quote:Op zondag 8 maart 2009 01:34 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Thanks! Gebruikte vroeger ook veel brylcreem, maar had toen nog niet zo lang haar. Zal het eens proberen.
Ik ben ook weer eens op brylcreme over gestapt sinds vandaag. Gebruikte het een jaar geleden ook maar om de een of andere reden wou ik toen even wat andersquote:Op maandag 9 maart 2009 10:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is wel heel vet spul, daar moet je wel rekening mee houden.
Ben niet zo bekend met alles. Hoe kan dit een slechte invloed op je haar hebben, te lang in laten zitten?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat is wel heel vet spul, daar moet je wel rekening mee houden.
Wat voor gel/mousse/wax gebruik je?quote:
Heb ik ook hoor, dus komt meer voor, leuk kapsel, maar eeeh, probeer eens zijkantquote:Op maandag 15 juni 2009 21:45 schreef jortkeldert het volgende:
[ afbeelding ]
Onderand alweer naar de kapper geweest, is nu een stuk minder dik aan de zeikanten. Het lijkt wel of het haar aan de voorkant maar niet wil groeien terwijl de zeikant juist heel erg groeit. Mensen die hetzelfde hebben?En wat denken jullie van dit kapsel?
Dat heb ik volgens mij ook wel eens gedaan, krijg je wel gespleten punten vanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ga mijn haar 1001 dagen niet knippen.
Dat is lang geleden! Je haar ziet er goed uitquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:15 schreef Skv het volgende:
Mijn haar is op het moment zo lang, zodra ik geld heb maar weer eens naar de kapper!
[ afbeelding ]
Je begint iig een echt nieuw jaar op deze manier, kun je weer opnieuw beginnen met het hele procesquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:27 schreef BlackSheep het volgende:
Typisch dat dit topic de dag dat ik mijn lange haar af heb laten knippen weer in mijn active topics voorbijkomt
blonde stekeltjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:41 schreef KermitKikker het volgende:
Topic is aardig doodgebloed door de jaren heen, ooit is het voor mij goede inspiratie geweest om mijn haar te laten groeien. ondertussen loop ik al enkele jaren met heerlijk makkelijk gelloos lang haar rond. Ondertussen is het weer eens tijd om naar de kapper te gaan
Iemand leuke suggesties voor mijn haardos?
[ afbeelding ]
Omgquote:Op maandag 17 november 2008 23:59 schreef Krentenbol. het volgende:
Mijn haar groeit ook niet meer zo snel als eerst
Pas geleden bij de kapper geweest (puntjes) en dat doet toch altijd weer pijn![]()
[ afbeelding ]
Iddquote:
Ik heb wel eens een topic gekickt van 9 jaar oudquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:01 schreef Staaf het volgende:
Mensen met wat before en after foto's? Ik laat het nu ook groeien maar knip het wel telkens in model. Vorig jaar stekeltjes en nu zit ik op ong 8-9 cm. Twijfel nog of ik het lang laat groeien ivm representatiefheid op werk enz
Goeie progressie! Hou je het hier bij of ga je voor nog langer. Zo'n lengte wil ik mss ook wel proberen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerste foto is 2,5 jaar terug. Tweede foto (april 2014) was een kutperiode, dat haar ging alle kanten op en het liefst wilde ik het er weer af. Ik had ook gewoon gel kunnen gebruiken, of vaker naar de kapper kunnen gaanNet iets langer dan jij nu hebt schat ik.
3e foto was afgelopen juni, ik was er nog steeds niet tevreden mee, je ziet het ook onder mijn oren, het ging een beetje opzij en raar zitten.
Laatste foto is vers van de pers, het voelt nu veel beter, zakt ook qua zwaartekracht denk ik. Ik kan ook afwisselen tussen haar achter mijn oren/gewoon los of eventueel staart/knot (als ik aan het tuinieren/stofzuigen/bezig ben wel handig).
Ik ga komende week voordat ik 6 weken op vakantie ga wel weer eens langs de kapper om het bij te laten punten, merk toch wel de dode punten.
Ik ga deze week naar de kapper om die dode punten weg te halen, maar daarna laat ik het nog wel langer groeien, als ik dat niets vind ga ik weer terug naar deze lengte.quote:Op maandag 7 december 2015 04:26 schreef Staaf het volgende:
[..]
Goeie progressie! Hou je het hier bij of ga je voor nog langer. Zo'n lengte wil ik mss ook wel proberen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |