Voorzitter met teveel ego.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:28 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Co weg moest.
Omdat Munstermanquote:Op zondag 6 mei 2012 16:28 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Co weg moest.
En dat na winst in de eerste wedstrijd.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:37 schreef eight het volgende:
Hij gaf Schalke de overwinning cadeau zodat ze zich beter konden concentreren op de competitie![]()
![]()
Ze kwamen zelfs bij Schalke of voorsprong en in de rust stond het nog gelijk, maar zijn sterkste spelers bleven op de bankquote:
Dan gaan ze toch via de fair-play de EL in?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:46 schreef GGMM het volgende:
Totaal gefaald idd. Zie ze ook de play-off's niet winnen.
Tellen de wedstrijden in de play offs ook nog mee in het fair play klassement?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:54 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Dan gaan ze toch via de fair-play de EL in?
Waarschijnlijk wel ja, wat voor Nederland wel weer goed zou zijn. Laat Vitesse die play-off's maar winnen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:54 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Dan gaan ze toch via de fair-play de EL in?
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:03 schreef SonicVolcano het volgende:
McClaren: "I'm very proud of the boys. We didn't lose, we nearly won. I mean, two goals against VVV is a hell of a performance. Champagne for everybody on the way back home."
Journalist: ......
They are watching when they win 10-0quote:Op zondag 6 mei 2012 17:49 schreef Helpmefok het volgende:
ARE YOU WATCHING LEROY FER
ARE YOU WATCH-ING WIJ-NAL-DUM
You win, you lose, or you play a draw...everything is possible.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
The ball is round. It's eleven against eleven.
Eens, zijn gewoon subtop.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:33 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik snap ook niet wat die tukkers nou moeilijk doen. Ze zijn 1 keer toevallig kampioen geworden en nu zeuren ze dat ze zesde zijn geworden, daar horen ze toch gewoon te staan?
Jij kijkt alleen naar de statistieken. Als je kijkt wat de top 6 met uitzondering van Ajax in de laatste 10 wedstrijden heeft weggegeven... pff.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:33 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik snap ook niet wat die tukkers nou moeilijk doen. Ze zijn 1 keer toevallig kampioen geworden en nu zeuren ze dat ze zesde zijn geworden, daar horen ze toch gewoon te staan?
Nee hoor, ik kijk naar alle clubs op zich. De top 3 is weer gewoon zoals ie hoort te zijn. Ajax, Feyenoord, Psv, daar hoort Twente gewoon niet bij.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen naar de statistieken. Als je kijkt wat de top 6 met uitzondering van Ajax in de laatste 10 wedstrijden heeft weggegeven... pff.
Twente had veel meer uit dit seizoen kunnen halen, en dat is helaas niet gebeurd.
Daarom zijn de tukkers teleurgesteld.
Als we het hele seizoen kut hadden gespeeld had je niemand horen klagen.
Geen speld tussen te krijgenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ja die anderen hebben ook genoeg weggeven en die balen ook, AZ, PSV had ook tweede kunnen worden. Zelfde verhaaltje hoor, zij hebben alleen minder laten liggen dan Twente.
Of wou je zeggen dat AZ niet meer uit het seizoen kon halen?
Of wou je zeggen dat PSV niet meer uit het seizoen kon halen?
34 wedstrijden, je staat waar je hoort.
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:14 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk naar alle clubs op zich. De top 3 is weer gewoon zoals ie hoort te zijn. Ajax, Feyenoord, Psv, daar hoort Twente gewoon niet bij.
Er zijn maar twee spelers die zoveel scoren, en hij is de tweede, de loser, de man die je dus uitzwaait?quote:
Ver gezocht.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn maar twee spelers die zoveel scoren, en hij is de tweede, de loser, de man die je dus uitzwaait?
Absoluut, AZ en PSV hebben ook veel laten liggen, Feyenoord ook, Heerenveen ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:05 schreef Geo4kant het volgende:
Ja die anderen hebben ook genoeg weggeven en die balen ook, AZ, PSV had ook tweede kunnen worden. Zelfde verhaaltje hoor, zij hebben alleen minder laten liggen dan Twente.
Of wou je zeggen dat AZ niet meer uit het seizoen kon halen?
Of wou je zeggen dat PSV niet meer uit het seizoen kon halen?
34 wedstrijden, je staat waar je hoort.
Rohypnol.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:47 schreef TLC het volgende:
Wat zou er in hun thee zijn gegooid na de 2-6 tegen PSV ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |