daar is al eerder over gesproken en toen hebben we er voor gekozen het niet te doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:29 schreef kwiwi het volgende:
Hoi dames, vraagje: moeten we vragen om een slowchat te openen (voortvloeiende uit het hardlooptopic voor beginners), of mag dat zomaar?
Inmiddels wel, bleek nu, omdat het de spuigaten uitliep. Maar volgens mij blijven de mensen die het niet leuk vinden allemaal vanzelf weg, dus is het al 'opgelost'quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
daar is al eerder over gesproken en toen hebben we er voor gekozen het niet te doen.
je houdt de sc nooit helemaal uit het topic door er een tweede topic naast te openen, en veel vaste posters zitten er niet op te wacten
Niet vragen of de moderator van dat subforum niet het goede voorbeeld wilt tonen door zelf een foto van haar outfit van vandaag te posten? En moet dat verandert worden in:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:12 schreef Mylene het volgende:
Topic opgeschoond, opzouten met dat gewauwel.
Dat is best wel (zeg maar gerust heel erg) apart.quote:
wat is met een topic over een kapsel, dat is toch gewoon een goede vraag ,als ik dat toch wil wetenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:51 schreef Mylene het volgende:
@ Modus, als het geldzaken betreft WGR, als het om de items zelf gaat LIF.
@ Sjipsjap, we zitten niet te wachten op jouw topic diarree van mooiboy topics. De users zelfs ook niet. En nu ik je toch spreek, ook kappen met het kicken van oude topics. Dat flikte je van de week ook weer.
je zou even kunnen kijken en vragen in Sauna reviews #13quote:Op zondag 2 september 2012 13:37 schreef Iwanius het volgende:
Weet iemand een centraal? topic waar je info kunt krijgen over hele goede (beste?) Sauna's met massage? Ik heb het dan niet over veredelde prostituee huizen maar waar je echt gemasseerd wordt als in "botten breken".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |