Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:25 schreef shmoopy het volgende:
Aangeslagen dat Loedertje vanavond is overleden, denk ik dat we deze reeks voort moeten zetten, omdat er (helaas) meer FOK!kers zijn die te maken hebben met kanker.
Ik moet ook erg aan jullie denken... Gia, Slaapmeisje.... Wat moet dat confronterend zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:31 schreef Fratz het volgende:
Ik lig er compleet vanaf, het nieuws van Loedertje heeft me echt geraakt (te meer omdat ik het zelf ook had kunnen zijn).
Rotziekte.
Lieve Fratz, ik hou je even stevig vast. Kunnen we samen huilen. Jij moet nog heel lang blijven hoor. Anders haal ik je persoonlijk terug.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:31 schreef Fratz het volgende:
Ik lig er compleet vanaf, het nieuws van Loedertje heeft me echt geraakt (te meer omdat ik het zelf ook had kunnen zijn).
Rotziekte.
Op zich een goed idee schmoopy, maar het voelt voor mij nog steeds als Loedertjes topic. Ik kwam hier eigenlijk alleen voor haar. Om haar te steunen en mijn ervaringen met chemo te delen zodat ze zich een beetje kon voorbereiden. Mijn eigen strijd met borstkanker en het chemo traject waar ik nu in zit, bespreek ik al in het mammapoli topic.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 02:25 schreef shmoopy het volgende:
Aangeslagen dat Loedertje vanavond is overleden, denk ik dat we deze reeks voort moeten zetten, omdat er (helaas) meer FOK!kers zijn die te maken hebben met kanker.
Dat is het zeker Moonah, maar nog meer voor Fratz aangezien zij uitzaaiingen op afstand heeft en dat bij de andere meiden en mezelf niet zo is. Is toch een heel ander uitgangspunt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik moet ook erg aan jullie denken... Gia, Slaapmeisje.... Wat moet dat confronterend zijn.voor jullie allen.
Haal je hier geen kracht uit ?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Op zich een goed idee schmoopy, maar het voelt voor mij nog steeds als Loedertjes topic. Ik kwam hier eigenlijk alleen voor haar. Om haar te steunen en mijn ervaringen met chemo te delen zodat ze zich een beetje kon voorbereiden. Mijn eigen strijd met borstkanker en het chemo traject waar ik nu in zit, bespreek ik al in het mammapoli topic.
Ik heb geen verstand van kanker.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:15 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dat is het zeker Moonah, maar nog meer voor Fratz aangezien zij uitzaaiingen op afstand heeft en dat bij de andere meiden en mezelf niet zo is. Is toch een heel ander uitgangspunt.
Voor jou ook sterktequote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:12 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Op zich een goed idee schmoopy, maar het voelt voor mij nog steeds als Loedertjes topic. Ik kwam hier eigenlijk alleen voor haar. Om haar te steunen en mijn ervaringen met chemo te delen zodat ze zich een beetje kon voorbereiden. Mijn eigen strijd met borstkanker en het chemo traject waar ik nu in zit, bespreek ik al in het mammapoli topic.
Sorry chemo brainsquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Haal je hier geen kracht uit ?
En het is shmoopy
Dat heb je mooi verwoord Slaapmeisje.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:27 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Sorry chemo brains
En kracht haal ik uit mezelf. Door elke dag dankbaar te zijn dat ik weer een dag mag genieten van elke regendruppel en elke zonnestraal. Door te genieten van de kleine en de grote dingen in het leven, door in het NU te leven. Morgen kan het wel eens afgelopen zijn. Elke dag is dus een geschenk.
LIF / Kanker (ziekte)quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:27 schreef indaha het volgende:
Ik zou het ook wel fijn vinden als er een algemeen topic was , mijn man heeft nierkanker gehad en ze waren er op tijd bij dus hij heeft alleen een operatie gehad.
Maar als het anders was gelopen had ik best wel veel vragen gehad en had zo'n topic best fijn gevonden .
Haar laatste post op dit forum, en dan ook nog deze woorden...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:01 schreef Loedertje het volgende:
ben op deze aardbol nog.niet klaar...
Gelukkig niet, vind het al super dat je meeleeftquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:22 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van kanker.Gelukkig...
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb je mooi verwoord Slaapmeisje.
Dat je maar lang wakker blijft.
Eensch!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:23 schreef Staal het volgende:
Ik vind het in ieder geval fijn dat deze reeks blijft bestaan. Users zullen zelf bepalen of er behoefte aan is, maar Loedertje is deze reeks gestart. Dat wilde ze graag en niet alleen voor haarzelf.
Het is niet de eerste keer dat een user is komen te overlijden. Meestal is er even aandacht voor en dan verdwijnen die posten naar de bodem van FOK! Ik persoonlijk zou het fijn vinden als ze in de OP van deze reeks komt te staan zodat er toch iets blijft ter nagedachtenis aan Loedersje. FOK! had een heel belangrijke plaats in haar leven.
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 17:23 schreef tong80 het volgende:
Gia, wat vind jij van het woord kanker op Fok! en dat er mee wordt gescholden. Net als mongool. Ik kan daar slecht tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |