abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113164786
Hallo!

Ik snap dat ik dit beter aan een dokter kan vragen :P
Maar ik vroeg me gewoon iets af

Maar ik ben een week geleden op vakantie van een trap gevallen op mijn bil, maar toen ik de grond raakte voelde ik een klap op mijn borstbeen/ribben?

Daarna deed het pijn met ademen en als ik bukte.

Nu een week later is het nog niks verbetert, voel een constante druk op mijn borst en als ik buk doet het nog zeer, behalve het ademen ging de volgende dag weer goed.
Maar zou je je borstbeen kunnen kneuzen of ribben terwijl je op je kont valt (was niet echt op mijn stuitje) of zou ik gewoon een spier verrekt hebben?

Dank!
pi_113165720
Hmm misschien toch maar even aan een dokter vragen als het over een paar dagen niet over is :')
pi_113165835
Je voelde een klap op je borstbeen en dat doet nu pijn en je vraag je af waarom je borstbeen pijn doet?
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2012 @ 22:45:26 #4
25682 2cv
Niet subtiel
pi_113165837
Jemig, TS reageert op haar eigen topic met een fipo (bijzonder) en er komt iets intelligents uit ook !

Hulde ! _O_
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_113165934
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 22:45 schreef dotKoen het volgende:
Je voelde een klap op je borstbeen en dat doet nu pijn en je vraag je af waarom je borstbeen pijn doet?
ja das toch raar als je op je reet valt :')
pi_113165985
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 22:45 schreef 2cv het volgende:
Jemig, TS reageert op haar eigen topic met een fipo (bijzonder) en er komt iets intelligents uit ook !

Hulde ! _O_
Dank :)
Denk miss herkent iemand iets kan toch :6
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2012 @ 22:50:25 #7
25682 2cv
Niet subtiel
pi_113166202
Nee, sorry. De laatste keer dat mijn borstbeen pijn deed had het iets te maken met de zaag die er mee in aanraking kwam.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_113175651
Misschien is er een bloedprop in de haarvaten van je longen geschoten.. Dit wordt ook ervaren als drukkende pijn ( google: longembolie).

Het lijkt me sterk dat je door zo'n trauma iets breekt, dus misschien een kneuzing. Soort overcompensatie van je spieren rondom je borstbeen/ribben om de val op te vangen
pi_113175824
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 22:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hmm misschien toch maar even aan een dokter vragen als het over een paar dagen niet over is :')
Een kneuzing kan wel iets langer duren dan een paar dagen. Geef het een weekje, als 't dan niet minder wordt ga dan pas naar de dokter.
pi_113175860
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 06:06 schreef Martinous het volgende:
Misschien is er een bloedprop in de haarvaten van je longen geschoten.. Dit wordt ook ervaren als drukkende pijn ( google: longembolie).

Het lijkt me sterk dat je door zo'n trauma iets breekt, dus misschien een kneuzing. Soort overcompensatie van je spieren rondom je borstbeen/ribben om de val op te vangen
Longembolieėn zijn wel populair op dit forum of niet? Als je niet weet wat je moet zeggen, zeg dan liever niets.
I feel kinda Locrian today
pi_113176616
Maak een afspraak met je huisarts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')