Eigenlijk wel ja. Ik doe dan ook wel een beetje krachttraining met de dingen die ik thuis heb. Werkt een klein beetje, maar ik heb helaas niet genoeg geld voor een sportschool.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Was ook geen serieuze tip.
Krachttrainen.
Ik zou het doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:00 schreef coban het volgende:
vet van andere dikke mensen importeren naar je eigen lichaam mbv plastisch chirurgie
Ik ookquote:Op zondag 6 mei 2012 18:01 schreef Robophatt het volgende:
Na mijn 60e wil ik echt een snoepoma worden
Wij hadden een snoepbuurvrouwquote:Op zondag 6 mei 2012 18:01 schreef Robophatt het volgende:
Na mijn 60e wil ik echt een snoepoma worden
Omgekeerde liposuctie. Hoe baasquote:Op zondag 6 mei 2012 18:00 schreef coban het volgende:
vet van andere dikke mensen importeren naar je eigen lichaam mbv plastisch chirurgie
Jaquote:Op zondag 6 mei 2012 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook.
En dan niet zelf snoepen maar zo een die de kleinkinderen te veel snoep toe stopt.
Kan me nog wel herinneren in school. Er waren altijd een paar dikkertjes bij die elke middagpauze een lunchtrommel vol met snoep kregen ipv broodquote:
Ohh een soort reserve oma.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij hadden een snoepbuurvrouw
Die was echt eenzaam, en wij kwamen altijd elke dag snoep halen en soms hielpen we haar in de tuin. Later ging ze dood en was dat echt vet zielig
Mijn oma is een balletjequote:Op zondag 6 mei 2012 18:02 schreef coban het volgende:
Ik wil sowieso een dikke oma worden, niet als in dik van vormloos met 50 vetlagen maar als in een balletje
Ohh balletjes oma'squote:Op zondag 6 mei 2012 18:02 schreef coban het volgende:
Ik wil sowieso een dikke oma worden, niet als in dik van vormloos met 50 vetlagen maar als in een balletje
Dat deed ik dan met pannenkoeken.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaNet als toen ik vroeger naar oma ging, lekker samen wafels bakken en je dan kotsmisselijk eten aan het beslag. En daarna weer aan de wafels
Ja, ik had altijd brood of sultana's mee, kwamen die anderen met zakje chips snoep en koekjesquote:Op zondag 6 mei 2012 18:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kan me nog wel herinneren in school. Er waren altijd een paar dikkertjes bij die elke middagpauze een lunchtrommel vol met snoep kregen ipv brood. Zo kansloos
Nou, er zat er wel eentje bij die elke dag snoep at en die wilde er op een gegeven moment af en ging brood voor snoep ruilenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik had altijd brood of sultana's mee, kwamen die anderen met zakje chips snoep en koekjes
En dan zag je ze ook nog ruilen met elkaar ook____
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |