Jaquote:Op zondag 6 mei 2012 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook.
En dan niet zelf snoepen maar zo een die de kleinkinderen te veel snoep toe stopt.
Kan me nog wel herinneren in school. Er waren altijd een paar dikkertjes bij die elke middagpauze een lunchtrommel vol met snoep kregen ipv broodquote:
Ohh een soort reserve oma.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij hadden een snoepbuurvrouw
Die was echt eenzaam, en wij kwamen altijd elke dag snoep halen en soms hielpen we haar in de tuin. Later ging ze dood en was dat echt vet zielig
Mijn oma is een balletjequote:Op zondag 6 mei 2012 18:02 schreef coban het volgende:
Ik wil sowieso een dikke oma worden, niet als in dik van vormloos met 50 vetlagen maar als in een balletje
Ohh balletjes oma'squote:Op zondag 6 mei 2012 18:02 schreef coban het volgende:
Ik wil sowieso een dikke oma worden, niet als in dik van vormloos met 50 vetlagen maar als in een balletje
Dat deed ik dan met pannenkoeken.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaNet als toen ik vroeger naar oma ging, lekker samen wafels bakken en je dan kotsmisselijk eten aan het beslag. En daarna weer aan de wafels
Ja, ik had altijd brood of sultana's mee, kwamen die anderen met zakje chips snoep en koekjesquote:Op zondag 6 mei 2012 18:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kan me nog wel herinneren in school. Er waren altijd een paar dikkertjes bij die elke middagpauze een lunchtrommel vol met snoep kregen ipv brood. Zo kansloos
Nou, er zat er wel eentje bij die elke dag snoep at en die wilde er op een gegeven moment af en ging brood voor snoep ruilenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik had altijd brood of sultana's mee, kwamen die anderen met zakje chips snoep en koekjes
En dan zag je ze ook nog ruilen met elkaar ook____
Als dat geen neuken wordtquote:Op zondag 6 mei 2012 18:05 schreef Dientje12 het volgende:
ik zit hier nu alleen met de buurvouw
pokerface
Ohh pannenkoekenbeslagquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:05 schreef ChocolateJesus. het volgende:
oma's met zonnenbrillen![]()
[ afbeelding ]
Ja ja 'lenen'. Dat heet kidnapping tegenwoordig.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
KloptIk leen namelijk andere mensen hun kleine kinderen wel om oma voor te spelen
en maar beweren dat ze er niets aan kunnen doen dat ze dik zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kan me nog wel herinneren in school. Er waren altijd een paar dikkertjes bij die elke middagpauze een lunchtrommel vol met snoep kregen ipv brood. Zo kansloos
"zware botten"quote:Op zondag 6 mei 2012 18:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
en maar beweren dat ze er niets aan kunnen doen dat ze dik zijn.
foei sinds wanneer mag jij dat soort woorden gebruikenquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, er zat er wel eentje bij die elke dag snoep at en die wilde er op een gegeven moment af en ging brood voor snoep ruilen
Ja jezus, sommige kinderen hadden echt ie-de-re dag chips bij zich. Ik kreeg ook wel een snoepje mee in de grote pauze, maar dat was dan voor na de boterhammen en echt 1 mini milkyway ofzo. Vond ik primaquote:Op zondag 6 mei 2012 18:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik had altijd brood of sultana's mee, kwamen die anderen met zakje chips snoep en koekjes
En dan zag je ze ook nog ruilen met elkaar ook____
helemaal niet, gewoon brandstapel wat denk jij nou dat ik zoveel moeite ga doenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:06 schreef Monopoly het volgende:
Coban gaat later sowieso voetballen lek prikken als die in haar tuin komen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:07 schreef coban het volgende:
[..]
helemaal niet, gewoon brandstapel wat denk jij nou dat ik zoveel moeite ga doen
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:05 schreef coban het volgende:
mijn ene oma is balletje mijn andere is stokje maar die is ook wel lief
boeiend dat ik als oma een balletje benben niet van plan dan nog mensen te hosselen met mijn sexyballetjesbody
Als we tijdens gym gingen verspringen op het veld en de wind stond in de rug, sprong ik altijd een paar meter verder dan de rest.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:05 schreef Bieks het volgende:
[..]
jij waait op een gegeven ogenblik gewoon weg om nooit meer weder te keren.
Ik moest lachenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als we tijdens gym gingen verspringen op het veld en de wind stond in de rug, sprong ik altijd een paar meter verder dan de rest.
Ja dat wil ik wel geloven.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ohh pannenkoekenbeslag
Ja mijn oma die nog leeft was eerder ECHT een bak oma. Tegenwoordig niet meer helaas, maar vroeger bakten we vlaaien (Limburgse) wafels, cakes, koekjes, broodjes noem maar op. Was echt te gek.
Mijn andere oma was niet zo'n bakoma, maar wel een snoepoma. Die had altijd zwart-witjes in haar broekzak
Je bent zeker van de AIVD?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja ja 'lenen'. Dat heet kidnapping tegenwoordig.
ditquote:Op zondag 6 mei 2012 18:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als we tijdens gym gingen verspringen op het veld en de wind stond in de rug, sprong ik altijd een paar meter verder dan de rest.
Ja precies. Wij dus ook. Gewoon bruin brood met vlees of kaas en een pakje sultana's.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja jezus, sommige kinderen hadden echt ie-de-re dag chips bij zich. Ik kreeg ook wel een snoepje mee in de grote pauze, maar dat was dan voor na de boterhammen en echt 1 mini milkyway ofzo. Vond ik prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |