ga ik ook zo nog maar eens proberenquote:Op maandag 7 mei 2012 00:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey moppie![]()
Ik heb fok weer bijgelezen (voor zover ik zin had) en ga maar weer eens naar bed
![]()
die van mij is net aangevuldquote:
Jep, nummer 2 is ook aangekomenquote:
jep, time flies when you are having fun...quote:
Zekerquote:Op maandag 7 mei 2012 08:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jep, time flies when you are having fun...
vertel, vertel, leuke verhalen wil ik altijd horenquote:Op maandag 7 mei 2012 08:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
ZekerDit weekend had van mij langer mogen duren
Gewoon erg leuk weekend gehad... Vrijdag een meet met wat mensen van FOK! samen met iemand waar ik mee aan het daten ben enzoquote:Op maandag 7 mei 2012 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vertel, vertel, leuke verhalen wil ik altijd horen
Sol
Mooizo! Das een lange meet... van vrijdag tot en met gisterquote:Op maandag 7 mei 2012 08:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon erg leuk weekend gehad... Vrijdag een meet met wat mensen van FOK! samen met iemand waar ik mee aan het daten ben enzoEn ehm... Gisteren pas thuis gekomen enzo
![]()
Tofquote:Op maandag 7 mei 2012 08:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gewoon erg leuk weekend gehad... Vrijdag een meet met wat mensen van FOK! samen met iemand waar ik mee aan het daten ben enzoEn ehm... Gisteren pas thuis gekomen enzo
![]()
MDquote:
Goed weekend gehad dusquote:Op maandag 7 mei 2012 08:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
![]()
Meet was vrijdagavond al over hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooizo! Das een lange meet... van vrijdag tot en met gister![]()
Zeker tof. En ja er was een meet. Uit dit topic: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #5quote:Op maandag 7 mei 2012 08:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof.
En even in de Koenmodus:
Was er een meet? Waarom wist ik daar niets vanaf?
/koenmodus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |