Je mag best een beetje optreden in dat topic hoor.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
had je het er in het begin niet heel moeilijk mee? Of ging het meteen al goed?
de enige die daar zit te kloot iolen dat ben jij, en yuri. Ik had al gezegd dat het wel klaar was. Ga mee n het topic, of zoek een ander topic.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je mag best een beetje optreden in dat topic hoor.
Ach die 16 nog wat zit ook de hele tijd te stoken met zijn kingtokkie.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de enige die daar zit te kloot iolen dat ben jij, en yuri. Ik had al gezegd dat het wel klaar was. Ga mee n het topic, of zoek een ander topic.
probeer dan eens de verstandige te zijn in plaats van steeds te happenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach die 16 nog wat zit ook de hele tijd te stoken met zijn kingtokkie.
Ik klootviool daar niet, ik probeer serieus te reageren maar krijg steeds van die stompzinnige dingen naar mijn hoofd geslingerd.
Ik spreek jou dan ook aan om een beetje op te treden.quote:Op donderdag 1 november 2012 22:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
probeer dan eens de verstandige te zijn in plaats van steeds te happenhet topic an sich is namelijk bijzonder nteressant, het gebitch is gewoon storend.
ik kan me prima reddenquote:Op donderdag 1 november 2012 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik spreek jou dan ook aan om een beetje op te treden.
Kwijtgeraakt terwijl het aan het zoeken was.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waar is het 'Op zoek naar een kledingstuk' topic?
quote:
Stel je niet zo aan en ga ergens anders klootviolen.quote:Op zondag 3 februari 2013 01:52 schreef porsche1 het volgende:
No, het was een topic wat elektrische sigaretten verkocht, het hete vanoutlet.
Waarom hebben jullie dit super topic verwijderd? Maakt me boos.
IK VRAAG GEWOON WAAR DAT TOPIC HEEN IS MOET JE NIET DIRECT BOOS WORDEN DOE RUSTIGquote:Op zondag 3 februari 2013 11:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan en ga ergens anders klootviolen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |