Niet overtuigd hoor!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:17 schreef Guidetti het volgende:
Heerlijk al die mensen die zich hier druk maken. Wordt gewoon 0-1. Afgesproken werk.
Heerenveen heeft ook genoeg aan een gelijkspel.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:17 schreef Guidetti het volgende:
Heerlijk al die mensen die zich hier druk maken. Wordt gewoon 0-1. Afgesproken werk.
Zeg dat wel jaquote:
Ja nou inderdaad, dan worden we mooi derdequote:Op zondag 6 mei 2012 15:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als we de nul maar houden, dan is het goed.
Niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:19 schreef eight het volgende:
[..]
Heerenveen heeft ook genoeg aan een gelijkspel.
[..]
Zeg dat wel ja
Via Fair Play klassement Europa inquote:
Alleen Vlaar en BMI zijn echt goed.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:21 schreef Slobeend het volgende:
Bakkal en Cisse zijn slecht, Cabral moet effectiever zijn.
Hadden ze bakkal gehuurd van PSV?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:21 schreef Slobeend het volgende:
Bakkal en Cisse zijn slecht, Cabral moet effectiever zijn.
daar heb je een punt inquote:Op zondag 6 mei 2012 15:23 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
dan moeten ze begin juli al voetballen en dat willen ze niet
De Vrij en Leerdam ook wel. Assaidi krijgt wel veel ruimte van Leerdam, maar doet er nog niet zoveel mee.quote:
Cabral is echt een drama ja, Schaken heeft het ook niet echt.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:31 schreef Gert het volgende:
Heerenveen gaat nog even door zoals ze zijn begonnen, zegt de ass. trainer.
En Feyenoord zie ik eerlijk gezegd niet op eigen kracht scoren. Vooral Cabral is echt dramatisch, maar Schaken kiest ook steeds de verkeerde optie.
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:31 schreef Gert het volgende:
Kappen met die middenvelders scouten, laat Immers maar zitten en ga voorin versterking kopen.
quote:
ging verhaal halen waarom ie eruit moest. K*****jochquote:Op zondag 6 mei 2012 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik volg de wedstrijd via de radio. Wat deed Cabral dan?.
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:49 schreef Guidetti het volgende:
Haha hoe dik ligt het erop XD Heerenveen doet niets meer
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:52 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
NOG ÉÉN GOAL COME ON FEYENOORD
Aan zelfoverschatting geen gebrek dus bij Cabralquote:Op zondag 6 mei 2012 15:50 schreef Stringer het volgende:
[..]
ging verhaal halen waarom ie eruit moest. K*****joch
Dan hoor je niet thuis op dit niveauquote:
Natuurlijk jongen, die willen niet meer.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen laat steeds meer steken vallen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Haha, Heerenveen supporters "wiijj gaan europa in"
Dit komt wel goed denk ik
Voelt goed hèquote:
quote:
Tja begrijpelijk, als verliezen hetzelfde resultaat geeft als winnen.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:57 schreef xSanjay het volgende:
Friezen die zingen wij gaan Europa on, hoe zielig is dat
Dit ookquote:Op zondag 6 mei 2012 15:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ARE YOU WATCHING LEROY FER! AND GINI OFCOURSE!
Sibon mag er ook nog wel 1 maken eigenlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geef trouwens Vlaar ook even een goal, als iemand er één verdient.
Die zeker ook, de speling is er, dus laat maar gaan. 89ste minuut vind ik wel een mooi aantal.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Sibon mag er ook nog wel 1 maken eigenlijk
Laten we aub voor een keer eens rustig de wedstrijd uitspelenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Sibon mag er ook nog wel 1 maken eigenlijk
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:02 schreef CoolStoryBro het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoord met het behalen van de 2de plek. Ik gun het jullie veel meer dan die PSV'ers. Veel succes in de voorrondes. Gr, een Ajacied
psvquote:Op zondag 6 mei 2012 16:02 schreef waaromniet1988 het volgende:
Welke club of clubs hebben zich dan gemeld voor Bakkal??
Dit dusquote:Op zondag 6 mei 2012 16:02 schreef CoolStoryBro het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoord met het behalen van de 2de plek. Ik gun het jullie veel meer dan die PSV'ers. Veel succes in de voorrondes. Gr, een Ajacied
Frustie jongen. PSV mag lekker opkankeren met zijn subsidie. Feijenoord en Ajax doen het meeste puur met de jeugd. Zo hoort het. Niet alleen maar kopen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:03 schreef xSanjay het volgende:
al die Amsterdammers die ineens schijnheilig voor Feijenoord juichen.
Altijd al gezegd, wat een spelerquote:Op zondag 6 mei 2012 16:00 schreef RobertoCarlos het volgende:
MANUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Ik juich tegen PSVquote:Op zondag 6 mei 2012 16:03 schreef xSanjay het volgende:
Ik gun het Feyenoord ook veel meer dan die arrogente PSV'ers met hun gemeentegeld.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:03 schreef xSanjay het volgende:
Volgens mij heeft Ajax nog steeds de grootste begroting, maar dat kan aan mij liggenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frustie jongen. PSV mag lekker opkankeren met zijn subsidie. Feijenoord en Ajax doen het meeste puur met de jeugd. Zo hoort het. Niet alleen maar kopen.
Dat is balen, dat wordt een nieuwe speler halen BAM BAM BAM
Kippenvel.quote:
ben jij Feyenoorder?quote:
en dat dusquote:Op zondag 6 mei 2012 16:05 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Ik gun het Feyenoord ook veel meer dan die arrogente PSV'ers met hun gemeentegeld.
Hopelijk heeft Feyenoord de weg naar boven weer voorgoed ingezet en mogen we weer meer mooie klassiekers in de toekomst aanschouwen. Echt respect wat Feyenoord dit seizoen heeft gepresteerd
ROTTERDAMSE PIEMOL IN JE POEPERTTTT!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:05 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Ik gun het Feyenoord ook veel meer dan die arrogente PSV'ers met hun gemeentegeld.
Hopelijk heeft Feyenoord de weg naar boven weer voorgoed ingezet en mogen we weer meer mooie klassiekers in de toekomst aanschouwen. Echt respect wat Feyenoord dit seizoen heeft gepresteerd
are you watching Leroy Fer?!?!quote:Op zondag 6 mei 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Fer en Wijnaldum sportieve verbetering, jullie voorronde cl, gefeliciteerd
En zowat alleen maar eigen jeugd spelersquote:Op zondag 6 mei 2012 16:05 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ajax nog steeds de grootste begroting, maar dat kan aan mij liggen
quote:
En ook een warme hand voor transgender Mertens met zijn kampioenswedstrijdquote:Op zondag 6 mei 2012 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Fer en Wijnaldum sportieve verbetering, jullie voorronde cl, gefeliciteerd
nija edit gozertquote:
Hahahahaha helemaal niks in Eindhoven ga maar weer lekker bij de gemeente aankloppen en huilie huilie doen.quote:
transgenderquote:Op zondag 6 mei 2012 16:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En ook een warme hand voor transgender Mertens met zijn kampioenswedstrijd
Een grotere begroting betekent dat je ook meer kan investeren in je eigen jeugd, Daarnaast loopt er genoeg op het veld bij Ajax wat echt wel een vermogen heeft gekost.. Dus heel die discussie om gemeentegeld slaat helemaal nergens opquote:Op zondag 6 mei 2012 16:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En zowat alleen maar eigen jeugd spelers
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En ook een warme hand voor transgender Mertens met zijn kampioenswedstrijd
HAHAHAHquote:Op zondag 6 mei 2012 16:09 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Hahahahaha helemaal niks in Eindhoven ga maar weer lekker bij de gemeente aankloppen en huilie huilie doen.![]()
![]()
haha die hebben geen cent te makken. Moeten verkopen. Wordt genieten om die tiny met z'n grafkop dit weer recht te zien lullen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
We gaan fijn kijken voor wie PSV allemaal komend jaar de portemonnee trekt uit frustratie
Die vanquote:Op zondag 6 mei 2012 16:09 schreef Typisch het volgende:
Welke gif zal ik achter de gif van Pieters zijn dansje plakken? Ik wil er eentje van Feyenoord, dan doe ik ipv dat van ojox Feyenoord Champions League.
Inderdaad, lekker wegwezenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:10 schreef Cara het volgende:
zag net de replay terug van het juichen bij de 1-3, die zure kop van Cabral
Het is en blijft een zielloze koopclub, kopen zullen ze blijven doen, ze kennen niet anders.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:10 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
haha die hebben geen cent te makken. Moeten verkopen. Wordt genieten om die tiny met z'n grafkop dit weer recht te zien lullen.
Gewoon Manu volgend jaarquote:Op zondag 6 mei 2012 16:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker wegwezen. Koeman was helemaal klaar met hem, en terecht.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:09 schreef Typisch het volgende:
Welke gif zal ik achter de gif van Pieters zijn dansje plakken? Ik wil er eentje van Feyenoord, dan doe ik ipv dat van ojox Feyenoord Champions League.
Mikey woont daarquote:Op zondag 6 mei 2012 16:11 schreef Typisch het volgende:
Ik ga morgen een kaartje kopen voor Lerra F. Wie wist ookalweer zijn adres hier?Iemand woonde daar in Tukkerland toch?
Ga is lekker blij zijn met CL ipv dat gejank over andere clubs.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:11 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Het is en blijft een zielloze koopclub, kopen zullen ze blijven doen, ze kennen niet anders.
Miss kan philips meer lampen verkopen voor hun![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe eens rustig joh. Of heb je teveel Frustisap op?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:12 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ga is lekker blij zijn met CL ipv dat gejank over andere clubs.
Droeftoeter.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |