Ik ga altijd eerst alle stekkers er uithalen en er weer instoppen, 9 van de 10 keren helpt dat ook. Helaas dit keer dus niet.quote:
Was ook het eerste dat ik deed hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga altijd eerst alle stekkers er uithalen en er weer instoppen, 9 van de 10 keren helpt dat ook. Helaas dit keer dus niet.
Ah ok welke kan ik dan bij secondary invullen? Mocht die eerste uitvallen?quote:Op maandag 7 mei 2012 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Stel Google primaire valt uit dan heb je grote kans dat Googles second ook problemen geeft. Kijk naar UPC nu daar krijg je standaard ook 2 addressen ... De bedoeling van de secondasry is dat als de 1e het niet doet de 2e het overneemt.. UPC niet dus
Nou dat inderdaad, al deed twitter het bij mij OOK Niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom jorist hij dan niet effe een alternatieve DNS in zijn post?
Dat is ook wat de helpdesk gezegd zou hebbenquote:Op maandag 7 mei 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga altijd eerst alle stekkers er uithalen en er weer instoppen, 9 van de 10 keren helpt dat ook. Helaas dit keer dus niet.
Dan moet je een nieuwe stofzuiger kopen volgen de helpdeskquote:Op maandag 7 mei 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
hehe ik heb al een paar keer gehad dat ik geen internet had nadat ik had gestofzuigd
Goed je mag er van uitgaan dat Google zn zaakjes beter heeft geregeld dan UPC. Dus geen haast geboden volgens mijquote:Op maandag 7 mei 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Ah sorry was me niet opgevallenStraks even doen.
quote:Op maandag 7 mei 2012 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je een nieuwe stofzuiger kopen volgen de helpdesk![]()
![]()
basic klantenservicequote:Op maandag 7 mei 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]Nee achterop mijn pc zit een knopje om je pc HELEMAAL uit te zetten, dat raak ik dan weleens en dan gaat mijn pc helemaal niet meer aan. Eerst wist ik niet eens dat, dat knopje er zat, paniek in de tent
Hehe, toch maar wel, al die stofnesten, dat wil je niet weten.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
basic klantenservice
Zuig nooit achter de computer
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:20 schreef Deisyy het volgende:
Hier doet ie het ook weer gewoon!
Klantenservice, mijn man hing zojuist 20 minuten in de wachten bij de mobiliteitsservice van Opel. Om zoveel tijd hoor je "U spreekt met Opel DIRECT" en ze laten je ondertussen 20 minuten wachten
![]()
Ik laat voor de zekerheid gewoon die 8888 staan.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:13 schreef Tarado het volgende:
Het doet het nu weer op de normale manier dus zonder die 8.8.8.8
Doe ik ook ... Bagger UPCquote:Op maandag 7 mei 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik laat voor de zekerheid gewoon die 8888 staan.
Lang leve UPC ....quote:Op maandag 7 mei 2012 20:39 schreef Mickeys het volgende:
En toen deed UPC het hier ook ineens weer. tja, en dan is het over een half uurtje of zo bedtijd voor me. En in de winkel waren ze ook al zo hulpvaardig. niet dus.
Niet echt en het lijkt wel weer te gaan klappen.. even snel dan. 8.8.8.8 of 8.8.4.4quote:
Het werkt iigquote:Op maandag 7 mei 2012 20:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Niet echt en het lijkt wel weer te gaan klappen.. even snel dan. 8.8.8.8 of 8.8.4.4
geen idee waar je dat dan moet opgeven maar dat vond ik ergens op twitter op mijn telefoon. Heb van alles geprobeerd maar werkte mooi niet![]()
![]()
Nou, het duurt bijna 2 minuten om deze pagina te laden. Andere sites werken niet eens. Denk dat ik internet voor vandaag maar voor gezien hou. En toch mis ik jullie wel... de rest zal de moed ook wel hebben opgegeven. Ik ga dus maar mooi zitten zijn op de bankquote:
Ach gewoon een keertje lekker een film kijken is ook niet gekquote:Op maandag 7 mei 2012 20:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nou, het duurt bijna 2 minuten om deze pagina te laden. Andere sites werken niet eens. Denk dat ik internet voor vandaag maar voor gezien hou. En toch mis ik jullie wel... de rest zal de moed ook wel hebben opgegeven. Ik ga dus maar mooi zitten zijn op de bank
Vampire diaries kijken. je moet toch iets.
Knuffffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |