Ik heb hier tabak, helaas is mijn wiet op. Maar als je in Rotterdam woont ben je van harte welkom.quote:Op zondag 6 mei 2012 03:37 schreef strawberry_hill het volgende:
& mijn wiet& sigaretten zijn gejat.. fabulous!
quote:Op zondag 6 mei 2012 03:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb hier tabak, helaas is mijn wiet op. Maar als je in Rotterdam woont ben je van harte welkom.
Rustig. Was lui vandaag, moet weer in normaal ritme komen dus haal nachtje door. Lekker hele dag niets gedaan, niet eens aangekleedquote:
ben je nakend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm just a figment of your imagination
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 87% gewijzigd door Tangledup op 06-05-2012 07:51:52 ]Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
Dat lijkt me nou leukquote:Op zondag 6 mei 2012 09:42 schreef Tangledup het volgende:
Als ik rond deze tijd nog in bed lig dan ben ik ziek.. of heeft mijn vriendin me overtuigd om weer naar bed te komen
9 van de 10 keer wil ze dan alleen maar knuffelen en valt ze weer in slaap.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou leuk
"Faxje, kom je nog eventjes d'r bij kruipen??"
quote:Op zondag 6 mei 2012 10:19 schreef El_Matador het volgende:
Een Colombiaanse met achternaam Gutenmorgen... ik lig nog steeds dubbel.
De meeste latinas kunnen trouwens niet zoenen.
haha, jij bent vroeg op...quote:
Ben niet op pad geweest vannachtquote:Op zondag 6 mei 2012 10:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
haha, jij bent vroeg op...
Hier gaat alles on 3 uur dicht, dus net thuis.
Hoest met het blonde charmante engeltje?
quote:Op zondag 6 mei 2012 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Is het vandaag Moederdag of volgende week?
Aha ok...quote:Op zondag 6 mei 2012 11:05 schreef Tangledup het volgende:
Het is heel toepasselijk op de 13e van deze maand.
dat kan er ook nog wel bijquote:Op zondag 6 mei 2012 11:40 schreef twi het volgende:
Benieuwd of -Strawberry- zo blij is met deze TT, trouwens. Hoi, spytoolende -Strawberry-!
Ben je eigenlijk in Delft naar een cafe gegaan of ergens anders?quote:
den haagquote:Op zondag 6 mei 2012 12:01 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk in Delft naar een cafe gegaan of ergens anders?
Lijkt mij dat er in Delft meer mannen dan vrouwen zijn.
Grote Markt?quote:
Wat? Grote Markt niet goed genoeg voor jou?quote:
nee ,niet in mijn eentjequote:Op zondag 6 mei 2012 12:05 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Wat? Grote Markt niet goed genoeg voor jou?
goedemorge!quote:Op zondag 6 mei 2012 12:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Goeiemorgen
Ik was eerst heel vroeg wakker, en toen weer gaan slapen want Bartje zou mij om half 12 ophalen. Toen heeftmij om kwart over 11 wakker gemaakt dat het al bijna half 12 was
En nu zit ik hier nog op de bank want bart staat in de file
Als die nog veel later komt gaan we straks met zn 3 weg denk ik
Haha ben jij nou serieus? Ik ga stuk hierquote:Op zondag 6 mei 2012 12:09 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hoe gaat het met jouw liefdesleven?
eww daglichtquote:Op zondag 6 mei 2012 12:09 schreef Tangledup het volgende:
Het lijkt buiten wel zomer, maar ik zit binnen soep te eten
bedankt..i was just wondering hoe dat bij andere vrouwen gaatquote:Op zondag 6 mei 2012 12:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Haha ben jij nou serieus? Ik ga stuk hier
Je bent zeker ook bang voor knoflook?quote:
ik ben DOL op knoflook,ik ben gewoon nogal hardcore fokkerquote:
Aantal posts: 1500 (gemiddeld 13 per dag)quote:Op zondag 6 mei 2012 12:13 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben gewoon nogal hardcore fokker
ik ben verloofd en monogaamquote:Op zondag 6 mei 2012 12:10 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
bedankt..i was just wondering hoe dat bij andere vrouwen gaat
vind ik al veel ook ik heb een soort van leven af n toeik heb zo mijn momenten,wacht maar tot de volgende vkantiequote:Op zondag 6 mei 2012 12:16 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Aantal posts: 1500 (gemiddeld 13 per dag)
Het is maar wat je hardcore noemt.
Ik heb er 18 per dag gemiddeld en ik kom hier vaak hele dagen nietquote:
....soms hebben mensen een leven,ik ook af en toequote:Op zondag 6 mei 2012 12:18 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik heb er 18 per dag gemiddeld en ik kom hier vaak hele dagen niet
...quote:
I'm bored.quote:
Slachtoffer? Heb ik iets verkeerd gedaan dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:25 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ok en ik ben het perfecte slachtoffer ofzo?
krijg je daar een harde e-pener vn twi??quote:Op zondag 6 mei 2012 12:25 schreef twi het volgende:
Ik ben pas hardcore FOK!ker!
[/einde ePeen-bericht]
laat maar,voel me fucked upquote:Op zondag 6 mei 2012 12:25 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Slachtoffer? Heb ik iets verkeerd gedaan dan?
Why?quote:
Geduld is een schone zaak.quote:
Niks bijzonders. 's avonds met vriendin op de bank gehangen en TV gekeken.quote:
ok relaxtquote:Op zondag 6 mei 2012 12:31 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Niks bijzonders. 's avonds met vriendin op de bank gehangen en TV gekeken.
Twi heeft altijd een harde pener. E-pener of anderwijs.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:26 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
krijg je daar een harde e-pener vn twi??
Vroeg me altijd al af wat zijn geheim isquote:Op zondag 6 mei 2012 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi heeft altijd een harde pener. E-pener of anderwijs.
Daarom is hij zo geliefd.
Nou, dit dus. En het feit dat hij een oldbee is.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:34 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Vroeg me altijd al af wat zijn geheim is
goede comboquote:Op zondag 6 mei 2012 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, dit dus. En het feit dat hij een oldbee is.
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, dit dus. En het feit dat hij een oldbee king bee is.
Self-fulfilling prophecy en zulks.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:37 schreef strawberry_hill het volgende:
kan je me ook vertellen waarom sommigen zo gehaat zijn?
Geen idee.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:37 schreef strawberry_hill het volgende:
kan je me ook vertellen waarom sommigen zo gehaat zijn?
Hai schatje.quote:
Brak. Ik had de avond daarvoor weinig geslapen, wel om 7 uur opgestaan en kwam pas om 9 uur thuis van werken. Dus slapen.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:50 schreef strawberry_hill het volgende:
hoi myr! Hoe was jouw zaterdagavond?
Onder anderequote:Op zondag 6 mei 2012 12:26 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
krijg je daar een harde e-pener vn twi??
de big tasty is terug!quote:Op zondag 6 mei 2012 12:55 schreef Watertornado het volgende:
Misschien ga ik ook effe lekker naar buiten. Met de bus naar de McDonalds gaan bijvoorbeeld.
Na al je rants over McDonalds begin je me nu wel een beetje teleur te stellen hoor WT.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:55 schreef Watertornado het volgende:
Misschien ga ik ook effe lekker naar buiten. Met de bus naar de McDonalds gaan bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:55 schreef Watertornado het volgende:
De bus naar de Mac...quote:Op zondag 6 mei 2012 12:55 schreef Watertornado het volgende:
Netjes hoor. Hoeveel kilo nog twi?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:00 schreef twi het volgende:
[..]
Na al je rants over McDonalds begin je me nu wel een beetje teleur te stellen hoor WT.
Wist je dat...
...het voor mij ongeveer vier jaar geleden is geweest dat ik een stap in een McDonalds zette tot vorige week zaterdag?
15~20quote:Op zondag 6 mei 2012 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De bus naar de Mac...
Kun je niet laten bezorgen?
[..]
Netjes hoor. Hoeveel kilo nog twi?
Dan is er niks van je over mang!quote:
Oei, wat is je record?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:00 schreef twi het volgende:
[..]
Wist je dat...
...het voor mij ongeveer vier jaar geleden is geweest dat ik een stap in een McDonalds zette tot vorige week zaterdag?
Nee:quote:Op zondag 6 mei 2012 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De bus naar de Mac...
Kun je niet laten bezorgen?
[..]
quote:5 Heeft McDonald’s een bezorgservice?
In het verleden heeft McDonald´s een test gedaan met bezorgservice. Naar aanleiding van de bevindingen van deze test is besloten niet te gaan bezorgen, daar wij anders de kwaliteit van onze producten niet kunnen waarborgen. Franse Frietjes werden bij deze test niet thuisgebracht omdat deze niet warm gehouden konden worden.
4 jaar denk ik.quote:
Vertel me hoe ik jouw goedkeuring weer kan herwinnen!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:00 schreef twi het volgende:
[..]
Na al je rants over McDonalds begin je me nu wel een beetje teleur te stellen hoor WT.
De volgende keer heel hard:"GODVERDOMME ROT OP MET JE PLEURIS MAC, WE GAAN MET Z'N ALLEN NAAR DE ARGENTIJN EN IEDEREEN DIE NIET MEE WIL ROT MAAR OP!" schreeuwen.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertel me hoe ik jouw goedkeuring weer kan herwinnen!
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:07 schreef twi het volgende:
[..]
De volgende keer heel hard:"GODVERDOMME ROT OP MET JE PLEURIS MAC, WE GAAN MET Z'N ALLEN NAAR DE ARGENTIJN EN IEDEREEN DIE NIET MEE WIL ROT MAAR OP!" schreeuwen.
Mag ik een assertiviteitscursus bij jou volgen, sensei?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:07 schreef twi het volgende:
[..]
De volgende keer heel hard:"GODVERDOMME ROT OP MET JE PLEURIS MAC, WE GAAN MET Z'N ALLEN NAAR DE ARGENTIJN EN IEDEREEN DIE NIET MEE WIL ROT MAAR OP!" schreeuwen.
Gelijk oversteken met de kennis van alles waar jij alles-en-een-beetje-meer van weet.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mag ik een assertiviteitscursus bij jou volgen, sensei?
Als toetje na die kapsalon. Welke smaak?quote:
Nja, heb af en toe last van mijn eigen schouders, en dan kan ik flink hard drukken.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, volgens mij masseer jij heel zacht.
strawberry cheescake.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als toetje na die kapsalon. Welke smaak?
Genoteerdquote:Op zondag 6 mei 2012 13:43 schreef Myraela het volgende:
Massages moeten een beetje hard, zonder grof te gaan doen.
Mijn ouders kwamen langs.quote:
Klootzak.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ouders kwamen langs.![]()
Maar nee, ik ga het lekker zelf opeten.
Ik wilde pannenkoeken gaan eten, maar kebab is misschien wel lekkerder. Maar dat heb ik recenter nog gegeten. Hmm.quote:
Lekkerquote:Op zondag 6 mei 2012 13:44 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
strawberry cheescake.
hmm that reminds me..
ja heb nog wat in de vriezer liggen jup ik ga het gelijk even opetenquote:
Lekker, gisteren nog gedanst en gesjanst?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:06 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja heb nog wat in de vriezer liggen jup ik ga het gelijk even opeten
Nee met musical meisje. Maar is met een groepje. Maar wel leuk dat ze me mee vroeg. En ze vind me wel een beetje leuk denk.quote:
Hopelijk lukt het met jullie tweede plaats. Ik wil die huldiging ervoor wel zien. Denk dat ik 'm opneem voor op DVD.quote:
ik shake mijn ass nietquote:Op zondag 6 mei 2012 14:09 schreef DigitalGirl het volgende:
En is het nog wat geworden met shake that ass?
CA vertel dit meisje nu eens je advies van onlangs...quote:
Welk adviesquote:Op zondag 6 mei 2012 14:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
CA vertel dit meisje nu eens je advies van onlangs...
Sh wil dat niet. En kan haar niet ongelijk geven.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
CA vertel dit meisje nu eens je advies van onlangs...
Zo wil ik ook wel feyenoord kijken. Moet je wel even uitleggen hoe de buitenspelregel werktquote:Op zondag 6 mei 2012 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
Feyenoord
We zitten er klaar voor!
[ afbeelding ]
Raarquote:Op zondag 6 mei 2012 14:18 schreef DigitalGirl het volgende:
Krijg een banner van russion love match.
Gehehe ja die blijft lastig hè?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo wil ik ook wel feyenoord kijken. Moet je wel even uitleggen hoe de buitenspelregel werkt
ja,zij niet met mijquote:Op zondag 6 mei 2012 14:16 schreef kree het volgende:
[..]
Sh wil dat niet. En kan haar niet ongelijk geven.
Wel oogcontact gemaakt met jongens sh?
Ja heel lastigquote:
Nee dat kan niet. Dan heb je dus geen oogcontact gehad.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:20 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja,zij niet met mij
story of my live
Het is best simpel. Maar ik ga me er niet aan wagen om het uit te leggenquote:
Zelfs dan kijk ik niet. Ik hoop eigenlijk dat een leuke jonge dame mij overhaalt om samen met haar voetbal te gaan kijken.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
Het is best simpel. Maar ik ga me er niet aan wagen om het uit te leggen
Bovendien boeid dat voetbal me eigenlijk niks. Kijk alleen ek en wk als nl speelt eigenlijk.
straks gebeurt hetzelfde als in Assenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:22 schreef Myraela het volgende:
Ik zie alweer genoeg mensen om dus een meet te regelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i lol'di'm just a figment of your imagination
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:26 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
straks gebeurt hetzelfde als in AssenDaar moest ik ook wel om lachen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i lol'd![]()
gewoon totaal geen intressequote:Op zondag 6 mei 2012 14:22 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Dan heb je dus geen oogcontact gehad.
Of bedoel je dat ze niet naar je toe kwamen nadat je oogcontact had?
Waar zou jij een meet organiseren?quote:
Ja maar hoe bedoel je dat nou?quote:
quote:
Sorry ik kijk nu voetbalquote:Op zondag 6 mei 2012 14:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De flirt tips en hoe makkelijk het wel niet was.
als de laatste man, voorbij de linie is.....quote:Op zondag 6 mei 2012 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo wil ik ook wel feyenoord kijken. Moet je wel even uitleggen hoe de buitenspelregel werkt
Lijkt mij leuk, kan eventueel gecombineerd worden met Scheveningen.quote:
haha, samen een keer een wedstrijd kijken? Dan kan je het live uitleggenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als de laatste man, voorbij de linie is.....
beachparty!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt mij leuk, kan eventueel gecombineerd worden met Scheveningen.
nee ik ben al verbannenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha, samen een keer een wedstrijd kijken? Dan kan je het live uitleggen
Door wie?quote:
Tofquote:
and he's coming back for more..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm just a figment of your imagination
hoor overal voetbal-"feestje" en fotos met lekkere hapjes... en ik ben zielig alleen =( zoals elke wedstrijdquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:49 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
and he's coming back for more..OH BOY!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan nodig jij mensen uit. Ik heb zelf niets met voetbalquote:Op zondag 6 mei 2012 14:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoor overal voetbal-"feestje" en fotos met lekkere hapjes... en ik ben zielig alleen =( zoals elke wedstrijd
Ja leuk...quote:Op zondag 6 mei 2012 14:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Het was al best duidelijk door de naam, de ondertitel en de avatar
ghehe heus... komen jullie bij je eigen feest weg om in mijn huis te komen zitten....?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan nodig jij mensen uit. Ik heb zelf niets met voetbal
Ik kijk geen voetbal ga gewoon zitten fokken ofzo.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe heus... komen jullie bij je eigen feest weg om in mijn huis te komen zitten....?
oh tis niet dat voetbal me mega boeit, maar vind t wel gezellig enzoquote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kijk geen voetbal ga gewoon zitten fokken ofzo.
Gezelligheid is belangrijker. Nodig mensen uit of ga naar mensen toe. Of doe zoals ik ga wat anders doenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh tis niet dat voetbal me mega boeit, maar vind t wel gezellig enzo
heb behendigheidswedstrijd gelopen... ging precies zoals verwacht... Jess (mn oudste) rende tijdens t 2e rondje t veld af om naar mn andere hond te gaan...... * boingg...* uitgefloten, te veel tijdverlies...quote:Op zondag 6 mei 2012 15:01 schreef kree het volgende:
Ik kijk ook geen voetbal, lekker boeiend allemaal.
Nou iemand nog wat anders te vertellen dan onderhand?
Haha dat soort dingen hoef ik met de honden hier niet te proberen, die gaan alleen hun neus achterna.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb behendigheidswedstrijd gelopen... ging precies zoals verwacht... Jess (mn oudste) rende tijdens t 2e rondje t veld af om naar mn andere hond te gaan...... * boingg...* uitgefloten, te veel tijdverlies...
iemand van de vereniging is meerdere keren kampioen geworden... met een tekkelquote:Op zondag 6 mei 2012 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
Haha dat soort dingen hoef ik met de honden hier niet te proberen, die gaan alleen hun neus achterna.
Blijven jachthonden natuurlijk.
Trouwens ben nu weer thuis sinds 2 weken dus zie die ouwe weer, en ze ziet er ouder uit gewoon.
En nog steeds zeer pootje![]()
Tekkeltje is wel vrolijk trouwens.
ik heb vandaag niet gefrisbeet....quote:Op zondag 6 mei 2012 15:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Ach ja, je kunt nu in ieder geval beter frisbeeën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
jaa het kan wel, maar nu nog iemand die het ze gaat lerenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
iemand van de vereniging is meerdere keren kampioen geworden... met een tekkeldus OOK jachthonden kunnen t leren
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:08 schreef marbasnarf het volgende:
dit is behendigheid (mn oudste trouwens)heb het vroeger gedaan maar die honden zijn al doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe we hebben er hier aardig wat gehad onderhand.Do what you love, love what you do!
oeh coowl!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:08 schreef kree het volgende:
[..]
jaa het kan wel, maar nu nog iemand die het ze gaat leren
Ik heb er nu niet zoveel meer mee te maken omdat ik niet meer thuis woon.
Maar mis de hondjes wel, leuk als ik dan effe thuis kom en ze me nog gewoon herkennen.
Hehe die tekkels is een schatje, kruipt ie gelijk in je nek.
Die heeft trouwens wat prijsjes gewonnen op shows dan.
Niet qua behendigheid.
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:08 schreef marbasnarf het volgende:
dit is behendigheid (mn oudste trouwens)Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
ze komen trouwens van de http://www.duitsestaandedraadhaar.com/quote:Op zondag 6 mei 2012 15:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh coowl!
moet trouwens ook weer show training gaan volgen met de jongste, komen weer shows aan!
je kan me alles vertellenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:11 schreef kree het volgende:
[..]
ze komen trouwens van de http://www.duitsestaandedraadhaar.com/
Best wel bekend, maar hun doen ook echt veel qua shows en dingen, ben er wel een paar keer geweest.
Echt honden mensen, haha hele schuur met puppies en honden en een groooot stuk afgezet terrein erachter waar ze rond kunnen lopen.
ik denk dat jachthonden lastiger zijn?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je kan me alles vertellenben niet zo thuis in de jachthonden (en zeker niet de fokkers ervan) ben zelf meer van de veedrijvers
nah niet persee lastiger, tis maar net wat je van een hond verlangt... ik heb een hel nerveus druk ras (Border) en heb een jackrussel gehad (ook hyper) en daar kan ook niet iedereen tegen.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:14 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk dat jachthonden lastiger zijn?
Zie je wel eens andere soorten maar die zijn gehoorzamer denk ik?
Ja dat is zo, nu zijn we er hier niet echt mee bezig.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nah niet persee lastiger, tis maar net wat je van een hond verlangt... ik heb een hel nerveus druk ras (Border) en heb een jackrussel gehad (ook hyper) en daar kan ook niet iedereen tegen.
Wil gewoon een ras wat MET de baas werkt, een jachthond werkt meer voor een baas (veel zelfstandiger enzo)
heheh ieuw! das niet de bedoeling hahaquote:Op zondag 6 mei 2012 15:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is zo, nu zijn we er hier niet echt mee bezig.
Maar het heeft wel wat, die jachthonden eigen willetje vooral, train dat er maar uit.
Respect hoor voor die echte trainers, die dan die honden zo trainen dat ze ook de prooi terug brengen.
Die van ons eten hem op
Ja je moet er mee bezig blijven idd.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heheh ieuw! das niet de bedoeling haha
Was ook best trots dak met mn jackrussell best ver in de gehoorzaamheid kwam, liep op zelfde niveau als waar ik met mn beauc loop, was best trots!
Zonde dat nieuwe eigenaar (helaas moeten herplaatsen toen oudste ziek werd) niets mee doet, beestje luistert nu voor geen meter meer
Ja zelfde probleem hier.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:48 schreef Tangledup het volgende:
Het kloterige van kleren kopen: ik heb pas behoefte ze te kopen op het moment dat ik ze nodig heb.
En niet maanden van tevoren
Die hebben een enorme prestatie geleverd door tweede te eindigen in de competitiequote:
errrr... juist jaquote:Op zondag 6 mei 2012 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die hebben een enorme prestatie geleverd door tweede te eindigen in de competitie
Iets wat niemand had verwacht
Echt enorm tof inderdaad. Ja ik ben stiekem nog steeds een beetje Feyenoord fan. Ik hoop echt dat ze deze lijn vasthouden en volgend jaar ook zo goed spelen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die hebben een enorme prestatie geleverd door tweede te eindigen in de competitie
Iets wat niemand had verwacht
Sorry het is geen Ado, Ajax, Psv, insert andere club hierquote:
ik hou niet van voetbalquote:Op zondag 6 mei 2012 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry het is geen Ado, Ajax, Psv, insert andere club hier
Daar kijk ik naar uit! Het EKquote:Op zondag 6 mei 2012 16:09 schreef Tangledup het volgende:
EK en WK voetbal volg ik nog wel.. maar voor de rest boeit het mij echt geen ene reet.
Ja wel hoor. Wie wil er nu niet naar 22 mooie mannen kijken als vrouwquote:Op zondag 6 mei 2012 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar kijk ik naar uit! Het EK
Ik leef ook voor het voetbal en Feyenoord
Iets wat velen niet kunnen begrijpen
Alleen Heloef
Andere sport wel?quote:
Ja, het EK is altijd nog wel grappig omdat ik niet voor Nederland ben, maar mijn vriendin wel.quote:
Welke mooie mannenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja wel hoor. Wie wil er nu niet naar 22 mooie mannen kijken als vrouw
[..]
Andere sport wel?
Hierquote:
Mijn man is voor Spanje...quote:Op zondag 6 mei 2012 16:15 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ja, het EK is altijd nog wel grappig omdat ik niet voor Nederland ben, maar mijn vriendin wel.
Altijd gezellig
Bij mij is het een klassieker.. Nederland tegen Duitslandquote:
Fanatieke vrouwelijke supportersquote:Op zondag 6 mei 2012 16:19 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Bij mij is het een klassieker.. Nederland tegen Duitsland
En zij wordt heel fanatiek als ze kijkt lol. Ik hoef dan maar een paar opmerkingen te maken dat Nederland voor de zoveelste keer faalt en dan gaat ze door het lint. Sadist dat ik ben
Haha, weet ik voor veel mannen is dat een pre kunnen jullie samen kijken.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Welke mooie mannen
Ik kijk om het voetbal hoor
http://www.ek2012speelschema.net/quote:Op zondag 6 mei 2012 16:28 schreef DigitalGirl het volgende:
Wanneer zijn de NLse wedstrijden van het EK trouwens. Nog even vrij vragen.
Moeilijk he.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:28 schreef DigitalGirl het volgende:
Wanneer zijn de NLse wedstrijden van het EK trouwens. Nog even vrij vragen.
Beetje jammer ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:18 schreef Myraela het volgende:
Zitten helemaal niet veel knappe mannen bij het voetbal.
Welke sporten zijn wel knappen mannen?quote:
Dat kun je niet afmeten aan de sport.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke sporten zijn wel knappen mannen?
neequote:Op zondag 6 mei 2012 16:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja wel hoor. Wie wil er nu niet naar 22 mooie mannen kijken als vrouw
[..]
Andere sport wel?
Bij atletiek en zwemmen zijn ze meestal wel anders gebouwd dan bij voetbal.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat kun je niet afmeten aan de sport.
Ja maar dan nog kan er een rotkop op zitten.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:34 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Bij atletiek en zwemmen zijn ze meestal wel anders gebouwd dan bij voetbal.
om een lekkere hooligan te spotten...?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
Zo nu even douchen en dan richting de kuip!!!
skateboarders/ surfersquote:Op zondag 6 mei 2012 16:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke sporten zijn wel knappen mannen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anouk
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dan heb je een lange zomer voor je met het EK en olympische spelenquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
Er zitten ook weinig mooie vrouwen in het voetbal.
Alleen deze eigenlijk.OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anouk14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
shit is dat nu alquote:Op zondag 6 mei 2012 16:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je een lange zomer voor je met het EK en olympische spelen
Ja hopelijk is het lekker weer dan kun je buiten iets anders doen.quote:
Gewoon een oranje bavaria jurkje aan en een kroeg in met een scherm.quote:
Nee?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
om een lekkere hooligan te spotten...?
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
Er zitten ook weinig mooie vrouwen in het voetbal.
Alleen deze eigenlijk.Ik dacht dat het een foto van C_A zou zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anouk
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ik ben wel klaar met mannenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:39 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Gewoon een oranje bavaria jurkje aan en een kroeg in met een scherm.
Krijg je als vrouw iig genoeg aandacht op de after party.
haha dus over naar de vrouwen?quote:
nee helemaal niks meer,tis mooi geweestquote:Op zondag 6 mei 2012 16:44 schreef kree het volgende:
[..]
haha dus over naar de vrouwen?
Paiq is niks mis mee, maar voor mij kansloos in ieder geval.
Andere sites ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:44 schreef kree het volgende:
[..]
haha dus over naar de vrouwen?
Paiq is niks mis mee, maar voor mij kansloos in ieder geval.
Beetje strawberry_hill time nu?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:45 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee helemaal niks meer,tis mooi geweest
Altijd alleen dus?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:45 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee helemaal niks meer,tis mooi geweest
Alsof ze nu al beslist voor de rest van haar leven.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:46 schreef kree het volgende:
[..]
Altijd alleen dus?
Respect hoor voor de mensen die daar vrede mee hebben.
Ik wil het toch niet eigenlijk.
Ze loopt gewoon te mokken en om aandacht te vragen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Alsof ze nu al beslist voor de rest van haar leven.
Dat slaat wel weer om hoor.
Ja denk ik ook wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Alsof ze nu al beslist voor de rest van haar leven.
Dat slaat wel weer om hoor.
waar slaat dat nu weer op... ze kan toch wel ff geen relatie willen...?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:47 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ze loopt gewoon te mokken en om aandacht te vragen.
Net zoals jij toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
waar slaat dat nu weer op... ze kan toch wel ff geen relatie willen...?
Moet je haar posts van de afgelopen dagen eens rustig doorlezenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
waar slaat dat nu weer op... ze kan toch wel ff geen relatie willen...?
mja... maar das toch gene aandacht vragen.. vind dat SH best mag zeggen toch?quote:
nee,heb er gewoon even geen in meer in heeft niets met mokken te maken wel met mezelf rust gunnenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:47 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ze loopt gewoon te mokken en om aandacht te vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |