het is snel warm zeker als je voor de kachel zit (stralingswarmte). geen dingen te dichtbij zetten, co melder & brandmelder (ook verstandig bij een cv ketel) en klaar ben je. als je oranje vlammen krijgt dan brandt ie vuil en daar komt koolmonoxide bij vrij. heb het nog nooit gehad zelf, gewoon niet alle beluchting dichtplakkenquote:Op maandag 28 mei 2012 19:47 schreef wonderer het volgende:
Ik vinnet maar eng, dat gasMaar ik heb het meer gehoord inderdaad en mijn bureaustoel (waar ik het meest ga bivakkeren) staat er vlakbij, dus ik ga het van de winter vast niet koud krijgen
Er staat er ook een in de keuken en een in de slaapkamer, in de badkamer is een elektrisch dingetje.
Ik overwoog nog om het bureau aan de 4x4 vast te maken en echt een soort afgeschermd kantoortje te maken, maar ik denk dat dat de hitte te veel gaat tegenhouden en dan is de bank heel koud.
Dit.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:56 schreef Bleie het volgende:
Ik was dol op gaskachels! Nooit meer zulke lage gasrekeningen gehad. Gewoon in september, voor je weer gaat stoken (laten) schoonmaken, en idd co- en brandmelder, dan kan r weinig misgaan.
Offtopic: helemaal mee eens...quote:Op maandag 28 mei 2012 21:56 schreef Bleie het volgende:
Ik was dol op gaskachels! Nooit meer zulke lage gasrekeningen gehad. Gewoon in september, voor je weer gaat stoken (laten) schoonmaken, en idd co- en brandmelder, dan kan r weinig misgaan.
Het is maar net waar je aan gewend bent.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:01 schreef Leandra het volgende:
Ik heb nog nooit in een huis met gaskachels gewoond, altijd met CV, en ik moet er niet aan denken...
Ja, weet ik, maar ik wil ook graag wat persoonlijke ervaringen horen van mensen.quote:
Ze zijn net vorige week gereinigd en nagekeken, dus in september zit dat vast ook nog wel goed. Moet nog wel een melder hebben.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:56 schreef Bleie het volgende:
Dan kan ik er niet meer bijquote:Op maandag 28 mei 2012 21:58 schreef Adelante het volgende:
Wat een labyrinth op de vloer wonderer, kun je niet de hoogte in met die EXPEDIT kasten?
Ik had voor mijn oude bed bij mijn ouders net een Sultan Flataker gekocht en die paar weken dat ik erop geslapen heb, beviel me erg goed. Ik heb nu een matras van een andere zaak omdat die sneller konden leveren en ik er echt een nodig had (ik sliep op een foliematje..) maar die is niet zo hard (slaapt wel lekker hoor, maar ik had liever die Sultan gehad).quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:01 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar ik wil ook graag wat persoonlijke ervaringen horen van mensen.
Maar wat de ene persoon fijn vind om op te liggen is voor de ander heel anders...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:01 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar ik wil ook graag wat persoonlijke ervaringen horen van mensen.
Daar heeft IKEA ook iets voorquote:
Ik moet er ook niet aan denkenquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:43 schreef Candaasje het volgende:
Genoeg watertjes in het binnenland waar het prima zwemweer was hoor
In elk geval ga ik niet meer met pinksteren naar de IKEA als het niet echt, echt, écht moet. Veeeuls te druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |