quote:toen werd mijn opa het een keer zat en sprong hij van zijn fiets af om die vent een pak rammel te geven maar op dat moment haalde die vent een scalpel ter voorschijn.
Ja kan wel, tenzij de opa in kwestie een anti-steekvest aanhad en een Ruger met extra clips op zak heeft. Anders zou het geen goed idee zijnquote:Op zondag 6 mei 2012 12:39 schreef HunterSThompson het volgende:
Hoe oud is je opa? Kan hij de kerel niet zelf een paar corrigerende tikken geven?
Enige wat je eigenlijk kan doen ook...quote:Op zondag 6 mei 2012 12:41 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik was dus allang verhuisd, maar goed..
Waar je al bijna 20 jaar woont moet je gewoon achter laten voor een gek.quote:
Het is vreselijk maar probeer die gek maar eens weg te krijgen...quote:Op zondag 6 mei 2012 12:50 schreef spierbal het volgende:
[..]
Waar je al bijna 20 jaar woont moet je gewoon achter laten voor een gek.
Je kan mensen best een zetje richting de hel geven.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:53 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Het is vreselijk maar probeer die gek maar eens weg te krijgen...
Al zou ik in de buurt wonen zou ik dagelijks wel iets doen om hem paranoïde te maken, alleen woon ik 20 km verder opquote:Op zondag 6 mei 2012 12:54 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Terugtreiteren tot ie zelfmoord pleegt.
Hmm dat zou misschien kunnen, volgende keer eens aan mijn opa vragen of hij weet uit welk gesticht hij komt.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:55 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Of maak een melding van z'n gedrag bij z'n behandelend arts.
Regelgeving zorgt er toch voor dat er niets mee gedaan wordt.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:56 schreef spierbal het volgende:
[..]
Hmm dat zou misschien kunnen, volgende keer eens aan mijn opa vragen of hij weet uit welk gesticht hij komt.
Je zou er toch een melding van kunnen maken, je gaat geen informatie opvragen daar.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Regelgeving zorgt er toch voor dat er niets mee gedaan wordt.
Weer een instantie erbij die met de handen gebonden is door de regelgeving!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:10 schreef spierbal het volgende:
[..]
Je zou er toch een melding van kunnen maken, je gaat geen informatie opvragen daar.
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:18 schreef ukga het volgende:
Dat is het mooie van Nederland; de politie / overheid / hogere instanties kan niets doen om jouw (opa) te beschermen. Je staat machteloos hoevaak je ook klaagt en aangifte doet, maar als je zelf het heft in handen neemt, door bijvoorbeeld die buurman ff flink het licht uit zn ogen te meppen, dan mag je gelijk 3 weken zitten.
Welkom in ons land!
Wat zou jij dan doen? Misschien heb ik er wat aan want ik kom ook niet van m´n onderbuurman afquote:Op zondag 6 mei 2012 12:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan mensen best een zetje richting de hel geven.
Ik zou hem tormenteren tot in de diepste uithoeken van de hel en terug.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:26 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
[..]
Wat zou jij dan doen? Misschien heb ik er wat aan want ik kom ook niet van m´n onderbuurman af
Jouw toiletafvoer aansluiten op z'n waterleiding.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:26 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
[..]
Wat zou jij dan doen? Misschien heb ik er wat aan want ik kom ook niet van m´n onderbuurman af
Hij had het ook bij paar vrouwen gedaan in de flat (oma's) die hebben ook aangifte gedaan, sinds dien doet ie alleen nog de manen en dan voornamelijk mijn opa en zijn bovenbuurman, en hij is al een keer voorgeleidt da's al paar jaar geleden.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:30 schreef abhinnaya het volgende:
Dat is niet helemaal waar. De politie krijgt zoveel aangiftes van bedreigingen en shit dat ze er gewoon geen tijd hebben voor hebben om actie te ondernemen. Er wordt pas actie ondernomen als er een dossier is opgebouwd en dat lijkt hier nog te mager.
Worden er meer mensen getreiterd in de flat naast je opa en buurman zodat jullie met z'n allen na ieder incident aangifte kunnen doen? Dan komen de politie of andere instanties echt wel in actie...
ik zou aanbellen bij die buurman om ff te praten over de situatie en hem de mogelijkheid geven om het man tot man op te lossen. Zodra hij hier niet bereidt toe is, is dit ook prima. Dan kom ik de volgende keer weer langs met een paar goons van me gym, alleen dan wordt er niet meer gepraat.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:26 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
[..]
Dan krijg je alleen maar over-en-weer gepest.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:41 schreef bobbernaut het volgende:
Ik zou die gozer meteen hebben neergehoekt..
Maar wat dacht je van poep in een krant en dat door zn brievenbus doen en aansteken?
Of met watervaste stift allemaal dingen op zijn deur schrijven.
Aanbellen en als deur opengaat troep naar binnen gooien?
Vuurwerk in zijn brievenbus?
Spugen in zijn brievenbus, allemaal troep in zijn brievenbus gooien?
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:39 schreef ukga het volgende:
[..]
Ik zou aanbellen bij die buurman om ff te praten over de situatie en hem de mogelijkheid geven om het man tot man op te lossen. Zodra hij hier niet bereidt toe is, is dit ook prima. Dan kom ik de volgende keer weer langs met een paar goons van me gym, alleen dan wordt er niet meer gepraat.
Dit klinkt zeer redelijk. Heeft iemand die vervelende vent ooit gesproken?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:43 schreef ukga het volgende:
[..]
Dan krijg je alleen maar over-en-weer gepest.
Mijn strategie is altijd; geef iemand 1x de mogelijk tot praten. Je weet nooit hoe de vork in de steel zit, en dan heeft de persoon in kwestie altijd de mogelijkheid gehad om te stoppen of een probleem op te lossen. Zodra dit niet lukt, en de persoon gat weer door, dan is er altijd nog de mogelijkheid tot geweld.
Hmm alleen aangesproken op zijn gedrag, maar die vent zit ook onder de drugs dus echt aanspreekbaar zou hij ook niet zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:55 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dit klinkt zeer redelijk. Heeft iemand die vervelende vent ooit gesproken?
Hard-drugs?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:33 schreef spierbal het volgende:
[..]
Hmm alleen aangesproken op zijn gedrag, maar die vent zit ook onder de drugs dus echt aanspreekbaar zou hij ook niet zijn.
dat 3 weken zitten valt echt wel mee. vaak wordt de politie niet eens gebeld en als die wel gebeld wordt komen ze niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:18 schreef ukga het volgende:
Dat is het mooie van Nederland; de politie / overheid / hogere instanties kan niets doen om jouw (opa) te beschermen. Je staat machteloos hoevaak je ook klaagt en aangifte doet, maar als je zelf het heft in handen neemt, door bijvoorbeeld die buurman ff flink het licht uit zn ogen te meppen, dan mag je gelijk 3 weken zitten.
Welkom in ons land!
bel de politie wegens overlast van dealen enzo. Gewoon beetje aandikke. dan komen ze vast wel ff langsquote:Op zondag 6 mei 2012 15:33 schreef spierbal het volgende:
[..]
Hmm alleen aangesproken op zijn gedrag, maar die vent zit ook onder de drugs dus echt aanspreekbaar zou hij ook niet zijn.
Inderdaad dan sta je alleen maar in het nadeel.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef Pulzzar het volgende:
Tja, wat kan je doen?
Bij elke keer dat er wat gebeurt, aangifte doen; de politie wordt het dan zo zat dat ze wel actie gaan ondernemen. Je kan ook melding doen bij de organisatie die de woningen verhuurt of de gemeente. Misschien is er een buurtwacht die erop toeziet hoe het in de wijk eraan toegaat?
Voor eigen rechter gaan spelen, zou ik iig niet doen, omdat je alleen jezelf ermee hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |