Nee, maar is wel belangrijk voor Feyenoord. Als City kampioen is, zal Guidetti zeker weg gaan (volgens de posters hier)quote:Op zondag 6 mei 2012 17:06 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Dit is niet het Premier League topic.
Ah ok, maar ik denk niet dat dat voor City van belang is. Ze hebben op dit moment genoeg alternatieven, en Guidetti is niet zo'n groot talent dat ze dat risico gaan nemen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, maar is wel belangrijk voor Feyenoord. Als City kampioen is, zal Guidetti zeker weg gaan (volgens de posters hier)
Wat moeten we met die kerel dan volgens jou?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verlengen (tegen het zelfde salaris als nu) en verhuren voor een jaartje zou het beste voor beide zijn. Maar denk dat we hem gewoon weg doen, Newcastle mag hem hebben van mij.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:08 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Ah ok, maar ik denk niet dat dat voor City van belang is. Ze hebben op dit moment genoeg alternatieven, en Guidetti is niet zo'n groot talent dat ze dat risico gaan nemen.
Geniaal jaquote:Op zondag 6 mei 2012 17:07 schreef Merkie het volgende:
"Wij staan boven Wijnaldum" en "Are you watching Leroy Fer"![]()
.
Goeie comeback danquote:Op zondag 6 mei 2012 17:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik had mezelf een VBL pauze gegeven. Geen ban.
Hoelang heeft hij nog een contract?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:10 schreef jakees het volgende:
Dan sta je 1-0 achter. Dan slenter je het veld af, vooral niet rennen joh er staat niets op het spel. En dan nog verhaal halen. Jonge jonge dan heb je echt een feyenoord hart, weg met die vent! Ik vond het feit dat hij het veld af slenterde nog 3x erger dan het verhaal halen.
oh ja Feyenoord
Dat veld afslenteren ik kan daar nog kwaad om worden, moet je maar terugkijken.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:12 schreef RvLaak het volgende:
[..], nu kan Feyenoord er nog geld voor krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |