Ik heb hier tabak, helaas is mijn wiet op. Maar als je in Rotterdam woont ben je van harte welkom.quote:Op zondag 6 mei 2012 03:37 schreef strawberry_hill het volgende:
& mijn wiet& sigaretten zijn gejat.. fabulous!
quote:Op zondag 6 mei 2012 03:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb hier tabak, helaas is mijn wiet op. Maar als je in Rotterdam woont ben je van harte welkom.
Rustig. Was lui vandaag, moet weer in normaal ritme komen dus haal nachtje door. Lekker hele dag niets gedaan, niet eens aangekleedquote:
ben je nakend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm just a figment of your imagination
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 87% gewijzigd door Tangledup op 06-05-2012 07:51:52 ]Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
Dat lijkt me nou leukquote:Op zondag 6 mei 2012 09:42 schreef Tangledup het volgende:
Als ik rond deze tijd nog in bed lig dan ben ik ziek.. of heeft mijn vriendin me overtuigd om weer naar bed te komen
9 van de 10 keer wil ze dan alleen maar knuffelen en valt ze weer in slaap.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou leuk
"Faxje, kom je nog eventjes d'r bij kruipen??"
quote:Op zondag 6 mei 2012 10:19 schreef El_Matador het volgende:
Een Colombiaanse met achternaam Gutenmorgen... ik lig nog steeds dubbel.
De meeste latinas kunnen trouwens niet zoenen.
haha, jij bent vroeg op...quote:
Ben niet op pad geweest vannachtquote:Op zondag 6 mei 2012 10:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
haha, jij bent vroeg op...
Hier gaat alles on 3 uur dicht, dus net thuis.
Hoest met het blonde charmante engeltje?
quote:Op zondag 6 mei 2012 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Is het vandaag Moederdag of volgende week?
Aha ok...quote:Op zondag 6 mei 2012 11:05 schreef Tangledup het volgende:
Het is heel toepasselijk op de 13e van deze maand.
dat kan er ook nog wel bijquote:Op zondag 6 mei 2012 11:40 schreef twi het volgende:
Benieuwd of -Strawberry- zo blij is met deze TT, trouwens. Hoi, spytoolende -Strawberry-!
Ben je eigenlijk in Delft naar een cafe gegaan of ergens anders?quote:
den haagquote:Op zondag 6 mei 2012 12:01 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk in Delft naar een cafe gegaan of ergens anders?
Lijkt mij dat er in Delft meer mannen dan vrouwen zijn.
Grote Markt?quote:
Wat? Grote Markt niet goed genoeg voor jou?quote:
nee ,niet in mijn eentjequote:Op zondag 6 mei 2012 12:05 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Wat? Grote Markt niet goed genoeg voor jou?
goedemorge!quote:Op zondag 6 mei 2012 12:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Goeiemorgen
Ik was eerst heel vroeg wakker, en toen weer gaan slapen want Bartje zou mij om half 12 ophalen. Toen heeftmij om kwart over 11 wakker gemaakt dat het al bijna half 12 was
En nu zit ik hier nog op de bank want bart staat in de file
Als die nog veel later komt gaan we straks met zn 3 weg denk ik
Haha ben jij nou serieus? Ik ga stuk hierquote:Op zondag 6 mei 2012 12:09 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hoe gaat het met jouw liefdesleven?
eww daglichtquote:Op zondag 6 mei 2012 12:09 schreef Tangledup het volgende:
Het lijkt buiten wel zomer, maar ik zit binnen soep te eten
bedankt..i was just wondering hoe dat bij andere vrouwen gaatquote:Op zondag 6 mei 2012 12:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Haha ben jij nou serieus? Ik ga stuk hier
Je bent zeker ook bang voor knoflook?quote:
ik ben DOL op knoflook,ik ben gewoon nogal hardcore fokkerquote:
Aantal posts: 1500 (gemiddeld 13 per dag)quote:Op zondag 6 mei 2012 12:13 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben gewoon nogal hardcore fokker
ik ben verloofd en monogaamquote:Op zondag 6 mei 2012 12:10 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
bedankt..i was just wondering hoe dat bij andere vrouwen gaat
vind ik al veel ook ik heb een soort van leven af n toeik heb zo mijn momenten,wacht maar tot de volgende vkantiequote:Op zondag 6 mei 2012 12:16 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Aantal posts: 1500 (gemiddeld 13 per dag)
Het is maar wat je hardcore noemt.
Ik heb er 18 per dag gemiddeld en ik kom hier vaak hele dagen nietquote:
....soms hebben mensen een leven,ik ook af en toequote:Op zondag 6 mei 2012 12:18 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik heb er 18 per dag gemiddeld en ik kom hier vaak hele dagen niet
...quote:
I'm bored.quote:
Slachtoffer? Heb ik iets verkeerd gedaan dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:25 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ok en ik ben het perfecte slachtoffer ofzo?
krijg je daar een harde e-pener vn twi??quote:Op zondag 6 mei 2012 12:25 schreef twi het volgende:
Ik ben pas hardcore FOK!ker!
[/einde ePeen-bericht]
laat maar,voel me fucked upquote:Op zondag 6 mei 2012 12:25 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Slachtoffer? Heb ik iets verkeerd gedaan dan?
Why?quote:
Geduld is een schone zaak.quote:
Niks bijzonders. 's avonds met vriendin op de bank gehangen en TV gekeken.quote:
ok relaxtquote:Op zondag 6 mei 2012 12:31 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Niks bijzonders. 's avonds met vriendin op de bank gehangen en TV gekeken.
Twi heeft altijd een harde pener. E-pener of anderwijs.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:26 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
krijg je daar een harde e-pener vn twi??
Vroeg me altijd al af wat zijn geheim isquote:Op zondag 6 mei 2012 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi heeft altijd een harde pener. E-pener of anderwijs.
Daarom is hij zo geliefd.
Nou, dit dus. En het feit dat hij een oldbee is.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:34 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Vroeg me altijd al af wat zijn geheim is
goede comboquote:Op zondag 6 mei 2012 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, dit dus. En het feit dat hij een oldbee is.
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, dit dus. En het feit dat hij een oldbee king bee is.
Self-fulfilling prophecy en zulks.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:37 schreef strawberry_hill het volgende:
kan je me ook vertellen waarom sommigen zo gehaat zijn?
Geen idee.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:37 schreef strawberry_hill het volgende:
kan je me ook vertellen waarom sommigen zo gehaat zijn?
Hai schatje.quote:
Brak. Ik had de avond daarvoor weinig geslapen, wel om 7 uur opgestaan en kwam pas om 9 uur thuis van werken. Dus slapen.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:50 schreef strawberry_hill het volgende:
hoi myr! Hoe was jouw zaterdagavond?
Onder anderequote:Op zondag 6 mei 2012 12:26 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
krijg je daar een harde e-pener vn twi??
de big tasty is terug!quote:Op zondag 6 mei 2012 12:55 schreef Watertornado het volgende:
Misschien ga ik ook effe lekker naar buiten. Met de bus naar de McDonalds gaan bijvoorbeeld.
Na al je rants over McDonalds begin je me nu wel een beetje teleur te stellen hoor WT.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:55 schreef Watertornado het volgende:
Misschien ga ik ook effe lekker naar buiten. Met de bus naar de McDonalds gaan bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:55 schreef Watertornado het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |