Het lukte me zowaar op de FP te komen en daar zag ik het inderdaad staan, storing in het hele land. Ik hoef dus niet meer te bellen voor 10 cent per minuut.quote:
Dat had ik ook.... Mobiel werkte het wel dus het moet bijna zeker bij UPC hebben gelegen... Nu werkt alles weerquote:Op maandag 7 mei 2012 17:53 schreef Karina het volgende:
Godsamme ik zit te flippen hier, mijn internet doet het amper. Sommige sites doen het gewoon normaal en andere helemaal niet of af en toe. UPC krijg ik niet te pakken, te druk, goh, hoe zou dat kunnen
Was bij mij ook, als je dan belt zegt een bandje "wegens drukte niet bereikbaar"dan wordt je nog kwaderquote:Op maandag 7 mei 2012 17:53 schreef Karina het volgende:
Godsamme ik zit te flippen hier, mijn internet doet het amper. Sommige sites doen het gewoon normaal en andere helemaal niet of af en toe. UPC krijg ik niet te pakken, te druk, goh, hoe zou dat kunnen
Ik bel meestal niet. Ik zoek eerst wel uit of het een grotere storing is. En dan is het een kwestie van afwachten.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was bij mij ook, als je dan belt zegt een bandje "wegens drukte niet bereikbaar"dan wordt je nog kwader
Doe ik meestal ook ... Een heel enkele keer dat ik ze bel (zit zelf in de internet bussiness) Maar ik hoop dat ik met het wijzigen van de DNS-servers ook het probleem heb opgelost van dat sites soms even niet bereikbaar zijn.. We gaan het zien in de toekomstquote:Op maandag 7 mei 2012 18:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bel meestal niet. Ik zoek eerst wel uit of het een grotere storing is. En dan is het een kwestie van afwachten.
Ja preciesquote:Op maandag 7 mei 2012 18:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was bij mij ook, als je dan belt zegt een bandje "wegens drukte niet bereikbaar"dan wordt je nog kwader
quote:
Probeer anders die 8.8.8.8 van google, werkt prima hierquote:
Ah, opgelostquote:Op maandag 7 mei 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]Toevallig las ik dat je 8888 kunt gebruiken (die van google) en dat werkt dus.
Moet je dan wel als primairy address instellen he. Ik heb nu als secondary weer een andere non-upcquote:Op maandag 7 mei 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]Toevallig las ik dat je 8888 kunt gebruiken (die van google) en dat werkt dus.
Hij staat bij preferred. Wat is het nut van een alternate? Is het handig dat ook in te vullen, netwerken snap ik echt de ballen vanquote:Op maandag 7 mei 2012 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je dan wel als primairy address instellen he. Ik heb nu als secondary weer een andere non-upc
Dat was nog het irritantste, SOMMIGE sites deden het wel, sommige niet of alleen in een soort textonly versie.quote:
Dan is het best wel vaak een DNS probleemquote:Op maandag 7 mei 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was nog het irritantste, SOMMIGE sites deden het wel, sommige niet of alleen in een soort textonly versie.
Stel Google primaire valt uit dan heb je grote kans dat Googles second ook problemen geeft. Kijk naar UPC nu daar krijg je standaard ook 2 addressen ... De bedoeling van de secondasry is dat als de 1e het niet doet de 2e het overneemt.. UPC niet dusquote:Op maandag 7 mei 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij staat bij preferred. Wat is het nut van een alternate? Is het handig dat ook in te vullen, netwerken snap ik echt de ballen van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |