quote:Op zondag 6 mei 2012 17:30 schreef foetre het volgende:
Het is nu wachten op de loting voor 3e voorronde cl.Dat zal wel half juli worden ofzo.
Speeldata 31 juli en 7 augustus.
quote:Scenario: Feyenoord eindigt als tweede
Derde voorronde Europa Cup I
Heenwedstrijd: 31 juli / 1 augustus
Terugwedstrijd: 7 / 8 augustus
Bij winst: vierde voorronde Europa Cup I
Heenwedstrijd: 21/22 augustus
Terugwedstrijd: 28/29 augustus
Bij verlies: vierde voorronde UEFA Cup
Heenwedstrijd: 23 augustus
Terugwedstrijd: 30 augustus
Is me niet eens opgevallen, was allang blij dat ie ophoerde met dat egoïstische spel van m. Je ziet Schaken en Cissé bij elke actie om zich heen kijken. Bal komt misschien niet aan, maar ze zien anderen tenminste staan. Bij Cabral gaat die kop niet één keer omhoog bij zijn acties. Vorige week ook nietbij de goal. Hij ging erin toevallig. Vandaag tot 10x toe niet terwijl alles zo'n beetje openlag. Terecht gewisseld en laat m optiefen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:42 schreef Dekatria het volgende:
Cabral mag overigens optyfen nu, jézus wat een arrogant egoïstisch kutventje is het toch ook. Die houding van hem richting Koeman bij z'n wissel, fuck dat
niet zo fijn voor het nederlands voetbalquote:Op zondag 6 mei 2012 17:32 schreef RvLaak het volgende:
Het kan nog zo veel mooier worden voor Rotterdam... Als Twente de PO wint, gaat Excelsior de EL in
Waarin speelt Feyenoord volgend jaar John?twitter:superguidetti twitterde op zondag 06-05-2012 om 16:19:03Yeeeeeees
![]()
#Feyenoord #championsleuage reageer retweet
Echt al die schoten van hem op doel kon ik zelfs tegen houdenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Is me niet eens opgevallen, was allang blij dat ie ophoerde met dat egoïstische spel van m. Je ziet Schaken en Cissé bij elke actie om zich heen kijken. Bal komt misschien niet aan, maar ze zien anderen tenminste staan. Bij Cabral gaat die kop niet één keer omhoog bij zijn acties. Vorige week ook nietbij de goal. Hij ging erin toevallig. Vandaag tot 10x toe niet terwijl alles zo'n beetje openlag. Terecht gewisseld en laat m optiefen.
quote:PSV won zondag met 1-3 bij Excelsior, maar de spelers stonden na afloop toch teleurgesteld op het veld. Omdat Feyenoord sc Heerenveen versloeg, stegen de Eindhovenaren niet op de ranglijst en spelen zij volgend seizoen in de Europa League. En dat deed pijn bij Kevin Strootman.
De middenvelder van PSV had gehoopt dat Heerenveen in eigen huis kon winnen van Feyenoord, maar dit gebeurde niet. "Je kunt ook niet verwachten van een club die elke topwedstrijd met vijf goals tegen verliest dat ze nu wel winnen!!", zei de gefrustreerde Strootman op Twitter. PSV eindigde als derde, met een punt minder dan Feyenoord.
Man, zelf ik nog & ik zit nu met een overbelaste knie waardoor ik nauwelijks kan lopenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Echt al die schoten van hem op doel kon ik zelfs tegen houden![]()
Inderdaad, daar schieten we niet echt veel mee op.quote:
RTV Rijnmondquote:Op zondag 6 mei 2012 17:34 schreef super-gabber het volgende:
Waar wordt de huldiging zometeen uitgezonden?
Zo balverliefd dat ie de bal wilde aaienquote:Op zondag 6 mei 2012 17:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Echt al die schoten van hem op doel kon ik zelfs tegen houden![]()
quote:Het feest dat Feyenoord zondagavond met haar supporters viert is live te volgen via Radio en TV Rijnmond. In de Kuip worden duizenden fans verwacht, omdat de Rotterdamse club de voorronde van de Champions League heeft bereikt.
De poorten van Stadion Feyenoord gaan om 18.00 uur open, waarna er gewacht zal worden op de terugkeer van de selectie uit Heerenveen waar de plaatselijke SC met 3-2 werd verslagen. De verwachting is dat de spelers van Feyenoord rond 19.30 uur het veld van de Kuip zullen betreden om zich toe laten juichten door de eigen fans.
Op Radio Rijnmond wordt vanaf 18.00 uur aandacht besteed aan het feestje van Feyenoord en de herdenking van Pim Fortuyn, die ook vandaag plaatsvindt.
Op TV Rijnmond wordt om 19.15 uur gestart met FC Rijnmond. Daarin de livebeelden uit de Kuip
Haha ja zeggen dat je terug wil, of dat het een kut keus is krijg je nog 10x meer hoon over je heenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje zuur: "feli, altijd al mijn eerste liefde geweest, blijf achter mijn keuze staan"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |