abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122441002
Ik heb dus vroeger verscheidene dromen gehad waarbij iemand mij een paar keer met een speer/mes/zwaard in mijn rug stak. Ik voelde dit ook in mijn droom omdat ik mijn rug aanspande op een kramp-achtige manier. Als je dan daarna wakker wordt kun je nog steeds naar voren schieten met je rug. Ik noem het maar even naar voren schieten want dat is wat er eigenlijk gebeurd.
Wie kent deze pijnsteken/verkrampingen in de rug die veel in de slaap optreden? Het is best wel extreem eigenlijk. En ik snap ook niet precies hoe het kan, wel kan ik ze heel af en toe ook ''oproepen'' als ik gewoon wakker ben en over straat loop, dan voel ik dat de steek/kramp aanwezig is en hem dus (in lichtere mate dan in de droom) door kan zetten in de vorm van vele ''pijnlijke'' steken in m'n rug. Maar zoals ik al zei, in dromen zijn (lijken) deze steken stukken heftiger en extremer.
Wie kan het verklaren en/of herkent het?
Ik hoop dat het een beetje een duidelijk verhaal is wat ik betwijfel omdat het voor mezelf ook een nogal onduidelijk fenomeen is.
Kan er op Google ook weinig over vinden behalve menstruatiepijnen en zwangerschappen die ermee te maken hebben. Nou weet ik zeker dat die vrouwen over een heel andere soort pijn praten dan mij en tevens ben ik natuurlijk ook geen vrouw.
Wat wel typisch is, is dat ik vaak ook droom dat iets mij in de rug steekt tijdens deze krampachtige steken die mijn rug naar voren of omhoog laten schieten.

[ Bericht 16% gewijzigd door Tropanzia op 03-02-2013 22:13:25 ]
Digo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')