In feite kun je dat wel doen ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Want wat dieren doen is representief voor wat wij horen te doen. Zal ik mijn eigen stront dan maar gaan opeten?
Dankquote:Op zondag 6 mei 2012 17:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat een mooi verhaal.
Traantje wegpinken doet.
het is ook maar alvast een mededeling.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:55 schreef coban het volgende:
[..]
liefje ik ben nog nooit met jou getrouwd geweest
Jouw eetpatroon is meer dat van een sporter. Ik weet niet of je dat veel doet, maar dit is vooral geschikt om spier op te bouwen. Wil je gewoon aankomen - wat betekent dat je in vet aan zult komen - moet je meer koolhydraten binnenkrijgenquote:
Het is en blijft ONZquote:Op zondag 6 mei 2012 17:56 schreef Spouwerranger het volgende:
Laat ook maar. Leken biochemie uitleggen ga ik niet aan beginnen
zou je er niet ziek van worden denk je, je eigen poep opeten.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:56 schreef Spouwerranger het volgende:
Laat ook maar. Leken biochemie uitleggen ga ik niet aan beginnen
Klopt, ik heb af en toe echt de neiging om te serieus te doen hierquote:
serieus?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klopt, ik heb af en toe echt de neiging om te serieus te doen hier
ik ben klaar voor de les meesterquote:Op zondag 6 mei 2012 17:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klopt, ik heb af en toe echt de neiging om te serieus te doen hier
Nogmaals. Ga ik niet aan beginnen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zou je er niet ziek van worden denk je, je eigen poep opeten.
ah toe?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nogmaals. Ga ik niet aan beginnen.
Gewoon elke dag 4 hamburgers eten vol hormonen enzo, dan ben je over een jaartje een dikke tataquote:Op zondag 6 mei 2012 17:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier hadden we het net al over. Ongezond eten lost helemaal niets op.
En daarna sterf ik aan een hartaanval.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Gewoon elke dag 4 hamburgers eten vol hormonen enzo, dan ben je over een jaartje een dikke tata
quote:
Zo te zien lijkt het je zelf ook al vrij aardig. Ik zou zeggen, ga zo doorquote:Op zondag 6 mei 2012 17:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100328150124AABaRmHff lezen
Was ook geen serieuze tip.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier hadden we het net al over. Ongezond eten lost helemaal niets op.
Dan zal iedereen jaloers zijn op mijn gespierde lijf.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:59 schreef coban het volgende:
dimens gewoon wachten tot je 40 bent de meeste mensen krijgen dan een buikje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |