Ik zou graag willen dat het trieste gescheld van Mirjam verwijderd wordt. Zij doet aan selectief modereren, feitelijk kan beter een collega haar rotzooi opruimen aangezien ze puur en alleen haar eigen straatje schoonveegt met haar PMSaanval waar zij mij van beticht. Wel modereert ze een reactie waarin iemand mij gelijk geeft maar laat ze de reactie staan waarin iemand haar gelijk geeft en haalt ze haar eigen echt in en intrieste gescheld niet weg.
Verder kreeg ik recentlijk een ban voor woorden in bijna dezelfde bewoording maar dan tegen een crewmember (bloedhond < > dolle hond). Werkt dit andersom ook zo? Vast niet.
Hoeveel anders zou mijn post worden opgevat als er een

ernaast had gestaan of een

maar nu stond dat er niet en dat was gelijk een vrijbrief om als een wijf op steroids te reageren (haar woorden).
Dit gedrag is een mod onwaardig (wederom, net zoals een hulpbehoevend meisje toewensen dat ze SOA heeft). Maar daar is ze user en is ze vogelvrij (

) maar in deze subforum niet. Heb overigens een TR ingedient maar daar is niks mee gebeurd.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_