwquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:14 schreef JanPiraat het volgende:
Ooww toen ik.zei dat ik het koud had net werd dat genegeerd![]()
nixxx geen knuffels ff hete kaas op mezelf smeren
sowwyquote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]inhoudelijk posten govvedomme
quote:Beste ,
Hiermee bevestigen wij de ontvangst van je sollicitatie waarin je solliciteert naar de functie van vakantiekracht.
Vanwege het grote aantal reacties die wij inmiddels hebben ontvangen op deze vacature hebben wij besloten om geen reacties meer in behandeling te nemen.
Hopende je hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.
het is maar post govvedommequote:Beste kandidaat,
Hartelijk dank voor jouw interesse in de vacature Postbezorger in Volendam bij PostNL.
De voorkeur die je op de kennismakingsvragenlijst hebt aangegeven wijkt teveel af van wat wij je met deze
vacature kunnen bieden. Deze sollicitatieprocedure zal daarom door ons op dit moment niet verder worden
vervolgd.
WAAROM HALEN JULLIE DIE VACATURE NIET WEG DAN SKLSquote:Beste ,
Hierbij bevestigen we de ontvangst van je sollicitatie naar de functie van Hulp in de Huishouding regio Volendam.
Gezien de vele aanmeldingen nemen we je gegevens op in ons bestand. Wanneer er een passende functie voor je is nemen we contact met je op.
Vertrouwende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en onze dank voor je interesse in Tzorg.
Okquote:Geachte heer, mevrouw,
Met excuses voor de late berichtgeving berichten wij dat de procedure voor de vervulling van de vacature voor afdelingsassistent ergotherapie door omstandigheden helaas vertraging heeft opgelopen.
Verder delen wij u mee dat het selectieteam uit de inmiddels gesproken sollicitanten een geschikte kandidaat heeft kunnen selecteren. Dit betekent dat wij niet verder op uw sollicitatie zullen ingaan.
waarom zetten ze dan die vacatures online dan echtquote:
trekten klagtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom zetten ze dan die vacatures online dan echtal die tijd kon ik dan aan iets anders verspillen
zoals FOK! ofzo.
Ik voel me sielugquote:Beste ,
Hartelijk dank voor je sollicitatie bij Action Nederland B.V.
Helaas hebben wij op dit moment geen vacature(s) beschikbaar die aansluit(en) op jouw werkervaring en profiel. De functie van Vulploegmedewerker te Volendam(Zeestraat) hebben wij kunnen vervullen.
Mocht er een andere functie vrij komen waarvoor je in aanmerking wilt komen, vragen we je om via onze website opnieuw te solliciteren.
Wij danken je voor de tijd en moeite die je genomen hebt om te solliciteren en wensen je veel succes bij eventuele andere sollicitaties.
misschien moet je ergens solliciteren waar ze wel mensen zoeken..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oh en deze nog:
[..]
Ik voel me sielug
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien moet je ergens solliciteren waar ze wel mensen zoeken..
als zo'n winkels als de action echt mensen zoeken voor een vestiging dat hebben ze het meestal ook voor op de vestiging zelf ophangenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]JA HALLO als ze op hun site een vacature hebben openstaan.
fokkers komen nooit buiten jwzquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als zo'n winkels als de action echt mensen zoeken voor een vestiging dat hebben ze het meestal ook voor op de vestiging zelf ophangen
dan wordt daadwerkelijk werken ook wel lastig, denk je niet?quote:
niet op m'n mobielquote:
Dat hoort ook zo.quote:
ja dat wist ik toch nietquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja dat wist ik toch niet
deed 7 jaar met een sony ericson
ja en nee; ja want gaat goed maar nee omdat ik geen werk kan vinden en nu ben ik dat thuis zitten wel zat enzo :Squote:
even hosselenquote:
Jawh wel oki leuk dat ik weer ff tegn je aan slowsjetquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja en nee; ja want gaat goed maar nee omdat ik geen werk kan vinden en nu ben ik dat thuis zitten wel zat enzo :S
met jou??/
quote:
xd jij mag altiyd tegen me aanslowsjtentn vindt ik leukquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jawh wel oki leuk dat ik weer ff tegn je aan slowsjet
Balen dat je geen job kan vinden. Is vakkenvullen nix?
Waar invullen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:01 schreef 2Happy4U het volgende:
'Geen verbinding mogelijk. Controleer of u verbonden bent met het internet en probeer opnieuw. Schakel uw telefoon in en uit als het verbindingsprobleem zich blijft voordoen.'
Krijg ik telkens als ik mijn telefoonnummer / landcode moet invullen
Als ik WA wil starten. En Samsung Galaxy S II.quote:
rly?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Tevens zou ik je Android niet updaten naar versie 4.0 want dan kun je je telefoon weggooien.
hoezo dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:22 schreef Trollscience het volgende:
kutste dag van de week die toch bleek mee te vallen
waarom emo.gif?quote:
Hoezo danquote:
Dit?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb nu een 'nieuwe' Samsung Galaxy S2 gekocht, 2e hands. En ik probeer op Whatsapp te komen, heb het geïnstalleerd maar telkens geeft het deze fout.
'Geen verbinding mogelijk. Controleer of u verbonden bent met het internet en probeer opnieuw. Schakel uw telefoon in en uit als het verbindingsprobleem zich blijft voordoen.'
Heb 'm al een paar keer aan en uit gedaan maar niets werkt.
Via wifi of 3g?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:59 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik weet niet hoezo het bij mij wel ineens werkte. Hij deed het gewoon opeens
Geen idee, paar keer in de middag, weer een paar keer daarna en daarnet weer een keertje en toen werkte het wel.quote:
Als het nu nog niet werkt is het jouw schuld.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen idee, paar keer in de middag, weer een paar keer daarna en daarnet weer een keertje en toen werkte het wel.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Als het nu nog niet werkt is het jouw schuld.
Ja ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:08 schreef Beach het volgende:
bij deze is het jouw schuld ik wil nu ongelooflijk hard mn tel kapot gooien
frustrerendquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:08 schreef Beach het volgende:
bij deze is het jouw schuld ik wil nu ongelooflijk hard mn tel kapot gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |